Gode råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Mai-pigen

Jeg ved godt at meget er ammestuehistorier, men vil derfor alligevel gerne ha nogle gode råd og ideer til selv at sætte fødslen igang..

Kan man begynde at åbne sig lidt ved fysisk anstrengelse?

Jeg står overfor en evt igangsættelse, og ville bare så gerne gå igang af mig selv..

HJÆLP!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Sirimor

Akupressur virkede hos mig, jeg fødte 10 dage før tid. Der er nogle bestemte steder man skal trykke på fødderne og hænderne.

Der er også nogen der anbefaler akupunktur, og du kan selv kontakte en jordemoder som kan sætte nålene i.

Anmeld

6. september 2010

ESV

Vi brugte sex.. Ved godt mange siger det ikke virker og det er jo heller ikke sikkert det gør det. men det virkede for os, jeg fik min første ve 20 min. efter vi var færdige..

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

ESV skriver:

Vi brugte sex.. Ved godt mange siger det ikke virker og det er jo heller ikke sikkert det gør det. men det virkede for os, jeg fik min første ve 20 min. efter vi var færdige..

Hold da op, det lyder jo næsten helt utroligt..  Var det før eller efter termin??

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Sirimor skriver:

Akupressur virkede hos mig, jeg fødte 10 dage før tid. Der er nogle bestemte steder man skal trykke på fødderne og hænderne.

Der er også nogen der anbefaler akupunktur, og du kan selv kontakte en jordemoder som kan sætte nålene i.

Vil en jordmoder gerne gøre det, bare sådan?? Mon ikke det er mest hvis man er gået over tid?

Anmeld

7. september 2010

ESV

Mai-pigen skriver:

Hold da op, det lyder jo næsten helt utroligt..  Var det før eller efter termin??

Det var 7 dage før termin. Altså de kloge siger jo du ikke kan sætte det igang på den måde hvis ikke du alligevel er klar til at gå i fødsel men vi tog chancen og det virkede..

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

ESV skriver:

Det var 7 dage før termin. Altså de kloge siger jo du ikke kan sætte det igang på den måde hvis ikke du alligevel er klar til at gå i fødsel men vi tog chancen og det virkede..

Tihi...oki... Cool.. Var det så selve sex´en, eller var det det at du fik orgasme..

Anmeld

7. september 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Jeg ved godt at meget er ammestuehistorier, men vil derfor alligevel gerne ha nogle gode råd og ideer til selv at sætte fødslen igang..

Kan man begynde at åbne sig lidt ved fysisk anstrengelse?

Jeg står overfor en evt igangsættelse, og ville bare så gerne gå igang af mig selv..

HJÆLP!!!!

Her har sex også hjulpet begge gange :-) Første gang fik jeg veer et par timer efter og 2. gang lige efter.....

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Tina2 skriver:

Her har sex også hjulpet begge gange :-) Første gang fik jeg veer et par timer efter og 2. gang lige efter.....

Jamen dog...  Var det før eller efter termin??

Anmeld

7. september 2010

Halbschön

Jeg tror det er mere held end forstand ;o) Vi prøvede alt... Trapper, sex osv.. Men det endte med en igangsættelse og han er født 15 dage over tid ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.