For os der skal have en dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Malonde1985

En lille baby boy i maven her også

Af navne kan har vi tænkt på: Benjamin og William. Har en navnebog, men synes det er svært at finde på et navn .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Moaaar <3

Malonde1985 skriver:

En lille baby boy i maven her også

Af navne kan har vi tænkt på: Benjamin og William. Har en navnebog, men synes det er svært at finde på et navn .. 

Hvad med Luka ?

Anmeld

5. september 2010

Mouze

Hej alle.

Og tillykke med jeres prinser.

Her fik vi afvide i fredags at vi sørme skal være forældre til en lille dreng og vores store datter skal have en lillebror Hurra.

Med hensyn til navne, synes jeg det er meget svært, synes ikke der er mange jeg kan li men nogle af dem, vi har talt om er Sean, Jamie, Tino og Joey. Hmm meget svært, godt der er 4½ måned til;D

Hilsen Linda 20+3.

Anmeld

6. september 2010

Malonde1985

Æblekage skriver:

Hvad med Luka ?

Uh nej Luka er ikke lige blandt mine favoritter .. Synes det er mega svært... Må bare tænke videre, og måske kommer navnet først til os når vi ser ham IRL i vores arme

Anmeld

6. september 2010

Angelspot

Mouze skriver:

Hej alle.

Og tillykke med jeres prinser.

Her fik vi afvide i fredags at vi sørme skal være forældre til en lille dreng og vores store datter skal have en lillebror Hurra.

Med hensyn til navne, synes jeg det er meget svært, synes ikke der er mange jeg kan li men nogle af dem, vi har talt om er Sean, Jamie, Tino og Joey. Hmm meget svært, godt der er 4½ måned til;D

Hilsen Linda 20+3.

Også stort tillykke til dig med din lille prins

Kan godt give dig ret i at det er super svært med drengenavne, har haft så mange søde pigenavne klar, men det er lidt sværere med drengenavne. Og det kan være det kommer helt af sig selv når baby kommer ud 

Anmeld

17. september 2010

Multebær

Ihhhh tillykke med jeres drengebørn. Jeg venter også en dreng. 

Jeg havde regnet med en det var en dreng - ved ikke hvorfor. Men må indrømme at jeg kun havde tænkt i drengenavne og kun forestillet mig det var en dreng. 

Har i fundet noget sødt drengetøj og nogle drengeting i vil anbefale? 

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

jamen så viljeg da også lige deltage her

vi venter også en lille dreng , er sat til den 5 januar.

og synes det med navnet har været svært.. jeg er pædagog og da jeg så arbejder med børn kanjeg sætte ansigt på rigtig mange navne, og gider ik de der navne som alle hedder..

jeg har været ude i Adrian men det kunne manden ikk lide, han ville ha han skull ehedde willian og det hedder alle bare

noah kunne vi begge godt lide men det hedder alle også bare..

lige nu hedder han bare Tussi.. og det bliver hans kælenavn men uden at vi er fast besluttet.. er vi kommet frem til Felix..

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

jeg er vild med alle andre navne end danske..

tyler, Jamie, Adrian,toby meen min mand er slet ik til det der.

og har en søster der er gift og bor i spanien så så hendes søn skulle Felix var sødt ..og det synes vi også..

Anmeld

22. september 2010

IAH

Vi er kommet frem til Frederik...

Min mand viste mig sit stamtræ. Jeg har set på det en del gange før, men ikke bidt mærke i at der er et system i Frederik'erne og det i princippet er vores tur nu. Jeg kan godt lide navnet, så det har ikke været så svært... 

Nu skal vi så til at finde et mellemnavn... 

Anmeld

22. september 2010

Sofia

Hvis det viser sig jeg får en lille dreng, så vil jeg gerne have, han skal hedde Valdemar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.