Maven uge 38 (37+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

isimaven

uh la la en smækker mama der
jeg kan slet ikke få øje på de 21 kilo!!! hvor ser du godt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

saxa

Endnu engang må jeg sige smuuuk mavse

Kram M - der er ved at være pænt utålmodig nu

Anmeld

3. september 2010

Tina2

isimaven skriver:

uh la la en smækker mama der
jeg kan slet ikke få øje på de 21 kilo!!! hvor ser du godt ud!

Tak skal du ha  Nej, Thomas har vist fået billedet taget i en god vinkel, for jeg kan bestemt godt se de kg når jeg står foran spejlet! Men skal nu ikke brokke mig for meget, nåede på +25 og +31 kg de andre gange så HÅBER jeg kan holde mig UNDER de +25 kg denne gang....

Har heldigvis 180 cm at fordele dem på, så det hjælper selvfølgelig også, men glæder mig godt nok til at få min normale figur tilbage:-)

Anmeld

3. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Endnu engang må jeg sige smuuuk mavse

Kram M - der er ved at være pænt utålmodig nu

Taaaark, kommer der ingen mavebilleder fra dig???  Uha, nu er det snart liiiige ved!!!! Glæder mig til at høre om det, er det ikke på søndag, du har termin?

Anmeld

3. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

Taaaark, kommer der ingen mavebilleder fra dig???  Uha, nu er det snart liiiige ved!!!! Glæder mig til at høre om det, er det ikke på søndag, du har termin?

Uhh de der mavebilleder.. Er ved at have lovet et par stykker herinde at komme frem med dem.. Må jeg vist hellere gøre snart - inden det er for sent.. Får lige taget et nyt idag, er jo ved at fylde godt i landskabet.. Og har lige lidt mindre krop end dig at fordele den på 

Jow det er på søndag - men hvis han holder aftalen kommer han i morgen Meeeen jeg tvivler nu..

Anmeld

3. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Uhh de der mavebilleder.. Er ved at have lovet et par stykker herinde at komme frem med dem.. Må jeg vist hellere gøre snart - inden det er for sent.. Får lige taget et nyt idag, er jo ved at fylde godt i landskabet.. Og har lige lidt mindre krop end dig at fordele den på 

Jow det er på søndag - men hvis han holder aftalen kommer han i morgen Meeeen jeg tvivler nu..

X'er for han kommer imorgen så  Ja, få lige taget et (forhåbentlig) sidste mavebillede så :-)

Kan godt være du har mindre cm at fordele på, men du har nok heller ikke taget så meget på som jeg har... Du lignede i hvert fald ikke en der havde taget særlig meget på, da vi var i zoo....

Anmeld

3. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

X'er for han kommer imorgen så  Ja, få lige taget et (forhåbentlig) sidste mavebillede så :-)

Kan godt være du har mindre cm at fordele på, men du har nok heller ikke taget så meget på som jeg har... Du lignede i hvert fald ikke en der havde taget særlig meget på, da vi var i zoo....

Ja X alt hvad du kan..  Skal nok lige få det taget og lagt ind i løbet af dagen så..

Tja.. Det er jo ved at være nogle måneder siden vi var i Zoo.. Hehe.. Men har ikke helt rundet endnu.. Så det er oki.. Taget i betragtning jeg tog over 20kg på første gang.. hehe.. Fandt i egentlig ud af hvad lillesøster skulle hedde??

Anmeld

3. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Ja X alt hvad du kan..  Skal nok lige få det taget og lagt ind i løbet af dagen så..

Tja.. Det er jo ved at være nogle måneder siden vi var i Zoo.. Hehe.. Men har ikke helt rundet endnu.. Så det er oki.. Taget i betragtning jeg tog over 20kg på første gang.. hehe.. Fandt i egentlig ud af hvad lillesøster skulle hedde??

Nå, det var sgu da skønt! Så har du ikke så meget at kæmpe med bagefter :-) Hvor stor er han skønnet til?

Jaaah, har endelig fundet et navn til trunten, men det er ikke godkendt, så skal lige søge om det først

Anmeld

3. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

Nå, det var sgu da skønt! Så har du ikke så meget at kæmpe med bagefter :-) Hvor stor er han skønnet til?

Jaaah, har endelig fundet et navn til trunten, men det er ikke godkendt, så skal lige søge om det først

Jamen han blev skønnet til 3500g i onsdags.. Så han er lille i forhold til Yasmin dengang.. Meeen nu kan man vist heller ikke helt regne med de der skøn... (Selvom det passede nøjagtigt med Yasmin)

Dejligt i endelig fandt navnet.. Hvad blev det så?? Hvis du vil ud med det Er det ikke en længere proces at søge om et navn - eller er det nemt nok?

Anmeld

3. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Jamen han blev skønnet til 3500g i onsdags.. Så han er lille i forhold til Yasmin dengang.. Meeen nu kan man vist heller ikke helt regne med de der skøn... (Selvom det passede nøjagtigt med Yasmin)

Dejligt i endelig fandt navnet.. Hvad blev det så?? Hvis du vil ud med det Er det ikke en længere proces at søge om et navn - eller er det nemt nok?

Nej, det kan man ikke regne med.... Begge mine to store blev skønnet ½ kg for små lige inden fødsel og Milas blev skønnet til 3300 g i uge 38+ og kom ud 1½ uge efter og vejede 4800 g:-)

Spændende med hende her, hun blev skønnet til 3300 g i uge 37 og JM mente ikke hun kommer over de 4 kg... Men lad os nu se, det tror jeg

Njah, holder lige navnet for os selv lidt endnu, vil gerne lige høre om det er muligt at få lov at kalde hende det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.