misslea skriver:
Jaaah som nogle af jer måske har læst, så fik vi os lige en lille forskrækkelse i sidste uge!!!
Det hele startede om søndagen, da jeg var 33+6....!! Jeg fik SÅ MEGA ondt i lænden og bækkenet... kunne ikke bevæge mig overhovedet.... aaavvvv manner!!! 
Det blev værre om mandagen, efter jeg (så dum som jeg er) var til yoga, og gik en lang tur hjem fra metrostationen.... FLOT Lea! 
Jeg sov slet ikke natten mellem mandag og tirsdag, og tirsdag morgen besluttede vi at ringe til lægen, da mine smerter havde ændret karakter, og nu sad i hele maveregionen.... AAV for den da!!!
Lægen sendte mig videre til HVidovre Hospital, da hun ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvorfor jeg havde så ondt!! Vi kom hurtigt til, og den aller sødeste jordemoder undersøgte mig MEGET grundigt!! Hun fortalte os, til vores store overraskelse, at jeg var modnet og begyndt at åbne mig... WHAT???? det er jo ALT for tidligt jo - var kun 34+1!!! JØSSES!!!
Vi blev sendt hjem med beskeden om, at jeg SKULLE forholde mig fuldstændig i ro de næste 3 uger, til jeg er fulde 37 uger henne!
Så her har jeg så ligget i ca. 1½ uge, og er blevet vartet op af min skønne mand...! RIMELIG trivielt må man sige... men takket være Desperate Housewives boksen, hyggelige besøg og Baby.dk, så har jeg da overlevet så længe... heheh 

IDAG:
Har været til min egen jordemoder og fortalt om hele vores lille drama herhjemme! HUn undersøgte mig indvendigt, og kunne også konstatere, at vores lille pige står helt fast langt nede i bækkenet og er KLAR til at komme ud!!!
HUn mente ikke, at jeg ville gå helt til terminen - det er der i hvert fald ikke noget, der tyder på!!! Så snart jeg begynder at bevæge mig igen, vil jeg sandsynligvis selv sætte gang i fødslen!!! Woooov manner... det betyder jo, at vi helt seriøst snart bliver forældre... det er jo HELT VILDT!!!! Vi havde begge helt sommerfugle i maven, da vi gik derfra... for hold da op, hvor kommer det hele tæt på nu!!!! 

Vores lille pige, er ikke den største baby i verden.... hun vejer ca. 2400 g. på nuværende tidspunkt!! Men til gengæld er hun sund og rask, og åbenbart en viljestærk lille dame 
Tjaaa... det var så en lille update fra mig.... 
Håber I alle har det super godt og trives....
Mange
fra Lea (35+4)
Nu er tiden vel snart inde til, at du må hoppe rundt, og jeres lille prinsesse må sige hej til jer.
Uhhh synes pludseligt det kommer meget tæt på, selvóm jeg først har termin sidst i oktober.