For os der skal have en dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Angelspot

Så fik vi at vide igår at vi venter os en dreng. Vi havde fået en ekstra scanning og jeg spurgte lægen om hun kunne se hvad det var. Hun sagde at det kun ville være et gæt, men at hun gættede på det var en dreng. Hvor er det vildt at kunne sige han og ikke den, om baby mere, nu kan man begynde at shoppe og ikke midst kigge på babynavne for alvor

Kom frisk alle drengebørns forældre, giv jer til kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

IAH

Angelspot skriver:

Så fik vi at vide igår at vi venter os en dreng. Vi havde fået en ekstra scanning og jeg spurgte lægen om hun kunne se hvad det var. Hun sagde at det kun ville være et gæt, men at hun gættede på det var en dreng. Hvor er det vildt at kunne sige han og ikke den, om baby mere, nu kan man begynde at shoppe og ikke midst kigge på babynavne for alvor

Kom frisk alle drengebørns forældre, giv jer til kende

én her... kan vi evt også komme med navne eller navneforslag?...

Vi overvejer Kristoffer og/eller Frederik...

Knus Iben

Anmeld

2. september 2010

Angelspot

IAH skriver:

én her... kan vi evt også komme med navne eller navneforslag?...

Vi overvejer Kristoffer og/eller Frederik...

Knus Iben

Stort tillykke med supermanden

Ja lad os endelig få nogle navne på banen, jeg synes nemlig det er rigtig svært! Der er så mange gode!

Desuden har min svigerinde og jeg længe været enige om at vores dreng skal hedde Oliver og nu ser det ud til vi begge skal have en dreng. Hvilket jo godt kan give et problem, hehe, men heldigvis er der så mange gode navne!

Elsker Frederik og min lillebror hedder Kristoffer så det er jeg også helt vild med

Anmeld

2. september 2010

Lotte14

Vi skal også have en skøn lille dreng

Anmeld

2. september 2010

Angelspot

Charlotte89 skriver:

Vi skal også have en skøn lille dreng

Skønt med flere drenge, tillykke med det

Anmeld

2. september 2010

Lotte14

Angelspot skriver:

Skønt med flere drenge, tillykke med det

Ja, det er fantastisk Tusinde tak. Og tillykke til dig/jer også.

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Jeg skal godt nok have en pige. Men ville da lige ønske jer tillykke med jeres små drenge 

Anmeld

3. september 2010

Sofia

Uh vi kender først kønnet til fødsel så jeg kan ikke rigtig melde mig ind.. Men jeg kan da komme med et par skønne drengenavne: Ludvig, Valdemar, Laurids, Anton, Marius, Karl, Frederik, Viktor og William!

Anmeld

3. september 2010

Angelspot

Diana... skriver:

Jeg skal godt nok have en pige. Men ville da lige ønske jer tillykke med jeres små drenge 

Tusind tak og stort tillykke med din prinsesse

Anmeld

3. september 2010

Angelspot

Sofia skriver:

Uh vi kender først kønnet til fødsel så jeg kan ikke rigtig melde mig ind.. Men jeg kan da komme med et par skønne drengenavne: Ludvig, Valdemar, Laurids, Anton, Marius, Karl, Frederik, Viktor og William!

Frederik, Viktor og William er jeg helt vild med

Også Oliver, Noah og Magnus er på min hitliste, desværre er manden meget traditionel, så han satser på Christian, hvilket også er et dejligt navn, har bare ikke tænkt på det som navnet til min søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.