Spørgsmål til jer som ikke har pusleplads i badeværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Jeg syntes det blev tlæs i længden at stå og vente på, at vandet blev varmt nok...så nu er der varmt vand til Runas numse, også om natten...så blir hun heller ikke for vågen  

Det vil jeg da helt sikkert prøve :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Brams

Vi henter rent lunken vand hver gang og synes ikke at det er det store problem. Bruger kun skumklude og tager selvfølgelig en ren efter hver gang vi har tørret hende (vi bruger rigtig mange - hellere en for meget end en for lidt).

Jeg synes også at vådservietter "lugter surt" og har det bare bedre med rent vand.

Anmeld

4. september 2010

Kløver

Maja_4000 skriver:

Hvordan får I vand ?
Henter I hver gang eller hvordan ?
Min mor sagde , at jeg kunne købe en termokande til at have stående .. Men ville lige høre , om der er nogle gode idéer herinde :p

Jeg skal have puslebord inde på babyværelset, og ja har også tænkt mig at bruge en form for termokande eller lignende, min veninde gjorde/gør dte samme, og fungerer rigtig fint for hende

Anmeld

4. september 2010

nvm

Zette skriver:

Vi bruger vådservietter

også her

Anmeld

5. september 2010

smokin

Diana... skriver:

hi hi Jeg skriver ikke noget om man får rød numse hvis man bruger det hele tiden det har vi selv gjort også men det bare mig der synes det rart den lige får en gang vand om aften nu. MEN det er ikke alle børn der kan tåle vådservietter lige som det ikke er alle børn der kan tåle alle bleer så får de rød numse det var det jeg mente med det. Så hvis ens numse kan tåle dem så kan jeg ikke så noget galt med at bruge vådservietter det var bare det. 

Ja der findes zinksalve men det er da lidt synd og smøre dem med det hele tiden fordi de får rød numse fordi man bruger noget de ikke kan tåle så det da bedre og bruge klude og vand 

HELT enig!! Men man kan jo få rød numse af flere ting

Anmeld

5. september 2010

Isabella_mor

jeg har tænkt mig at bruge skumvaskeklude og så fylde et lille vaskefad med lidt tempereret vand hver gang...  men nu ser vi.. får et klap sammen puslebord og så kan det jo være at den kommer til at stå på badeværelset alligevel.. ellers hiver jeg puden af og så kommer selve puslepladsen til at være evt i køkkenet til at starte med...  det har jeg sgu ikke rigtig fundet ud af endnu...

Anmeld

5. september 2010

Mullebergen

Jeg henter også vand hver gang men vasker ham "kun" om morgenen og hvis han har lavet stort.

Hans hud har slet ikke godt af at blive vasket med vand hver eneste gang han bliver skiftet.

Anmeld

6. september 2010

Nanna444

I begyndelsen hentede jeg vand hver gang, men nu må jeg indrømme at jeg kun skifter vand når vi har haft en lorteble eller vandet er beskidt. Vi bruger kun vatrundeller herhjemme, så det er kun rene rundeller som kommer i vandet.

Da jeg ventede mig fik jeg at vide af min svigerinde at man altså bare ikke kan have pusleplads uden løbende vand! Men jeg synes slet ikke at det har været noget problem overhovedet. Desuden har vi ikke plads på badeværelset, så vi havde/har ikke rigtig anden mulighed

Anmeld

6. september 2010

Ryberg

jeg bruger vådservietter, og har gjort det fra starten, køber änglamarks.... de lugter af ingenting og så er de milde mod bassens numse

vandet tager såååå lang tid om at blive lunken herhjemme og det gider jeg ikk vente på

Anmeld

6. september 2010

MorTilGustav

Jeg bruger altid vådservietter (de billige uden parfume osv. fra Føtex: "Budget") og Gus har aldrig haft rød numse. Synes de er meget nemmere at styre og komme rundt med når der er prut overalt. Skumklude er mere "levende" i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.