marhemor skriver:
jeg har termin 21.10 så om små 6 uger... Og den har hele tiden ligget rimelig fast. Mine bekymringer går nu mest på om hun bliver for stor, da jeg er rendt ind i svangerskabsdiabetes, og derfor er i risiko for at få et stort barn, men lægen sagde dengang (for 3 uger siden) at det ikke havde sammenhæng, for babyen må gerne svinge 14 dage +/- terminen. Det er også pga sukkersygen at jeg bliver scannet så hyppigt. Så er som sagt meget spændt på den næste scanning.
Forstår godt at du glæder dig til jordemoderbesøget, det er altid så dejligt (heldigvis!!) at komme dér.
Jeg har ikke lagt billeder ud af noget babyroom, så du må have set forkert på navnet
Har ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af børneværelset, som heller ikke er helt klart til lillepigen...
Hi hi, sidder og griner af mig selv, det slog mig lige at det ikke var dig, så kiggede lige tråden igennem
Det var Jules, med det lilla lyserøde pige værelse 
Jeg har heller ikke fået sat billeder ind endnu, men er heller ikke helt færdig endnu.
Nåå oki, ja så er jeg med. Min mor har sukkersyge.så jeg skulle tjekkes for det med den klammeste test, men der viste sig ikke noget.
Pyt om de er en tand for store eller små, bare de er sunde og raske.
Du må lige holde os opdateret.
Anmeld