Hvad kan sætte min fødsel igang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.121 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Swerg

Hej piger ..

Jeg er SÅ utålmodig OG besværet efterhånden !!

Nu hvor baby er ''færdigbagt'' er der så nogen som vil dele nogen gode idéer til hvordan man evt. kan få fødslen lidt igang ?

Fortæl gerne om jeres egne historier, og hvad i selv har gjort !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

frk Jensen

Elias<3 skriver:

Hej piger ..

Nu hvor baby er ''færdigbagt'' er der så nogen som vil dele nogen gode idéer til hvordan man evt. kan få fødslen lidt igang ?

Havde sex lørdag, og min søn kom til verden søndag

Anmeld

7. september 2010

Mette.

Elias<3 skriver:

Hej piger ..

Jeg tror intet, udover tålmodighed og at de selv vil ud

Jeg fødte 41+1 og prøvede ALT 2 uger inden termin. Motion, sex, løb på trapper, spiste stærk mad og sikkert en masse andet jeg ikke kan huske, men intet hjalp. Hun kom først da hun selv synes hun var klar til det.

Men en masse ve-støv afsted til dig også håber jeg du ikke skal vente alt for længe på guldklumpen.

Anmeld

7. september 2010

Swerg

Eeej Mette ! Lyseslukker !!  

Sex sex sex.. Det vil min kæreste ikke .. men det kan han sku blive nød til

Anmeld

7. september 2010

Koen.

Jeg gik en masse ture, men om det var det der satte det igang aner jeg ikke Men tror ikke der er andet end at vente, selvom tiden er LAAAAANG!!! Man skal os passe på med at bruge for meget krudt på at sætte det igang for så er man flad for energi når det sker

Men sender lidt ve-støv

Anmeld

7. september 2010

Swerg

lillespurv19 skriver:

Jeg gik en masse ture, men om det var det der satte det igang aner jeg ikke Men tror ikke der er andet end at vente, selvom tiden er LAAAAANG!!! Man skal os passe på med at bruge for meget krudt på at sætte det igang for så er man flad for energi når det sker

Men sender lidt ve-støv

Ja den skal man jo også lige ha i baghovedet Altså man skal huske at gemme energi til fødslen

Anmeld

7. september 2010

Koen.

Elias<3 skriver:

Ja den skal man jo også lige ha i baghovedet Altså man skal huske at gemme energi til fødslen

Ja der er jo ingen der ved hvor lang tid det tager? Hvornår har du termin?

Anmeld

7. september 2010

De3Guldklumper

Din fødsel går først i gang når din krop er klar uanset om du vasker gulve fra morgen til aften, traver danmark tynd eller hvad du måtte finde på... - desværre.. Mange tror de har født fordi de i går lige løb 100 gange op og ned af trapperne men det er fordi deres krop har været klar og så har de bare været heldige

Nyd den sidste tid - selvom det er svært og man gerne vil have den lille i armene

Pøj pøj med den forestående fødsel - når din tid kommer

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Jeg tog til open by night og der efter på Daisy i hadsund .. det resulterede i veer om natten

Anmeld

7. september 2010

Swerg

lillespurv19 skriver:

Ja der er jo ingen der ved hvor lang tid det tager? Hvornår har du termin?

Jeg har først termin d. 28 ..Men er bare så utålmodig ... Nok mest af alt fordi jeg lider meget af spændings hovedpine, kvalme og halsbrænd..

Så vil jeg klistre mig til sofaen og spise lige hvad jeg har lyst til ... Og vente på at det bliver MIN tur......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.