Maven uge 38 (37+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Maddox

Mht. fosterskøn, så tog Silas ½ kg på om ugen de sidste par uger han lagde i maven (og det blev målt til vækstscanninger ) Spørg lige om jeg var glad for, at han ikke skulle bliver derinde de sidste 3 uger også... Han vejede 3570g ved fødslen (født 37+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Jules

Super flot mave :) Hvor sulan gemmer du de 21 kg???

Anmeld

4. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

Ja tror bestemt ikke det skøn stemte helt;-) Så jeg er meget spændt på str hos hende her;-)

Hvor stor var Yasmin?

Tror nu godt vi kan få navnet godkendt, det er ikke svært at udtale eller mærkeligt eller noget, så jeg håber det bli'r let :-)

Jamen Yasmin blev skønnet til 4000g to dage før jeg fødte - og der var hun 4020.. Så må sige de ramte rimelig meget plet der.. Er skisme også spændt på om de har ramt rigtigt med lillemanden..

Ja mon ikke det bliver godkendt for det gør..

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Solajma skriver:

Mht. fosterskøn, så tog Silas ½ kg på om ugen de sidste par uger han lagde i maven (og det blev målt til vækstscanninger ) Spørg lige om jeg var glad for, at han ikke skulle bliver derinde de sidste 3 uger også... Han vejede 3570g ved fødslen (født 37+2)

Ja, det er altså vildt! Er simpelthen så spændt på hvad trunten vejer:-)

Anmeld

4. september 2010

Tina2

Jules skriver:

Super flot mave Hvor sulan gemmer du de 21 kg???

Tak skal du ha:-) Jamen, de sidder over det hele, især på de sædvanlige steder som røv og lår.... Ellers overarme og ryg.... Så er sgu ret bred bagfra

Og så har jeg vand i kroppen, så jeg glæder mig til at få hende ud, er ved at ha' ret ondt i fødder og hænder efterhånden.....

Anmeld

4. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Jamen Yasmin blev skønnet til 4000g to dage før jeg fødte - og der var hun 4020.. Så må sige de ramte rimelig meget plet der.. Er skisme også spændt på om de har ramt rigtigt med lillemanden..

Ja mon ikke det bliver godkendt for det gør..

Det bli'r da bare spændende!!! Nu må jeg hellere lige huske at ønske dig held og lykke, det kan jo ske anytime nu:-)))))

Anmeld

4. september 2010

Mai-pigen

Tina2 skriver:

Taaark, synes da bestemt også du har en rigtig fin mave!!! Er nu begyndt at se frem til at få en flad mave igen, selvom jeg ved det tager noget tid......

Tak tak.. Jeg glæder mig godt nok også, men ja det kræver da lige en lille indsats inden man kan kalde den "flad" igen..

Anmeld

4. september 2010

Svei

Solajma skriver:

Lyder helt vildt...er det ikke muligt skanningen kan vise forkert...

Mine var også større og faktisk en del større end din på samme tidspunkt og derfor skal jeg aldrig føde selv...

Anmeld

4. september 2010

Svei

så smuk så smuk.... nogle er skabt til at bære en gravidmave og de fleste er bestemt ikke.. du er i hvert fald, så flot..

Anmeld

4. september 2010

Maddox

Lyder helt vildt...er det ikke muligt skanningen kan vise forkert...

Mine var også større og faktisk en del større end din på samme tidspunkt og derfor skal jeg aldrig føde selv...

Ja, det er ret vildt! De der vækstscanninger skulle vist være ret præcise... Og den sidste vi fik lavet, passede også ret godt med den vægt han havde da han kom ud... Det var dog ikke pga. vægten at jeg blev sat igang før tid.

Søsteren vejede 3950g ved fødslen og blev født på terminsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.