Gode råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Snuffler25

Jeg gik 12 dage over termin... og jeg prøvede næsten alt for at sætte fødsel igang, undtagen sex (det var ik lige sagen for os, da jeg var så stor og tung og ikke have lyst den sidste tid i graviditeten)

Men hold op, gik laange ture, op af bakker, ned af bakker, jeg cyklede, jeg småløb (kønt var det ikke..), jeg tog trapperne op og ned, jeg spiste stærk mad, jeg drak specielle slags the.. argh gjorde alt!

Til sidst kom jeg til igangsættelsessamtale og 24 timer efter det var aftalt hvilken dag jeg skulle sættes igang, gik det igang af sig selv Jeg fødte dagen før jeg skulle være sat igang.. lidt skægt og har hørt fra flere, at når først dagen for igangsættelse er sat - så går mangle fødsler selv igang

Ved ikke hvorfor.

Men desværre - har ingen råd, prøvede næsten alt selv - ved hvordan det er!

Måske sexen sku prøves, lyder til at ha hjulpet flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Jamen dog...  Var det før eller efter termin??

1. gang fødte jeg 39+2 og 2. gang 40+4 (men han er dog født på den oprindelige terminsdato som stemmer)

I forgårs gik vi også lige til den og havde veer i 2 timer igår og idag har jeg haft hele morgenen (dog uregelmæssige) men de niver godt..... Så nu må vi se.... Her sætter det i hvert fald gang i noget...

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Tina2 skriver:

1. gang fødte jeg 39+2 og 2. gang 40+4 (men han er dog født på den oprindelige terminsdato som stemmer)

I forgårs gik vi også lige til den og havde veer i 2 timer igår og idag har jeg haft hele morgenen (dog uregelmæssige) men de niver godt..... Så nu må vi se.... Her sætter det i hvert fald gang i noget...

Jamen dog..  Du føler dig slet ikke besværet ved at gå til den?? Jeg ville ønske jeg kunne...

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Snuffler25 skriver:

Jeg gik 12 dage over termin... og jeg prøvede næsten alt for at sætte fødsel igang, undtagen sex (det var ik lige sagen for os, da jeg var så stor og tung og ikke have lyst den sidste tid i graviditeten)

Men hold op, gik laange ture, op af bakker, ned af bakker, jeg cyklede, jeg småløb (kønt var det ikke..), jeg tog trapperne op og ned, jeg spiste stærk mad, jeg drak specielle slags the.. argh gjorde alt!

Til sidst kom jeg til igangsættelsessamtale og 24 timer efter det var aftalt hvilken dag jeg skulle sættes igang, gik det igang af sig selv Jeg fødte dagen før jeg skulle være sat igang.. lidt skægt og har hørt fra flere, at når først dagen for igangsættelse er sat - så går mangle fødsler selv igang

Ved ikke hvorfor.

Men desværre - har ingen råd, prøvede næsten alt selv - ved hvordan det er!

Måske sexen sku prøves, lyder til at ha hjulpet flere

Ja, det lyder det til.. Man føler sig bare ikke særlig hot hot, men måske man skulle gi det et forsøg... Det er jo stadig dejligt!!  Jeg har faktisk fået min igangsættelses dato idag, men den ligger bare lidt ude i fremtiden, håber det kan gøre noget.....

Anmeld

7. september 2010

ESV

Mai-pigen skriver:

Tihi...oki... Cool.. Var det så selve sex´en, eller var det det at du fik orgasme..

INGEN ANELSE...

var bare glad for det virkede..

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

ESV skriver:

INGEN ANELSE...

var bare glad for det virkede..

Hehe..ja det kan jeg godt forstå!!

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Mai-pigen skriver:

Jamen dog..  Du føler dig slet ikke besværet ved at gå til den?? Jeg ville ønske jeg kunne...

Og nej hvor spændende...måske du er igang så???

Anmeld

7. september 2010

Mai-pigen

Tina2 skriver:

Og nej hvor spændende...måske dit er igang så??

Anmeld

8. september 2010

Sirimor

Mai-pigen skriver:

Vil en jordmoder gerne gøre det, bare sådan?? Mon ikke det er mest hvis man er gået over tid?

Jeg fulgte denne vejledning to dage inden mit vand gik - og jeg fødte 10 dage før tid. Men ellers er det rigtigt at en jordemoder først vil prøve akupunktur, når din termin er nået.

Tips og tricks til at sætte fødslen igang...

Nedenstående forsøgte jeg da jeg var gravid sidste gang, og halvanden time senere gik vandet og 7 timer senere fødte jeg jordens skønneste pige.

Brug af Akupressur; tryk med hånd eller finger i stedet for nåle.

Punkt A - det bedste punkt at sætte fødslen igang - punktet er på lilletåens udvendige side bag neglefaldshjørnet.

Punkt B - aktivere livmoderen - punktet er beliggende mellem fordybningen mellem den udvendige ankelkno og achillesscenen, der hvor ankelknoen slutter.

Punkt C - hjælper også med igangsætning - punktet sidder mellem tommeltot og pegefinger i svømmehudsfolden, der hvor tommelfingerspidsen røre højre håndryg.

Metode: Du finder punktet og presser forsigtigt i 25-30 sekunder, hvor du gradvist øger trykket til det er fast. Derefter skal du holde på punktet 2-3 minutter og slippe langsomt igen.

God fornøjelse. Husk der er ingen garanti, men det er et forsøg hver.

Anmeld

9. september 2010

oerbaek

Her var der intet der hjalp...

Jeg gik 9 dage over tiden inden han ville komme til verden, men inden der havde vi prøvet alt... lange gå ture, rende med vasketøj, ja vi prøvede også sex flere gange men intet hjalp... jeg tror de små pus kommer når de er klar til det og ikke før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.