Spørgsmål til jer som ikke har pusleplads i badeværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Maja_4000

Diana... skriver:

Til at vaske numsen i. 

Nemlig :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Diana...

Maja_4000 skriver:

Jamen .. "Må" man godt bruge vådservietter altid ? :p 

Ja det er op til en selv og om babynumsen kan klare det. Vi vasker den så med vand hver aften inden han skal i seng og så bliver den vasket om morgen i badet men resten af dagen bruger vi vådservietter om det er tis eller pu 

Anmeld

4. september 2010

Maja_4000

Diana... skriver:

Ja det er op til en selv og om babynumsen kan klare det. Vi vasker den så med vand hver aften inden han skal i seng og så bliver den vasket om morgen i badet men resten af dagen bruger vi vådservietter om det er tis eller pu 

Nårh .. Okay :p Men hvis bare de er parfumefri osv. , burde der vel ikke være noget problem med det (:

Anmeld

4. september 2010

Diana...

Maja_4000 skriver:

Nårh .. Okay :p Men hvis bare de er parfumefri osv. , burde der vel ikke være noget problem med det (:

Det burde man ikke tro men der er nogen numser der bliver røde af det.

Anmeld

4. september 2010

Halbschön

Vi bruger vådservietter.. Døgnet rundt, og altid.. Stort eller småt.. Og ingen rød numse her.. Derimod bøvlede vi meget med rød numse den periode vi bruge skumklude.. Så her er det altså vådservietterne... Og det er ikke dyrere, hvis man udregner pr stk vådserviet sammenlignet med pr stk baby-ekstra-blød skumklud..

Så jeg vil sige, at det er op til en selv hvad man mener der er bedst at bruge til baby ;o)

Anmeld

4. september 2010

FruEllingsen

Vi henter vand når vi har en Lorteble. ellers bruger vi vådservietter.

Vi brugte det med termokanden en kort overgang. men glemte at få fyldt vand i, og syntes egentlig det var lidt et bøvl

Anmeld

4. september 2010

mariamiss6

Maja_4000 skriver:

Hvordan får I vand ?
Henter I hver gang eller hvordan ?
Min mor sagde , at jeg kunne købe en termokande til at have stående .. Men ville lige høre , om der er nogle gode idéer herinde :p

Jeg har bare et hovede hale fad stående, med rent vand....

Så tager jeg en ny klud HVER gang jeg skal vaske babys numse....

Og jeg skifter vandet 1 gang om dagen, eller hvis det alligevel er blevet beskidt....

Altså vand i hoved hale fad ved siden af.... Og så bare KUN putte rene klude i det. Har du først tørret en gang med kluden, så smid den væk og tag en ny....

Anmeld

4. september 2010

BinaMor

jeg fylder vand i en skål hver gang.

Anmeld

4. september 2010

Mette 28

Vi hentede også vand hver gang, synes ikke det er besværligt at hente og jeg har det personligt ikke godt med vådservietter, brugte dem kun til nøds, men sådan er man jo forskellige... 

Anmeld

4. september 2010

smokin

Maja_4000 skriver:

Jamen .. "Må" man godt bruge vådservietter altid ? :p 

Det bestemmer man da helt selv

Og hvis barnet skider overdrevet så kommer man det hellere i bad... det gør jeg i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.