Hvad kan sætte min fødsel igang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Swerg

kristinards skriver:

Ej det lyder ikk lækkert så....  

HA HA !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Slettet

Elias<3 skriver:

Hej piger ..

Jeg er SÅ utålmodig OG besværet efterhånden !!

Nu hvor baby er ''færdigbagt'' er der så nogen som vil dele nogen gode idéer til hvordan man evt. kan få fødslen lidt igang ?

Fortæl gerne om jeres egne historier, og hvad i selv har gjort !

Jeg satte min fødsel nr. 2 i gang med Amerikansk olie - det kan varmt anbefaldes

Anmeld

11. september 2010

Mortil3på3og6

Elias<3 skriver:

Nu har jeg for 3. dag i træk prøvet at lokke manden, men nix.. Øv hvor føler jeg mig bare usexet når han sådan siger fra

Og tillykke med guldklumpen

Ang. slimproppen så er min gået hver dag siden uge 30 ca.. Det er virkelig ulækkert, for jeg har meget udflåd og så slimproppen oveni .. Ad ad ..

Du må prøve, at lokke noget mere, han må da blive trængene på et tidspunkt, smiler..

Tusind tak (:

Ja kan godt huske det, min gik rigtigt 4 dage før mit vand gik, det var så ulækkert, også fordi man føler det løber ud, men det har jo egentlig en fast konsistens.. Puha..

Anmeld

11. september 2010

Swerg

20 august skriver:

Du må prøve, at lokke noget mere, han må da blive trængene på et tidspunkt, smiler..

Tusind tak (:

Ja kan godt huske det, min gik rigtigt 4 dage før mit vand gik, det var så ulækkert, også fordi man føler det løber ud, men det har jo egentlig en fast konsistens.. Puha..

Eij hvor ulækkert.. hehe ..

Fik dog lokket manden igår, og jeg syntes da også at jeg kan mærke at plukveerne er blevet væsentlig kraftigere og blødte en lille smule i nat, men det kunne jo sagtens være fra de sarte slimhinder

Måke skulle jeg prøve at lokke igen

Anmeld

11. september 2010

Swerg

Swips.. skriver:

Jeg satte min fødsel nr. 2 i gang med Amerikansk olie - det kan varmt anbefaldes

Hvad skal man gøre med det, og hvor får man fingrene i sådan noget`??

Kram

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Swips.. skriver:

Det fik jeg også at vide jeg skulle prøve at tage... Gjorde det ikke...

Det giver vidst lidt dårlig mave... ?

Anmeld

11. september 2010

Slettet

Elias<3 skriver:

Hvad skal man gøre med det, og hvor får man fingrene i sådan noget`??

Kram

Du kan købe det på apoteket, matas, helsekost osv... Måske endda i daglivare butikker?

Du skal tage to spsk. og så render du på toilettet en hulens masse gange og den massage dine tarme (som jo ligger rundt om livmoderen) giver livmoderen sætter så veérne i gang

Ved min hjemmefødsel tog jeg det ved otte tiden om aftenen og kl. tre om natten var min søn så født ...Måden jeg selv fik øjnene op for dette middel på, var fordi min mor i sin tid lå på barselsstue (det var da hun havde født mig) med en jordemoder, som havde sat begge sine egne fødsler i gang på denne måde ... Det fortalte min mor mig og så skulle dét da prøves

Anmeld

11. september 2010

Slettet

MoarJ skriver:

Det fik jeg også at vide jeg skulle prøve at tage... Gjorde det ikke...

Det giver vidst lidt dårlig mave... ?

Ja lige præcis - eller ej det gør vel egentlig bare det samme som klyx eller lavment (som de fleste beder om i forbindelse med fødsel) gør, bare lidt "grundigere"...

Min første fødsel startede med vandafgang og der var det så bare min krops egne hormoner som sørgede for, at jeg blev tømt (Ja total klam snak jeg ved det!) ...Det handler vel i bund og grund om, at skabe max plads i fødselskanalen

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Swips.. skriver:

Ja lige præcis - eller ej det gør vel egentlig bare det samme som klyx eller lavment (som de fleste beder om i forbindelse med fødsel) gør, bare lidt "grundigere"...

Min første fødsel startede med vandafgang og der var det så bare min krops egne hormoner som sørgede for, at jeg blev tømt (Ja total klam snak jeg ved det!) ...Det handler vel i bund og grund om, at skabe max plads i fødselskanalen

Hehe... jeg fik det berømte lavment... ;) 4 gange på en flaske... Sygt..

Anmeld

12. september 2010

Swerg

Swips.. skriver:

Du kan købe det på apoteket, matas, helsekost osv... Måske endda i daglivare butikker?

Du skal tage to spsk. og så render du på toilettet en hulens masse gange og den massage dine tarme (som jo ligger rundt om livmoderen) giver livmoderen sætter så veérne i gang

Ved min hjemmefødsel tog jeg det ved otte tiden om aftenen og kl. tre om natten var min søn så født ...Måden jeg selv fik øjnene op for dette middel på, var fordi min mor i sin tid lå på barselsstue (det var da hun havde født mig) med en jordemoder, som havde sat begge sine egne fødsler i gang på denne måde ... Det fortalte min mor mig og så skulle dét da prøves

Det kan vel ikke skade at prøve ! Det tror jeg at jeg vil

Tusinde tak !!!

God søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.