For os der skal have en dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Angelspot

IAH skriver:

Vi er kommet frem til Frederik...

Min mand viste mig sit stamtræ. Jeg har set på det en del gange før, men ikke bidt mærke i at der er et system i Frederik'erne og det i princippet er vores tur nu. Jeg kan godt lide navnet, så det har ikke været så svært... 

Nu skal vi så til at finde et mellemnavn... 

Frederiks er også et dejligt navn, det kan jeg godt lide

Men heldigt nok i selv kan lide det når nu det er jeres 'tur'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

IAH

Frederiks er også et dejligt navn, det kan jeg godt lide

Men heldigt nok i selv kan lide det når nu det er jeres 'tur'

Jeg havde tænkt på at Frederik er et ret almindeligt navn.. det er jo vist top 10 i 2009. Jeg blev enig med mig selv om at de efternavne, han kommer til at få bliver særprægede nok i sig selv..

Vi holder det hemmeligt over for familie og venner. De ser underlige ud i hovedet, når vi bilder dem ind at han skal hedde Donald Tempo.. til fornavn.

"Men det er jo så moderne med de hér navne..." svarede min far... "Men Jens og Per og sådan, er da også pæne navne, Iben"

Min kusines søn hedder også Frederik, men jeg tror hun er flintrende ligeglad med at jeg name-napper fra hende.

Hav en god torsdag...

Anmeld

30. september 2010

maj2011

vi venter os også en lille drenge barn, havde også tænkt på frederik og liam.

vi har en dreng i forvejen han hedder christian, så syntes godt det må passe lidt der til, ellers også skal det slet ikke passe til :-)

bejler nu også til niclas og oscar/oskar???

klem majbrit 21+3

Anmeld

3. oktober 2010

Angelspot

Hehe ja det er sjovt som alle i familien har en ide om hvad børnene kan hedde, som regel altid noget man ikke kan lide

Anmeld

15. oktober 2010

Maria-s

Vi venter os også en lille dreng   Er sat til starten af marts så der er heldigvis noget tid endnu at løbe på mht. navn. Jeg synes som flere også har skrevet at det er lidt svære med drenge navne end med pigenavne, ved ikke hvorfor?...

MEN vi har haft Marius oppe (det synes jeg måske bare ikke er så "mandigt", kommer til at tænke på sådan en lille sød én, fint nok til en lille dreng, men hvad med en voksen mand?) Men min kæreste kan godt lide det, så nu må vi se Men ellers kan vi begge godt lide navnet Noah (det er der vist bare så mange der hedder, kender dog ikke selv nogen) Men ja Noah er på 1. pladsen lige nu. Og så kan jeg ellers godt lide navnet Malthe, men DET synes kæresten ikke så godt om... Men nuuu må vi se hvad det ender med. Det er godt nok at have nogle stykker at vælge imellem. Tror først vi rigtig kan beslutte os den dag vi hilser ham velkommen til verdenen...

Anmeld

15. oktober 2010

Angelspot

Maria-s skriver:

Vi venter os også en lille dreng   Er sat til starten af marts så der er heldigvis noget tid endnu at løbe på mht. navn. Jeg synes som flere også har skrevet at det er lidt svære med drenge navne end med pigenavne, ved ikke hvorfor?...

MEN vi har haft Marius oppe (det synes jeg måske bare ikke er så "mandigt", kommer til at tænke på sådan en lille sød én, fint nok til en lille dreng, men hvad med en voksen mand?) Men min kæreste kan godt lide det, så nu må vi se Men ellers kan vi begge godt lide navnet Noah (det er der vist bare så mange der hedder, kender dog ikke selv nogen) Men ja Noah er på 1. pladsen lige nu. Og så kan jeg ellers godt lide navnet Malthe, men DET synes kæresten ikke så godt om... Men nuuu må vi se hvad det ender med. Det er godt nok at have nogle stykker at vælge imellem. Tror først vi rigtig kan beslutte os den dag vi hilser ham velkommen til verdenen...

STORT tillykke med den lille dreng, dejligt med alle de guldklumper

Ja drengenavne er for os meget mere vanskeligt at finde end pigenavne. Også fordi der er mange børn i vores familier, så mange af de 'gode' navne er taget

Kan godt lide jeres navnevalg, håber i finder til enighed

Anmeld

16. oktober 2010

Molly8

Vi venter også en dreng (d. 26/2), hvilket vi fik at vide for en uge siden. Jeg synes stadig det er vildt  Pludselig har jeg et bedre billede af, hvem der bor i min mave. Indtil videre hedder han "bare" Lilledrengen..

Kh Molly

Anmeld

16. oktober 2010

Karina84

Vil da også lige melde mig... og stort tillykke til jer alle sammen med jeres drenge

I torsdag til MD var der ingen tvivl om at det er en dreng der bokser rundt i maven  

Vi har godt nok også været helt på bar bund med drengenavne, vi er kommet frem til et enkelt navn indtil videre (vi har jo stadig lang tid), og det er Ludvig/Ludwig eller hvordan det nu skal staves

Men ja, det er godt nok svært med de drengenavne der!

Som en anden også har nævnt så er det bare helt fantastisk at vide at det er en lille dreng der lever derinde. Nu er det en "han" og ikke bare en "den"

Anmeld

16. oktober 2010

DK

Jamen altså... Vi skal jo også have en dreng! Nemlig Bimmeren!! Planen er at han skal hedde Richard! Så må vi se om det nogensinde kan lykkedes os at stoppe med at kalde ham Bimmeren. Det er ret indgroet i os alle herhjemme!

Anmeld

17. oktober 2010

MetteT

Vi fik også lige at vide til MD scanning i torsdags at vi ska ha en dreng..

Vi har hele tiden været enige om Christian efter min mands bedstefar.. Så det er hans navn..

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.