1 års fødselsdagsgave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Kristina V

Heii tøser...

Ville lige høre engang hva i har givet jeres børn i gaver?? Har købt en del til Karoline nemlig, og manden sys det er lidt tåbeligt eftersom hun ikk forstår det?!
Men hva købte i??

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Tynen

:$
Vi er så de pinlige forældre der ikke har købt noget.
For at være helt ærlig så mangler hun ikke noget og de få ønsker vi kunne komme på sprang familien på.

Hun får så meget til hverdag, så tror jeg er dækket ind :)

Men ville have givet hende en gyngehest eller den "cykel" (3hjulet med forældre styr) hun fik i fødselsdagsgave af mine forældre.

Anmeld

17. juli 2008

Kristina V

Pigen her mangler heller ikk noget. Langt fra, men derfor er der jo lige det stykke tøj og de sko osv, og når man først er igang... Arrr....

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Kender det!!!
Men what to do?!
Man er vel bare et menneske ;)

Anmeld

17. juli 2008

Kristina V

Nemlig;) Måtte bare lige høre, efter som herren sys jeg var underlig!

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Mænd!!
They just don´t get it!! Tsk, tsk (C)

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

Vi har fået en ven til at snedkerere en "playtray-lookalike" til tripptrappen - og det skulle så være gave nok fra os.
Meeen... hvad skulle bettemanden så pakke op i morgen tidlig sammen med morgenmaden? Så det blev altså liiige til lidt legetøj her på falderebet...

Marie

Anmeld

17. juli 2008

Astrid P

Vi har købt en Kay Bojesen Garder til hende. Den har vi altid haft i mit barndomshjem, og den var fremme hver gang en af os havde fødselsdag. Så den skulle hun have af os i den allerførste fødselsdagsgave! Det er den med flaget hun får...

KH Astrid - der desuden kom til at købe den sødeste lille Eastpack rygsæk til damen... Den er pink og jeg kunne ikke gå forbi den... Hmm, den må være fra hunden!

Anmeld

17. juli 2008

Anja

Astrid P skriver:

Vi har købt en Kay Bojesen Garder til hende. Den har vi altid haft i mit barndomshjem, og den var fremme hver gang en af os havde fødselsdag. Så den skulle hun have af os i den allerførste fødselsdagsgave! Det er den med flaget hun får...

KH Astrid - der desuden kom til at købe den sødeste lille Eastpack rygsæk til damen... Den er pink og jeg kunne ikke gå forbi den... Hmm, den må være fra hunden!

Sådan en Garder har Elias også, den fik han i dåbsgave af min ene søster .... den er rigtig hyggelig :)

Anmeld

18. juli 2008

Susan1978

VI købte heller ik noget, Ea pakkede en fin tromme ind hun havde da hun var ca 1 år.. så havde han den og gaven fra DP at pakke op.

Jeg vidste han ville blive begavet resten af dagen og vi brugte rigeligt med penge på selve "festen"

Susan og Emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.