Prinsessemave 35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Iiihhh jamen mange tak for det

Jeg nyder den stadig.... meeeen ville da ønske, at jeg ikke behøvede at ligge her og "holde" på hende...!! Heldigvis er der kun en uge til, at jeg er 37+0, og så må jeg bevæge mig rundt igen... iihh det glæder jeg mig til...

HVor langt er du??? Og hvordan kan det være, du ikke nyder det mere??? Er mavsen blevet meget tung og i vejen eller hvordan??

lea

Jaa , og jeg skal også bare ligge ..

Hvilket jeg ikke er særlig godt til .. Heh . 

Gik i for tidlig fødsel , men nåede heldigvis ikk og åbne mig , men min livmoderhals var kun 16 millimeter da jeg kom ind på sygehuset ..

Jeg må allerede begynde og bevæge mig når jeg er i uge 34 .. 

Men det nok fordi det ikke var så slemt som det var med dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

morethanperfect

Hov , og jeg er 31+6

Anmeld

6. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Jaa , og jeg skal også bare ligge ..

Hvilket jeg ikke er særlig godt til .. Heh . 

Gik i for tidlig fødsel , men nåede heldigvis ikk og åbne mig , men min livmoderhals var kun 16 millimeter da jeg kom ind på sygehuset ..

Jeg må allerede begynde og bevæge mig når jeg er i uge 34 .. 

Men det nok fordi det ikke var så slemt som det var med dig ..

Ej... så er du også begyndt tidligt må man sige...!! Godt, det blev stoppet i tide... puha!!!

Jaah altså, der var næsten intet tilbage af min livmoderhals, og jeg var åbnet næsten en centimeter (hvilket jeg jo så stadig er)!! Men hold da op, hvor jeg glæder mig til om en uge, så skal jeg bare ud i den friske luft... skøøønt!!

Hvor lang tid er der til, du kan bevæge dig igen?

Anmeld

6. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Ej... så er du også begyndt tidligt må man sige...!! Godt, det blev stoppet i tide... puha!!!

Jaah altså, der var næsten intet tilbage af min livmoderhals, og jeg var åbnet næsten en centimeter (hvilket jeg jo så stadig er)!! Men hold da op, hvor jeg glæder mig til om en uge, så skal jeg bare ud i den friske luft... skøøønt!!

Hvor lang tid er der til, du kan bevæge dig igen?

Ja det startede i uge 28+5 Det var ikke spor sjovt , og der er så mange bekymringer når man ikk er længere henne

Puuh , jeg tror ikke jeg havde åbnet mig . Det fik jeg i hvert fald intet af vide om ..

Jamen jeg er i uge 32+0 i morgen , så er der jo kun en uge til hvor jeg er 33+0(hvor jeg går ind i uge 34) men tror jeg venter i to uger for en sikkerheds skyld .. 

Ja , det er virkelig træls at være inde heler tiden , jeg er ved og få kuller !!  Og her ligner lort fordi kæresten arbejder så meget hele tiden

Anmeld

6. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Ja det startede i uge 28+5 Det var ikke spor sjovt , og der er så mange bekymringer når man ikk er længere henne

Puuh , jeg tror ikke jeg havde åbnet mig . Det fik jeg i hvert fald intet af vide om ..

Jamen jeg er i uge 32+0 i morgen , så er der jo kun en uge til hvor jeg er 33+0(hvor jeg går ind i uge 34) men tror jeg venter i to uger for en sikkerheds skyld .. 

Ja , det er virkelig træls at være inde heler tiden , jeg er ved og få kuller !!  Og her ligner lort fordi kæresten arbejder så meget hele tiden

Aaarrhhmen altså, sikke dog en forskrækkelse, det må ha' været!! Virkelig godt, at det gik i sig selv igen....

Nej.. så har du nok ikke åbnet dig.. ellers burde de da have fortalt dig det...!! Og gudskelov for det da... - man blir liiiige lidt forskrækket, når man får den besked må man sige!!!

Ja.. 2 uger mere, så ser det pludselig meget bedre ud for jeres lille bebs....

Håber det hele kommer til at gå rigtig fint for jer....

Anmeld

6. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Aaarrhhmen altså, sikke dog en forskrækkelse, det må ha' været!! Virkelig godt, at det gik i sig selv igen....

Nej.. så har du nok ikke åbnet dig.. ellers burde de da have fortalt dig det...!! Og gudskelov for det da... - man blir liiiige lidt forskrækket, når man får den besked må man sige!!!

Ja.. 2 uger mere, så ser det pludselig meget bedre ud for jeres lille bebs....

Håber det hele kommer til at gå rigtig fint for jer....

Ja , jeg fik sådan noget der stoppede veerne .. Skide godt det hjalp ellers havde jeg haft ham nu .. Heh .. 

Ja , bare lige i hvert fald to uger mere .. Men fik lungemodne stof til ham , så hans lunger er bedre hvis han kommer ud nu .. Men det må han ikke !! Heh ..

Tak og i lige måde ! Håber din pige kommer ud når du beder om det ! 

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Fin mave

Anmeld

6. september 2010

misslea

Tanja78 skriver:

Fin mave

Mange 1000 tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.