Jeg når nok ikke terminen ifølge min JM!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. september 2010

misslea

Jaaah som nogle af jer måske har læst, så fik vi os lige en lille forskrækkelse i sidste uge!!!

Det hele startede om søndagen, da jeg var 33+6....!! Jeg fik SÅ MEGA ondt i lænden og bækkenet... kunne ikke bevæge mig overhovedet.... aaavvvv manner!!!

Det blev værre om mandagen, efter jeg (så dum som jeg er) var til yoga, og gik en lang tur hjem fra metrostationen.... FLOT Lea!

Jeg sov slet ikke natten mellem mandag og tirsdag, og tirsdag morgen besluttede vi at ringe til lægen, da mine smerter havde ændret karakter, og nu sad i hele maveregionen.... AAV for den da!!!

Lægen sendte mig videre til HVidovre Hospital, da hun ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvorfor jeg havde så ondt!! Vi kom hurtigt til, og den aller sødeste jordemoder undersøgte mig MEGET grundigt!! Hun fortalte os, til vores store overraskelse, at jeg var modnet og begyndt at åbne mig... WHAT???? det er jo ALT for tidligt jo - var kun 34+1!!! JØSSES!!!

Vi blev sendt hjem med beskeden om, at jeg SKULLE forholde mig fuldstændig i ro de næste 3 uger, til jeg er fulde 37 uger henne!

Så her har jeg så ligget i ca. 1½ uge, og er blevet vartet op af min skønne mand...! RIMELIG trivielt må man sige... men takket være Desperate Housewives boksen, hyggelige besøg og Baby.dk, så har jeg da overlevet så længe... heheh

IDAG:

Har været til min egen jordemoder og fortalt om hele vores lille drama herhjemme! HUn undersøgte mig indvendigt, og kunne også konstatere, at vores lille pige står helt fast langt nede i bækkenet og er KLAR til at komme ud!!!

HUn mente ikke, at jeg ville gå helt til terminen - det er der i hvert fald ikke noget, der tyder på!!! Så snart jeg begynder at bevæge mig igen, vil jeg sandsynligvis selv sætte gang i fødslen!!! Woooov manner... det betyder jo, at  vi helt seriøst snart bliver forældre... det er jo HELT VILDT!!!! Vi havde begge helt sommerfugle i maven, da vi gik derfra... for hold da op, hvor kommer det hele tæt på nu!!!!

Vores lille pige, er ikke den største baby i verden.... hun vejer ca. 2400 g. på nuværende tidspunkt!! Men til gengæld er hun sund og rask, og åbenbart en viljestærk lille dame

Tjaaa... det var så en lille update fra mig....

Håber I alle har det super godt og trives....

Mange fra Lea (35+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Siber

ej hvor vildt....................men det kunne være at du lige skulle klemme benene samme lidt endnu!

Men ja tænk, hun kan jo komme når som helst!

Pas på dig selv og din lille prinsesse

Knus Siber

Anmeld

3. september 2010

misslea

Siber skriver:

ej hvor vildt....................men det kunne være at du lige skulle klemme benene samme lidt endnu!

Men ja tænk, hun kan jo komme når som helst!

Pas på dig selv og din lille prinsesse

Knus Siber

Ja - jeg skal stadig slappe af - må dog gerne lave mad nu... YEARHH!!!

Men skal stadig blive indendøre... og ligge på sofaen så meget som overhovedet muligt!!!

Men så snart jeg er 37+0, må jeg gerne bevæge mig igen... og det glæder jeg mig til!!! Og så må vi se, hvad der sker.... måske går der alligevel et par uger før hun kommmer ud til os....

Anmeld

3. september 2010

Jules

Uhhh... Hvis du havde beskrevet de smerter herinde havde jeg sagt du skulle have taget derind den dag! Sådan startede min falske alarm nemlig! og 2 dage efter var jeg så 3 cm åben da jeg fik taget vandet :)

syntes jeg er begyndt at få nogen av av jag i lænden... Men det er svært at tyde fra alle de andre smerter nu jeg har fået bækkenløsning :( Men tror nu ikke jeg er i tvivl om hvornår der snart skal ske noget....

Nu jeg er 35 fulde uger henne.... 36 imorgen skulle de ikke gerne gøre noget for at stoppe det hvis jeg er i fødsel.... Syntes der er langtid til jeg skal til jordmor den 13 sep! Der kan jo ske meget inden da.....

Hihi.... Nu går jeg sikkert 14 dage over tid! - Og nej det er ikke sjovt

Anmeld

3. september 2010

Louisesam

Wow ja - det lyder virkelig som om det er tæt på nu  Det må være en helt vild fornemmelse, at hun bare vil ud nu! Men heldigvis skulle der jo ikke ske noget, hvis du føder nu - hun er klar til det! Men hvor må det være overvældende!

Jeg glæder mig godt nok nu og kan slet ikke forstå at det er lige om lidt - om 4 uger... eller hvem ved, måske før!  

Anmeld

3. september 2010

misslea

Louisesam skriver:

Wow ja - det lyder virkelig som om det er tæt på nu  Det må være en helt vild fornemmelse, at hun bare vil ud nu! Men heldigvis skulle der jo ikke ske noget, hvis du føder nu - hun er klar til det! Men hvor må det være overvældende!

Jeg glæder mig godt nok nu og kan slet ikke forstå at det er lige om lidt - om 4 uger... eller hvem ved, måske før!  

Ja - jeg synes også, at tanken er HEEEEL VILD - men deeeejlig

Min jordemoder ville gerne have, at vi lige nåede ammekurset på Hvidovre inden jeg føder, men det næste er om 14 dage... og det var hun faktisk slet ikke sikker på, at jeg ville nå....!!! Hun sagde, at det nærmere ville undre hende, hvis jeg ikke allerede havde vores baby i armene dér....!!! SHIT manner.. det er SNART

en man ved jo aldrig.. måske går der også længere tid... vi tager en dag ad gangen...!!!

Og ja - snart sidder vi allesammen med vores små guldklumper... iihh det blir hyggeligt, når det ikke er mavebilleder vi deler, men billeder af vores skønne unger

Anmeld

3. september 2010

misslea

Jules skriver:

Uhhh... Hvis du havde beskrevet de smerter herinde havde jeg sagt du skulle have taget derind den dag! Sådan startede min falske alarm nemlig! og 2 dage efter var jeg så 3 cm åben da jeg fik taget vandet

syntes jeg er begyndt at få nogen av av jag i lænden... Men det er svært at tyde fra alle de andre smerter nu jeg har fået bækkenløsning Men tror nu ikke jeg er i tvivl om hvornår der snart skal ske noget....

Nu jeg er 35 fulde uger henne.... 36 imorgen skulle de ikke gerne gøre noget for at stoppe det hvis jeg er i fødsel.... Syntes der er langtid til jeg skal til jordmor den 13 sep! Der kan jo ske meget inden da.....

Hihi.... Nu går jeg sikkert 14 dage over tid! - Og nej det er ikke sjovt

Ja - min jordemoder mente faktisk, at hvis ikke vi var blevet sendt på hospitalet den dag, så avde jeg nok født dagen efter.... - for både jeg og baby var HELT klar... vild tanke alligevel!!!

Troede jo bare, at jeg havde lidt smerter i lænd og bækken.... men da de udviklede sig til at gøre sååå ondt i maven, kunne jeg godt fornemme, at jeg nok lige skulle tjekkes... heheh

Spændende... hvor længe, der går før vi alle sammen sidder med vores små vidundere...

Anmeld

3. september 2010

oo

huha! ja, det kommer meget tæt på, men bare du lige kan knibe sammen til du når uge 37, så gør det jo heller slet ikke noget du ikke når terminen  hvor er det bare spændende!!!! du blir måske den første i oktobergruppen

forresten, min niece vejede 2700 gram ved fødslen (5 dage før termin) og hun er en sund og rask spradebasse og har altid været det, så deeeeet skal du ikke bekymre dig om

Anmeld

3. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

huha! ja, det kommer meget tæt på, men bare du lige kan knibe sammen til du når uge 37, så gør det jo heller slet ikke noget du ikke når terminen  hvor er det bare spændende!!!! du blir måske den første i oktobergruppen

forresten, min niece vejede 2700 gram ved fødslen (5 dage før termin) og hun er en sund og rask spradebasse og har altid været det, så deeeeet skal du ikke bekymre dig om

Heheh... jaaah - lige nu ser det i hvert fald ud til at ske i september... og ikke den 4. okt som ellers er termin!!!

Men ja - du har da helt ret... jeg vil gøre alt for at holde på hende til 37+0, og så er det jo fint nok, hvis hun skulle kommer dér!!!

Min mand Martin vejede kun 2450 ved fødslen, selvom han er født på terminsdatoen.. og han har altså altid være helt perfekt (hvis du spørger mig... heheh &nbsp

Så vores lille fis, er sikkert også helt som hun skal være, selvom hun ikke blir en 4 kilos baby

Men jaaah - er det ikke bare spændende, når alle vores mavebilleder skal skiftes ud med skønne billeder af vores små guldklumper... iihhh det glæder jeg mig til

Anmeld

3. september 2010

Slettet

Der er vist én som er fremme i skoene hva? ...I skal nok få grå hår når hun bliver teenager!

Jeg håber at hun bliver en uge eller to mere og at det bliver en fantastisk fødsel når bettepigen får sin vilje igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.