Prinsessemave 35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. september 2010

misslea

Arrrhmen altså... så naåede jeg SÅ langt... det havde jeg nu ikke troet for 1½ uge siden, da jeg begyndte at åbne mig, og have rimelig regelmæssige plukveer....

MEN efter 1½ uge på sofaen og INGEN bevægelse fra min side af, tjaaa... så ser det ud til, at der er stilstand i processen...!!

Så her er altså endnu et mavebillede af vores lille drillepind derinde, som efterhånden fylder pladsen godt ud derinde... avvv det kan godt gøre RIIIMELIG nass.... heheh

Men nu hvor jeg ikke ved, hvor længe, jeg får lov at beholde min mavse, så nyyyder jeg den i fulde drag.... - også selvom jeg jo glæder mig ENDNU mere til at få vores lille pige ud!!

Mange hilsner fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Heidi85

hold da oppe en skøn mave

Anmeld

2. september 2010

CiSo

smuk smuk mave! heller ikke særlig stor ligesom min egen!

Anmeld

2. september 2010

misslea

sophieamalia skriver:

smuk smuk mave! heller ikke særlig stor ligesom min egen!

heheh... nej - den hører ikke til de største... men alligevel har lillepigen derinde en helt fin størrelse... og det er jo det vigtigste!!!

Meeen nu må vi se, hvad der sker de næste uger... hvis jeg kan holde på hende helt til termin, så kan den jo selvfølgelig nå at vokse en del endnu!! Men det er nu meget rart ikke at have så meget at slæbe rundt på

Anmeld

2. september 2010

misslea

Heidi85 skriver:

hold da oppe en skøn mave

Mange tak  Je nyder den også, den sidste tid kan du tro...!!

Anmeld

2. september 2010

merichs

Ahrmen du ser jo stadig fantastisk ud og sikke en dejlig mave. Det er godt at hun stadig er derinde

Kram Marlene

Anmeld

2. september 2010

CiSo

misslea skriver:

heheh... nej - den hører ikke til de største... men alligevel har lillepigen derinde en helt fin størrelse... og det er jo det vigtigste!!!

Meeen nu må vi se, hvad der sker de næste uger... hvis jeg kan holde på hende helt til termin, så kan den jo selvfølgelig nå at vokse en del endnu!! Men det er nu meget rart ikke at have så meget at slæbe rundt på

ja min lille dreng, har også en helt fin størrelse, selvom min mave ikke er større.. og nemlig så er det dejligt at man ikke er så tynget af den og at den ikke er i vejen.. jeg elsker bare min mave.

- men kan nu heller ikke vente til han kommer ud til mig!

Anmeld

2. september 2010

misslea

merichs skriver:

Ahrmen du ser jo stadig fantastisk ud og sikke en dejlig mave. Det er godt at hun stadig er derinde

Kram Marlene

Jaaah... nu har jeg da snart holdt på hende i 1½ uge, så det ser ud til, at så længe jeg forholder mig HELT i ro, så blir hun derinde...!!! Nu er det jo så spændende, hvad der sker om 1½ uges tid, når jeg igen må bevæge mig normalt rundt!!!

Det skulle da ikke undre mig, at hun så SLET ikke vil ud, når nu det er okay... hahah!!

Anmeld

2. september 2010

smokin

misslea skriver:

Arrrhmen altså... så naåede jeg SÅ langt... det havde jeg nu ikke troet for 1½ uge siden, da jeg begyndte at åbne mig, og have rimelig regelmæssige plukveer....

MEN efter 1½ uge på sofaen og INGEN bevægelse fra min side af, tjaaa... så ser det ud til, at der er stilstand i processen...!!

Så her er altså endnu et mavebillede af vores lille drillepind derinde, som efterhånden fylder pladsen godt ud derinde... avvv det kan godt gøre RIIIMELIG nass.... heheh

Men nu hvor jeg ikke ved, hvor længe, jeg får lov at beholde min mavse, så nyyyder jeg den i fulde drag.... - også selvom jeg jo glæder mig ENDNU mere til at få vores lille pige ud!!

Mange hilsner fra Lea

Du er så fin Lea!!!

Anmeld

2. september 2010

Mka

Hvor er du altså bare smuk gravid. Må være alles drøm at se sådan ud i uge 36.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.