Maven uge 38 (37+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Tak tak.. Jeg glæder mig godt nok også, men ja det kræver da lige en lille indsats inden man kan kalde den "flad" igen..

Ja nu kan det heller ikke vare længe, hvornår har du termin???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Tina2

jbk skriver:

så smuk så smuk.... nogle er skabt til at bære en gravidmave og de fleste er bestemt ikke.. du er i hvert fald, så flot..

Tusind tak :-) Skal nu ikke være gravid mere, nu har vi snart de tre børn vi har ønsket os

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Solajma skriver:

Ja, det er ret vildt! De der vækstscanninger skulle vist være ret præcise... Og den sidste vi fik lavet, passede også ret godt med den vægt han havde da han kom ud... Det var dog ikke pga. vægten at jeg blev sat igang før tid.

Søsteren vejede 3950g ved fødslen og blev født på terminsdagen

Min veninde blev vægtscannet dagen inden hun sku føde, da hun var gået 15 dage over, og de sagde 4800 g.... Da Liva kom ud dagen efter vejede hun 4090 g, så helt præcise er de ikke

Anmeld

4. september 2010

Maddox

Tina2 skriver:

Min veninde blev vægtscannet dagen inden hun sku føde, da hun var gået 15 dage over, og de sagde 4800 g.... Da Liva kom ud dagen efter vejede hun 4090 g, så helt præcise er de ikke

Nej, så er de vist ikke altid helt præcise.. men heldigt i hendes tilfælde, ikke at skulle føde en trunte på 4800g, må man sige

Jeg ved jo heller ikke om hvor nøjagtigt det har passet gennem graviditeten, kan jo af gode grunde kun fortælle at den sidste scanning passede meget godt  

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Solajma skriver:

Nej, så er de vist ikke altid helt præcise.. men heldigt i hendes tilfælde, ikke at skulle føde en trunte på 4800g, må man sige

Jeg ved jo heller ikke om hvor nøjagtigt det har passet gennem graviditeten, kan jo af gode grunde kun fortælle at den sidste scanning passede meget godt  

Hun har ikke født selv nogle af gangene (hun har to) hun har fået KS.....

Og nu har jeg jo født en basse på 4800 g, og det gik altså bare fantastisk :-))))) Var dog glad for det ikke var 1. gang;-)

Anmeld

4. september 2010

Maddox

Tina2 skriver:

Hun har ikke født selv nogle af gangene (hun har to) hun har fået KS.....

Og nu har jeg jo født en basse på 4800 g, og det gik altså bare fantastisk :-))))) Var dog glad for det ikke var 1. gang;-)

De siger vel også at det ikke er str. på selve baby det kommer an på, men kun str. på hovedet

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Solajma skriver:

De siger vel også at det ikke er str. på selve baby det kommer an på, men kun str. på hovedet

Ja og Filuca og Milas havde ligestore hoveder og hun var langt værre at føde, men lå jo også som stjernekigger + lidt skævt.....

Milas var ingen sag:-) 4 presseveer/8 min så var han ude:-)

Anmeld

5. september 2010

Svei

Solajma skriver:

Ja, det er ret vildt! De der vækstscanninger skulle vist være ret præcise... Og den sidste vi fik lavet, passede også ret godt med den vægt han havde da han kom ud... Det var dog ikke pga. vægten at jeg blev sat igang før tid.

Søsteren vejede 3950g ved fødslen og blev født på terminsdagen

Ok.. på mig har de nemlig slet ikke passet... min vejede 4500kg de der 14 dage før men ønskede ikke at sættes i gang da kroppen på det tidspunkt ikke er så klar til fødsel...

Anmeld

5. september 2010

Sky

Virkelig flot mave!! - hvor er du bare smuk...gid jeg bliver lige så flot

Sky 31+0

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Sky skriver:

Virkelig flot mave!! - hvor er du bare smuk...gid jeg bliver lige så flot

Sky 31+0

Taaaark, hvor er du sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.