Prinsessemave 35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

PeruBaby

Wow en dejlig mave. Hvor er det skønt at hun blev derinde. Har fingre for dig Hvis det ikke er at være for nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor meget (eller hvor lidt) du har taget på i løbet af din graviditet indtil nu? Det ser ikke ud til at det er særlig meget

Christina 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

misslea

Zette skriver:

Du er så fin Lea!!!

1000 tak - hvor er du sød

Og også mange tak for den skønne smiley... heheh

Anmeld

2. september 2010

misslea

PeruBaby skriver:

Wow en dejlig mave. Hvor er det skønt at hun blev derinde. Har fingre for dig Hvis det ikke er at være for nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor meget (eller hvor lidt) du har taget på i løbet af din graviditet indtil nu? Det ser ikke ud til at det er særlig meget

Christina 19+3

1000 tak for de krydsede fingrer... det må bestemt ha' hjulpet, eftersom hun er blevet derinde indtil videre

Nej selvfølgelig... det må du gerne spørge om.... jamen jeg har taget 6½ kg på ca - og har lige lidt mere end 4 uger til termin.... så det er jo egentlig meget pænt sluppet må man sige!! Meeeen nu hvor jeg skal ligge ned 3 uger i træk, så kán det jo godt være, at der lige kommer lidt ekstra kg. oveni....

Anmeld

2. september 2010

PeruBaby

misslea skriver:

1000 tak for de krydsede fingrer... det må bestemt ha' hjulpet, eftersom hun er blevet derinde indtil videre

Nej selvfølgelig... det må du gerne spørge om.... jamen jeg har taget 6½ kg på ca - og har lige lidt mere end 4 uger til termin.... så det er jo egentlig meget pænt sluppet må man sige!! Meeeen nu hvor jeg skal ligge ned 3 uger i træk, så kán det jo godt være, at der lige kommer lidt ekstra kg. oveni....

Uhhh, ja det ville jo være fint hvis man kunne holde vægten på det.  til dig. Indtil videre synes jeg heller ikke at vægten er kommet op i det røde felt Der er kommet 2 kg på her(men de er også kommet indenfor den sidste måned), så det er da billigt sluppet indtil videre... Håber det bliver ved på den måde - for så er det da til at holde ud

Glæder mig til at følge dig lidt endnu

Christina 19 + 3

Anmeld

2. september 2010

M.O.A.R.

smuk smuk mave..

go fornøjelse på sofaen (selvom det kan være ekstremt kedeligt) og lad os håbe hun bliver derinde i hvert fald 1 ½ uge endnu.

Anmeld

2. september 2010

linedanseren

Sikke en fin mave

Anmeld

3. september 2010

misslea

PeruBaby skriver:

Uhhh, ja det ville jo være fint hvis man kunne holde vægten på det.  til dig. Indtil videre synes jeg heller ikke at vægten er kommet op i det røde felt Der er kommet 2 kg på her(men de er også kommet indenfor den sidste måned), så det er da billigt sluppet indtil videre... Håber det bliver ved på den måde - for så er det da til at holde ud

Glæder mig til at følge dig lidt endnu

Christina 19 + 3

Ja - det er nu meget rart, at vægten ikke er gået helt amok....

Jeg tog faktisk meget hurtigt 4 kg på, men så stod vægten også stille i flere måneder...!! Og siden uge 20, har jeg kun taget 2½ kg på, så det er jo ingenting... kun hvad baby faktisk vejer

Jeg har ikke gjort så meget for det... har spist ret godt, synes jeg selv.... men har holdt mig ret meget igang... cyklet eller gået alle steder hen.... og der har været fuld knald på hver dag... så det er jo nok noget af forklaringen

Anmeld

6. september 2010

Heidi85

Det kan jeg godt forstå at du gør men nu er der heller ikke længe til du skal af med den. Jeg må indrømme jeg glæder mig utroligt meget til jeg slipper af med min bliver skønt at kunne lave lidt igen.

Anmeld

6. september 2010

morethanperfect

Gud hvor er du smuk altså ! Jeg har bare svært ved og nyde min mave Vil gerne ha den af , og ha ham ud .. Heh .. Syns det er ved og være lidt træls nu

Men du godt nok flot 

Anmeld

6. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Gud hvor er du smuk altså ! Jeg har bare svært ved og nyde min mave Vil gerne ha den af , og ha ham ud .. Heh .. Syns det er ved og være lidt træls nu

Men du godt nok flot 

Iiihhh jamen mange tak for det

Jeg nyder den stadig.... meeeen ville da ønske, at jeg ikke behøvede at ligge her og "holde" på hende...!! Heldigvis er der kun en uge til, at jeg er 37+0, og så må jeg bevæge mig rundt igen... iihh det glæder jeg mig til...

HVor langt er du??? Og hvordan kan det være, du ikke nyder det mere??? Er mavsen blevet meget tung og i vejen eller hvordan??

lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.