Jeg når nok ikke terminen ifølge min JM!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Gyllibik

marhemor skriver:

Jeg synes godt nok også at det er en kæmpe bandit!! Jeg har ikke fået set ham endnu, men synes godt nok at det lyder til at være en ordentlig krabat, som må have gjort ondt!!

Er din søn 10 dage fremme, altså vægtmæssigt? Jeg fik at vide ved sidste scanning at vores pige er 12 dage fremme, så jeg håber da også at jeg føder før tid. Er meget spændt på næste scanning om små 14 dage...

Hvornår har du termin?

Ja han er nemlig, men vi har ikke flere scanninger, så jeg glæder mig til jdm besøg, og hun kan skønne vægten.

Hi hi, kan godt forstå du også håber jeres prinsesse kommer før tid.

Men tænker om det kan være fordi, at de har sat termins dato lidt forkert?

Ps. Fantastisk babyroom, love it.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

marhemor

Gyllibik skriver:

Hvornår har du termin?

Ja han er nemlig, men vi har ikke flere scanninger, så jeg glæder mig til jdm besøg, og hun kan skønne vægten.

Hi hi, kan godt forstå du også håber jeres prinsesse kommer før tid.

Men tænker om det kan være fordi, at de har sat termins dato lidt forkert?

Ps. Fantastisk babyroom, love it.

jeg har termin 21.10 så om små 6 uger... Og den har hele tiden ligget rimelig fast. Mine bekymringer går nu mest på om hun bliver for stor, da jeg er rendt ind i svangerskabsdiabetes, og derfor er i risiko for at få et stort barn, men lægen sagde dengang (for 3 uger siden) at det ikke havde sammenhæng, for babyen må gerne svinge 14 dage +/- terminen. Det er også pga sukkersygen at jeg bliver scannet så hyppigt. Så er som sagt meget spændt på den næste scanning.

Forstår godt at du glæder dig til jordemoderbesøget, det er altid så dejligt (heldigvis!!) at komme dér.

Jeg har ikke lagt billeder ud af noget babyroom, så du må have set forkert på navnet Har ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af børneværelset, som heller ikke er helt klart til lillepigen...

Anmeld

10. september 2010

Gyllibik

marhemor skriver:

jeg har termin 21.10 så om små 6 uger... Og den har hele tiden ligget rimelig fast. Mine bekymringer går nu mest på om hun bliver for stor, da jeg er rendt ind i svangerskabsdiabetes, og derfor er i risiko for at få et stort barn, men lægen sagde dengang (for 3 uger siden) at det ikke havde sammenhæng, for babyen må gerne svinge 14 dage +/- terminen. Det er også pga sukkersygen at jeg bliver scannet så hyppigt. Så er som sagt meget spændt på den næste scanning.

Forstår godt at du glæder dig til jordemoderbesøget, det er altid så dejligt (heldigvis!!) at komme dér.

Jeg har ikke lagt billeder ud af noget babyroom, så du må have set forkert på navnet Har ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af børneværelset, som heller ikke er helt klart til lillepigen...

Hi hi, sidder og griner af mig selv, det slog mig lige at det ikke var dig, så kiggede lige tråden igennem Det var Jules, med det lilla lyserøde pige værelse

Jeg har heller ikke fået sat billeder ind endnu, men er heller ikke helt færdig endnu.

Nåå oki, ja så er jeg med. Min mor har sukkersyge.så jeg skulle tjekkes for det med den  klammeste test, men der viste sig ikke noget.

Pyt om de er en tand for store eller små, bare de er sunde og raske.

Du må lige holde os opdateret.

Anmeld

10. september 2010

marhemor

Gyllibik skriver:

Hi hi, sidder og griner af mig selv, det slog mig lige at det ikke var dig, så kiggede lige tråden igennem Det var Jules, med det lilla lyserøde pige værelse

Jeg har heller ikke fået sat billeder ind endnu, men er heller ikke helt færdig endnu.

Nåå oki, ja så er jeg med. Min mor har sukkersyge.så jeg skulle tjekkes for det med den  klammeste test, men der viste sig ikke noget.

Pyt om de er en tand for store eller små, bare de er sunde og raske.

Du må lige holde os opdateret.

ja den glukosebelastning er totalt klam... Det var den jeg faldt på

Skal nok update herinde... Såsnart jeg ved noget mere

Anmeld

10. september 2010

misslea

marhemor skriver:

Dejligt at tiden er ved at være inde til at du kan komme lidt ud og være social igen Dejligt at lillepigen "valgte" at blive inde i varmen i de 3 uger, der snart er gået!!

Min veninde fødte også igår, men godt nok ikke på 6 timer... Efter 31 timers veer fødte hun ved kejsersnit en stor dreng på 56 cm og 4630 g.. Måske jordemoderen ikke skulle have ladet hende gå 10 dage over tid?

Men god fornøjelse til 30 års fødselsdag i morgen, håber I får lov til at nyde den i fulde drag

Jaaah vi er også rigtig glade for, at hun gik med til at blive derinde et par uger...

Nu er det bare spændende, hornår hun så vil ud.... - det sku da ikke undre mig, at hun laver fis med os, og SLET ikke vil ud nu, hvor hun gerne må... heheh!! Vi tar' én dag ad gangen, og så må vi se, hvad der sker!!!

Iihhh ja - det er jo såå skønt at jeg skal UD i morgen... nøøøj, hvor jeg glæder mig!!!

fra Lea

Anmeld

10. september 2010

misslea

Gyllibik skriver:

Ihh altså, det er jo lige om snart. Kan sagtens forstå at du virkeligt ser frem til fødselsdagen. Det må have været hårdt, ikke at måtte lave noget.

Åh hvor skønt, det er så rart når nogen kan fortælle om positive fødsler, specielt når det er nogen man kender på tæt hold. Håber din fødsel forløber ligeså let, ville ønske den også kunne være smerte frit, men det ved vi alle, at lidt ondt vil det gøre

Vi er også næsten klar, mangler lige små detaljer på værelset.

Gylli 33+5

Ja - tænk... nu kan det jo faktisk ske, hvornår det skal være....!! Og jeg er heldigvis helt rolig og cool omkring det, og glæder mig helt vildt til fødslen....  For ja - det kommer til at gøre mega NAS, men det der kommer ud i den anden ende, er jo vores fantastiske lille prinsesse.... uuhhh altså

Og ja - det ville da bestem tikke gøre mig noget, hvis jeg kunne gøre min veninde efter.... 6 timer, skal man da vidst være glad for at slippe med...

Dejligt at høre, at I også er ved at være klar... meeeen det nærmer sig jo også med hastige skridt for os alle!!! Iiihhh det blir sååå spændende, når vi kan begynde at lægge billeder ind af vores små lækre bebser....

Mange fra Lea 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.