Gode råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Mai-pigen

Sirimor skriver:

Jeg fulgte denne vejledning to dage inden mit vand gik - og jeg fødte 10 dage før tid. Men ellers er det rigtigt at en jordemoder først vil prøve akupunktur, når din termin er nået.

Tips og tricks til at sætte fødslen igang...

Nedenstående forsøgte jeg da jeg var gravid sidste gang, og halvanden time senere gik vandet og 7 timer senere fødte jeg jordens skønneste pige.

Brug af Akupressur; tryk med hånd eller finger i stedet for nåle.

Punkt A - det bedste punkt at sætte fødslen igang - punktet er på lilletåens udvendige side bag neglefaldshjørnet.

Punkt B - aktivere livmoderen - punktet er beliggende mellem fordybningen mellem den udvendige ankelkno og achillesscenen, der hvor ankelknoen slutter.

Punkt C - hjælper også med igangsætning - punktet sidder mellem tommeltot og pegefinger i svømmehudsfolden, der hvor tommelfingerspidsen røre højre håndryg.

Metode: Du finder punktet og presser forsigtigt i 25-30 sekunder, hvor du gradvist øger trykket til det er fast. Derefter skal du holde på punktet 2-3 minutter og slippe langsomt igen.

God fornøjelse. Husk der er ingen garanti, men det er et forsøg hver.

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.. det må jeg prøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mai-pigen

oerbaek skriver:

Her var der intet der hjalp...

Jeg gik 9 dage over tiden inden han ville komme til verden, men inden der havde vi prøvet alt... lange gå ture, rende med vasketøj, ja vi prøvede også sex flere gange men intet hjalp... jeg tror de små pus kommer når de er klar til det og ikke før.

Jeg tror du har ret, men trods det, er vi jo rigtig mange der er villige til at prøve forskellige ting for at sætte fødslen igang.. Som om man har brug for at blive lidt i håbet....

Anmeld

9. september 2010

oerbaek

Mai-pigen skriver:

Jeg tror du har ret, men trods det, er vi jo rigtig mange der er villige til at prøve forskellige ting for at sætte fødslen igang.. Som om man har brug for at blive lidt i håbet....

Ja det er helt rigtigt, og som man kan se her virker det jo også på nogle

Anmeld

9. september 2010

Mai-pigen

oerbaek skriver:

Ja det er helt rigtigt, og som man kan se her virker det jo også på nogle

Ja, det er jo det, og så fristes man jo til selv at prøve det samme...

Anmeld

9. september 2010

oerbaek

Mai-pigen skriver:

Ja, det er jo det, og så fristes man jo til selv at prøve det samme...

ja da det er da bare igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.