Spørgsmål til jer som ikke har pusleplads i badeværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

smokin

Diana... skriver:

Ja det er op til en selv og om babynumsen kan klare det. Vi vasker den så med vand hver aften inden han skal i seng og så bliver den vasket om morgen i badet men resten af dagen bruger vi vådservietter om det er tis eller pu 

Jeg vil lige indskyde at Malou ikke får vasket numse hverken morgen eller aften. Og hendes numse er altså ikke rød. Vi gør hende grundigt ren når hun har skidt, hvis det er ude over det hele så kommer hun altså i bad.

Og der findes jo også både zinksalve og pudder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

SaNiNa

vi har et halefad som vi har vand stående i det står i vinduet så det er hele tiden lunken

Anmeld

4. september 2010

Diana...

Zette skriver:

Jeg vil lige indskyde at Malou ikke får vasket numse hverken morgen eller aften. Og hendes numse er altså ikke rød. Vi gør hende grundigt ren når hun har skidt, hvis det er ude over det hele så kommer hun altså i bad.

Og der findes jo også både zinksalve og pudder

hi hi ;) Jeg skriver ikke noget om man får rød numse hvis man bruger det hele tiden det har vi selv gjort også men det bare mig der synes det rart den lige får en gang vand om aften nu. MEN det er ikke alle børn der kan tåle vådservietter lige som det ikke er alle børn der kan tåle alle bleer så får de rød numse det var det jeg mente med det. Så hvis ens numse kan tåle dem så kan jeg ikke så noget galt med at bruge vådservietter det var bare det. 

Ja der findes zinksalve men det er da lidt synd og smøre dem med det hele tiden fordi de får rød numse fordi man bruger noget de ikke kan tåle så det da bedre og bruge klude og vand 

Anmeld

4. september 2010

susser83

jeg tager x-antal klude alt efter om det nu er bimmelim eller bummelum, og gør dem våde i køkkenet og tager dem med ind. Ved også der er nogle der tager en stak vaskeklude om morgnen og gør dem våde, smider dem i en plastpose, poselukker på og har den liggende oppe ved puslebordet til at tage af hele dagen.

Anmeld

4. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har aldrig brugt andet end vådservietter til Frederic og han har aldrig fået rød numse endnu.

Har en i mg, hun bruger stadig hoved - hale fad og han er 2 år og 1 mdr.

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Hvordan får I vand ?
Henter I hver gang eller hvordan ?
Min mor sagde , at jeg kunne købe en termokande til at have stående .. Men ville lige høre , om der er nogle gode idéer herinde :p

Jeg har en vandkande med vand i..fungerer fint

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

dorthemus skriver:

Jeg har en vandkande med vand i..fungerer fint

Ikke vandkande, haha...TERMOkande

Anmeld

4. september 2010

Mira0911

Gør alle ting klar índen vi pusler... førhen brugte jeg vådservietter... Det gør jeg ikke mere... Det lugtede så surt hver gang jeg skiftede hende...

Så nu er det vand og skumklude... :)

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Jeg har også altid hentet vand inden jeg skiftede, har aldrig været noget problem... Men ku da være man sku prøve med en termokande, det lyder som en god ide :-)

Vi bruger også en ren klud HVER gang, altså ikke noget med at vride en beskidt klud op i vandet igen....

Bruger kun vådservietter hvis vi er ude.....

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Jeg har også altid hentet vand inden jeg skiftede, har aldrig været noget problem... Men ku da være man sku prøve med en termokande, det lyder som en god ide :-)

Vi bruger også en ren klud HVER gang, altså ikke noget med at vride en beskidt klud op i vandet igen....

Bruger kun vådservietter hvis vi er ude.....

Jeg syntes det blev tlæs i længden at stå og vente på, at vandet blev varmt nok...så nu er der varmt vand til Runas numse, også om natten...så blir hun heller ikke for vågen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.