Jeg når nok ikke terminen ifølge min JM!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

oo

misslea skriver:

Heheh... jaaah - lige nu ser det i hvert fald ud til at ske i september... og ikke den 4. okt som ellers er termin!!!

Men ja - du har da helt ret... jeg vil gøre alt for at holde på hende til 37+0, og så er det jo fint nok, hvis hun skulle kommer dér!!!

Min mand Martin vejede kun 2450 ved fødslen, selvom han er født på terminsdatoen.. og han har altså altid være helt perfekt (hvis du spørger mig... heheh &nbsp

Så vores lille fis, er sikkert også helt som hun skal være, selvom hun ikke blir en 4 kilos baby

Men jaaah - er det ikke bare spændende, når alle vores mavebilleder skal skiftes ud med skønne billeder af vores små guldklumper... iihhh det glæder jeg mig til

joooov, det blir dejligt at skifte mave ud med baby!!!

hvis din mand også var lille, så er det nok bare sådan hun er uden der er noget som helst i vejen

man går jo hele tiden og tænker der er læææææænge til, men når så først nogle af jer begynder at snakke om at fødslen kan blive lige om lidt, så får jeg helt sug i maven og tænker at det her år er gået både helt eminent langsomt og helt fantastisk hurtigt! er du så stadig lænket til sofalægning? der kan da ikke være særlig mange dage til du nr 37+0??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

joooov, det blir dejligt at skifte mave ud med baby!!!

hvis din mand også var lille, så er det nok bare sådan hun er uden der er noget som helst i vejen

man går jo hele tiden og tænker der er læææææænge til, men når så først nogle af jer begynder at snakke om at fødslen kan blive lige om lidt, så får jeg helt sug i maven og tænker at det her år er gået både helt eminent langsomt og helt fantastisk hurtigt! er du så stadig lænket til sofalægning? der kan da ikke være særlig mange dage til du nr 37+0??

Uuhh ja - det er da lidt vildt... - synes næsten lige, at jeg oprettede en profil herinde, da jeg var ca. 10 uger henne....!!! Hold da op - hvor blev tiden lige af!!!??

Og ja - lige pludselig går det jo bare helt vildt stærkt... og virkeligheden begynder så småt at gå op for os... heheh!! Stor dejlig mave = tom mave lige om lidt, og BABY!!!

Tjaaa.... altså - næste mandag, altså d. 13. er jeg 37+0, så der må jeg bevæge mig rundt igen... uuhh det blir en festdag.. heheh!!!

Men næste lørdag skal vi til 30 års fødselsdag, og den har jeg tænkt mig at deltage i - godt nok stillesiddende, men glææææder mig til at komme ud af vores lejlighed..!! Det er jo ved at længe siden efterhånden....! Det var da også bare helt skønt at komme til jordemoder idag - og indånde en anden duft end den vi har i vores egen lejlighed (jaaa, man blir sgu lidt underlig af at være herhjemme... hehe)

Er du forresten kommet dig helt over al den kvalme, du har døjet med???

Anmeld

3. september 2010

oo

misslea skriver:

Uuhh ja - det er da lidt vildt... - synes næsten lige, at jeg oprettede en profil herinde, da jeg var ca. 10 uger henne....!!! Hold da op - hvor blev tiden lige af!!!??

Og ja - lige pludselig går det jo bare helt vildt stærkt... og virkeligheden begynder så småt at gå op for os... heheh!! Stor dejlig mave = tom mave lige om lidt, og BABY!!!

Tjaaa.... altså - næste mandag, altså d. 13. er jeg 37+0, så der må jeg bevæge mig rundt igen... uuhh det blir en festdag.. heheh!!!

Men næste lørdag skal vi til 30 års fødselsdag, og den har jeg tænkt mig at deltage i - godt nok stillesiddende, men glææææder mig til at komme ud af vores lejlighed..!! Det er jo ved at længe siden efterhånden....! Det var da også bare helt skønt at komme til jordemoder idag - og indånde en anden duft end den vi har i vores egen lejlighed (jaaa, man blir sgu lidt underlig af at være herhjemme... hehe)

Er du forresten kommet dig helt over al den kvalme, du har døjet med???

jeg har gået hjemme så længe nu, at jeg fuldkommen har mistet tidsfornemmelsen  og så er Søren syg oveni hatten lige nu, så jeg kan slet ikke finde rundt i dagene når han er hjemme! jeg ved kun at det er onsdag fordi det er min "skiftedag" (altså der hvor jeg går ind i en ny graviditetsuge) og det får jeg jo oplyst når jeg logger ind herinde

kvalmen lever i bedste velgående, desværre, men jeg har ikke kastet op siden lige før jeg gik ind i 3. trimester, så jeg føler mig alligevel helt som et nyt menneske - altså udover, at nu KAN man jo næsten ikke spise noget, fordi der bare ikke er plads i maven længere men her de to sidste dage synes jeg godt nok maven er vokset...den er blevet helt udspilet i huden, så det føles virkelig tungt lige nu!

aj, lørdag skal du da helt klart ud til fødselsdag, hvis mandag er uge 37, så selv hvis du får veer i weekenden, er det ikke verdens undergang jeg kan godt forstå du glæder dig til noget luftforandring!!

Anmeld

3. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg har gået hjemme så længe nu, at jeg fuldkommen har mistet tidsfornemmelsen  og så er Søren syg oveni hatten lige nu, så jeg kan slet ikke finde rundt i dagene når han er hjemme! jeg ved kun at det er onsdag fordi det er min "skiftedag" (altså der hvor jeg går ind i en ny graviditetsuge) og det får jeg jo oplyst når jeg logger ind herinde

kvalmen lever i bedste velgående, desværre, men jeg har ikke kastet op siden lige før jeg gik ind i 3. trimester, så jeg føler mig alligevel helt som et nyt menneske - altså udover, at nu KAN man jo næsten ikke spise noget, fordi der bare ikke er plads i maven længere men her de to sidste dage synes jeg godt nok maven er vokset...den er blevet helt udspilet i huden, så det føles virkelig tungt lige nu!

aj, lørdag skal du da helt klart ud til fødselsdag, hvis mandag er uge 37, så selv hvis du får veer i weekenden, er det ikke verdens undergang jeg kan godt forstå du glæder dig til noget luftforandring!!

ÅÅhh gud din stakkel.... den dumme kvalme - det er da mega øv!! Du har sørme været hårdt plaget, må man sige!!!

Og ja - jeg kan sagtens følge dig i den manglende tidsfornemmelse... den vogn er jeg også hoppet med på  Dagene ligner jo li'som sig selv... og det der med weekender er lige pludselig et fuldstændig ligegyldigt begreb.. heheh!!!

Jaaah det var jo nemlig lige præcis det jeg tænkte... herregud, hvis jeg skulle få sat gang i noget den lørdag... der går jo trods alt lige lidt tid inden bebs kommer...  Og jeg har bare såååå meget brug for at komme lidt ud!! Godt nok har jeg haft masser af besøg og en dejlig mand, som har vartet mig op i hovede og r*v... meeeen dét at komme UDENFOR er jo vildt skønt... heheh

Anmeld

10. september 2010

Gyllibik

misslea skriver:

Jaaah som nogle af jer måske har læst, så fik vi os lige en lille forskrækkelse i sidste uge!!!

Det hele startede om søndagen, da jeg var 33+6....!! Jeg fik SÅ MEGA ondt i lænden og bækkenet... kunne ikke bevæge mig overhovedet.... aaavvvv manner!!!

Det blev værre om mandagen, efter jeg (så dum som jeg er) var til yoga, og gik en lang tur hjem fra metrostationen.... FLOT Lea!

Jeg sov slet ikke natten mellem mandag og tirsdag, og tirsdag morgen besluttede vi at ringe til lægen, da mine smerter havde ændret karakter, og nu sad i hele maveregionen.... AAV for den da!!!

Lægen sendte mig videre til HVidovre Hospital, da hun ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvorfor jeg havde så ondt!! Vi kom hurtigt til, og den aller sødeste jordemoder undersøgte mig MEGET grundigt!! Hun fortalte os, til vores store overraskelse, at jeg var modnet og begyndt at åbne mig... WHAT???? det er jo ALT for tidligt jo - var kun 34+1!!! JØSSES!!!

Vi blev sendt hjem med beskeden om, at jeg SKULLE forholde mig fuldstændig i ro de næste 3 uger, til jeg er fulde 37 uger henne!

Så her har jeg så ligget i ca. 1½ uge, og er blevet vartet op af min skønne mand...! RIMELIG trivielt må man sige... men takket være Desperate Housewives boksen, hyggelige besøg og Baby.dk, så har jeg da overlevet så længe... heheh

IDAG:

Har været til min egen jordemoder og fortalt om hele vores lille drama herhjemme! HUn undersøgte mig indvendigt, og kunne også konstatere, at vores lille pige står helt fast langt nede i bækkenet og er KLAR til at komme ud!!!

HUn mente ikke, at jeg ville gå helt til terminen - det er der i hvert fald ikke noget, der tyder på!!! Så snart jeg begynder at bevæge mig igen, vil jeg sandsynligvis selv sætte gang i fødslen!!! Woooov manner... det betyder jo, at  vi helt seriøst snart bliver forældre... det er jo HELT VILDT!!!! Vi havde begge helt sommerfugle i maven, da vi gik derfra... for hold da op, hvor kommer det hele tæt på nu!!!!

Vores lille pige, er ikke den største baby i verden.... hun vejer ca. 2400 g. på nuværende tidspunkt!! Men til gengæld er hun sund og rask, og åbenbart en viljestærk lille dame

Tjaaa... det var så en lille update fra mig....

Håber I alle har det super godt og trives....

Mange fra Lea (35+4)

Nu er tiden vel snart inde til, at du må hoppe rundt, og jeres lille prinsesse må sige hej til jer.

Uhhh synes pludseligt det kommer meget tæt på, selvóm jeg først har termin sidst i oktober.

Ønsker jer i hvert falld held og lykke fra nu af

Anmeld

10. september 2010

misslea

Gyllibik skriver:

Nu er tiden vel snart inde til, at du må hoppe rundt, og jeres lille prinsesse må sige hej til jer.

Uhhh synes pludseligt det kommer meget tæt på, selvóm jeg først har termin sidst i oktober.

Ønsker jer i hvert falld held og lykke fra nu af

Ja gudskelov er det ved at være tid til, at jeg er 37+0 (på mandag faktisk)!!!

Men jeg er så småt begyndt at bevæge mig lidt rundt igen... og vi tager til 30 års fødselsdag i morgen  Jeg glæææææder mig simpelthen SÅÅ meget til at komme UUUD... uuhh hvor har jeg set frem til det... heheh!!! Dog er det nok ikke mig, som danser til langt ud på natten, men bare dét at snakke med andre mennesker og være SOCIAL... YAY!!!!!

Så må vi se, hvornår der sker noget.... meeeen min egen intuition fortæller mig, at de rlige går lidt tid endnu.... men nu må vi se

Vi er i hvert fald fuldstændig klar til at modtage vores lille ynglings prinsesse....

Desuden fødte min veninde igår, en velskab skøn pige.. på KUN 6 timer.... woooov, det gider jeg godt lige at lave hende efter... heheh!!! Og når man så hører om andres fødsler, kan det pludselig kun gå for langsomt... heheh

Mange tak, fordi du tænkte på mig

Håber også at alt er perfekt hos jer... og I også er ved at være klar til jeres kommende skønne bebs....

fra Lea

Anmeld

10. september 2010

marhemor

misslea skriver:

Men jeg er så småt begyndt at bevæge mig lidt rundt igen... og vi tager til 30 års fødselsdag i morgen  Jeg glæææææder mig simpelthen SÅÅ meget til at komme UUUD... uuhh hvor har jeg set frem til det... heheh!!! Dog er det nok ikke mig, som danser til langt ud på natten, men bare dét at snakke med andre mennesker og være SOCIAL... YAY!!!!!

Så må vi se, hvornår der sker noget.... meeeen min egen intuition fortæller mig, at de rlige går lidt tid endnu.... men nu må vi se

Vi er i hvert fald fuldstændig klar til at modtage vores lille ynglings prinsesse....

Desuden fødte min veninde igår, en velskab skøn pige.. på KUN 6 timer.... woooov, det gider jeg godt lige at lave hende efter... heheh!!! Og når man så hører om andres fødsler, kan det pludselig kun gå for langsomt... heheh

Håber også at alt er perfekt hos jer... og I også er ved at være klar til jeres kommende skønne bebs....

fra Lea

Dejligt at tiden er ved at være inde til at du kan komme lidt ud og være social igen Dejligt at lillepigen "valgte" at blive inde i varmen i de 3 uger, der snart er gået!!

Min veninde fødte også igår, men godt nok ikke på 6 timer... Efter 31 timers veer fødte hun ved kejsersnit en stor dreng på 56 cm og 4630 g.. Måske jordemoderen ikke skulle have ladet hende gå 10 dage over tid?

Men god fornøjelse til 30 års fødselsdag i morgen, håber I får lov til at nyde den i fulde drag

Anmeld

10. september 2010

Gyllibik

misslea skriver:

fra Lea

Ihh altså, det er jo lige om snart. Kan sagtens forstå at du virkeligt ser frem til fødselsdagen. Det må have været hårdt, ikke at måtte lave noget.

Åh hvor skønt, det er så rart når nogen kan fortælle om positive fødsler, specielt når det er nogen man kender på tæt hold. Håber din fødsel forløber ligeså let, ville ønske den også kunne være smerte frit, men det ved vi alle, at lidt ondt vil det gøre

Vi er også næsten klar, mangler lige små detaljer på værelset.

Gylli 33+5

Anmeld

10. september 2010

Gyllibik

marhemor skriver:

Dejligt at tiden er ved at være inde til at du kan komme lidt ud og være social igen Dejligt at lillepigen "valgte" at blive inde i varmen i de 3 uger, der snart er gået!!

Min veninde fødte også igår, men godt nok ikke på 6 timer... Efter 31 timers veer fødte hun ved kejsersnit en stor dreng på 56 cm og 4630 g.. Måske jordemoderen ikke skulle have ladet hende gå 10 dage over tid?

Men god fornøjelse til 30 års fødselsdag i morgen, håber I får lov til at nyde den i fulde drag

Puhaaaa nas nas, siger jeg bare. Det var da en ordenlig bandit, 56 er det ikke kæmpe?

Min dreng er også stor allerede nu, han ligger 10 dage frem, så håber da han kommer lidt før tid

Anmeld

10. september 2010

marhemor

Gyllibik skriver:

Puhaaaa nas nas, siger jeg bare. Det var da en ordenlig bandit, 56 er det ikke kæmpe?

Min dreng er også stor allerede nu, han ligger 10 dage frem, så håber da han kommer lidt før tid

Jeg synes godt nok også at det er en kæmpe bandit!! Jeg har ikke fået set ham endnu, men synes godt nok at det lyder til at være en ordentlig krabat, som må have gjort ondt!!

Er din søn 10 dage fremme, altså vægtmæssigt? Jeg fik at vide ved sidste scanning at vores pige er 12 dage fremme, så jeg håber da også at jeg føder før tid. Er meget spændt på næste scanning om små 14 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.