Hvad kan sætte min fødsel igang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Jeg har først termin d. 28 ..Men er bare så utålmodig ... Nok mest af alt fordi jeg lider meget af spændings hovedpine, kvalme og halsbrænd..

Så vil jeg klistre mig til sofaen og spise lige hvad jeg har lyst til ... Og vente på at det bliver MIN tur......

Jeg tror jeg giver de fleste ret i at baby kommer, når den vil.. Men har selv lige oprettet en tråd for at få nogle gode råd.. Indtil videre ser det ud til at der skal gang i lagen gymnastikken...man føler sig altså bare ikke så sexet mere...hmm... Er endnu ikke villig til at gå ud og købe hindbærbladthe, og bage ve kage.. Men har da planer om at gå nogle ture her de næte  par dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Koen.

Elias<3 skriver:

Jeg har først termin d. 28 ..Men er bare så utålmodig ... Nok mest af alt fordi jeg lider meget af spændings hovedpine, kvalme og halsbrænd..

Så vil jeg klistre mig til sofaen og spise lige hvad jeg har lyst til ... Og vente på at det bliver MIN tur......

uhh jamen de skal skam nok gå hurtigt de dage, og ja ved godt at det kan jeg sagtens sig held og lykke!

Anmeld

7. september 2010

Swerg

Mai-pigen skriver:

Jeg tror jeg giver de fleste ret i at baby kommer, når den vil.. Men har selv lige oprettet en tråd for at få nogle gode råd.. Indtil videre ser det ud til at der skal gang i lagen gymnastikken...man føler sig altså bare ikke så sexet mere...hmm... Er endnu ikke villig til at gå ud og købe hindbærbladthe, og bage ve kage.. Men har da planer om at gå nogle ture her de næte  par dage..

Jeg føler mig godt nok heller ikke særlig sexet .. især ikke med mine ekstra 24 kilo

Men det kan ikke ses.. -Siger folk !!!

Jeg venter også lidt endnu med ve kage og te'en

Held og lykke !!!

Anmeld

7. september 2010

Swerg

lillespurv19 skriver:

uhh jamen de skal skam nok gå hurtigt de dage, og ja ved godt at det kan jeg sagtens sig held og lykke!

He he, jeg tror på dig !

Vi må krydse fingre for at der snart sker noget og at jeg ikke går over tid

Og tusinde tak !

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Jeg føler mig godt nok heller ikke særlig sexet .. især ikke med mine ekstra 24 kilo

Men det kan ikke ses.. -Siger folk !!!

Jeg venter også lidt endnu med ve kage og te'en

Held og lykke !!!

Hehe... Præcis, de ekstra kg gør det heller ikke just nemmere at udfolde sig!  Held og lykke til dig også...

Anmeld

7. september 2010

Mira0911

Du kan ikke gøre så meget...

Tålmodighed skal der til, og dit barn kommer ud når det er klar og ikke før... :)

Anmeld

7. september 2010

ESV

Elias<3 skriver:

Eeej Mette ! Lyseslukker !!  

Sex sex sex.. Det vil min kæreste ikke .. men det kan han sku blive nød til

Ja vi brugte også sex.. Fik den første ve 20 min efter vi var færdige!!

Anmeld

7. september 2010

SpunkenJo

Man kan jo overveje det her:

http://www.amoxa.com/default.aspx?pageId=77

Har hørt fra folk der har været der, at det er en go ide at have "tasken" med......

Knus Jo

Anmeld

7. september 2010

mor_sabina

Den med stærk mad har jeg nu aldrig troet på, men jeg spiste det lørdag og fødslen gik i gang søndag!?

Men tror man kommer allerlængst med en god portion tålmodighed. Eller en stikpille

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Elias<3 skriver:

Hej piger ..

Jeg er SÅ utålmodig OG besværet efterhånden !!

Nu hvor baby er ''færdigbagt'' er der så nogen som vil dele nogen gode idéer til hvordan man evt. kan få fødslen lidt igang ?

Fortæl gerne om jeres egne historier, og hvad i selv har gjort !

Alt andet end at vente er total ammestuesnak Selvom Lauras far dog mente at det var pga. sex, jeg fødte 12 timer senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.