Her forstod husbond heller ikke meget af gavebehovet fra min side og han havde nøjagtigt samme argument som din, men altså... Det er jo også lidt vores dag (L)
Det endte med, at jeg bestilte noget dukkemateriale - fra USA og det er stadig ikke kommet... - så jeg kunne sy en dukke til hende. Da det så ikke var kommet til fødselsdagen, købte vi en sandkasse, lidt strandlegetøj og et lille badebassin. Der var ikke noget af det, hun ville få noget ud af at pakke ud, så det var jeg lidt ked af, da jeg så det i øjnene på hendes fødselsdag. Men så kom der heldigvis gaver med posten fra veninder og moster og mormor var her også med masse gaver at pakke ud og fødselaren syntes faktisk det var ganske spændende med alle de gaver...
Hvad jeg ville sige med det var, at det faktisk er rigtig rart at have noget, de kan pakke ud på dagen, selvom de måske ikke begriber al verden af det, synes jeg alligevel godt, at de kan fornemme, at vi andre synes det er festligt og højtideligt. Og papiret er jo altid et hit ;)
Kh Birgitte
Anmeld