En dejlig update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Maise

Tutter skriver:

Som I egentlig skulle have haft tirsdag aften, da jeg kom hjem fra job 23:45 - Meeeeen der var jo lige en fødsel man skulle se 

Jeg var inde hos Svend Lindenberg til PCO behandling og snak ang. og blive selvvalgt enlig mor.

OG DET GIK BARE SÅ GODT!!!!! 

Han synes mit valg var perfekt, jeg havde den rette alder, virkede så sikker på mit valg, så det så han slet INEGN problemer i..

Vi aftalte dog, at jeg skulle tabe mig først, stoppe med og ryge osv. 

Han ville gerne, at jeg fik taget en masse forskellige blodprøver idag på laboratoriet i Hvidovre, så det fik jeg gjort og de er sendt til dyrkning og er klar om små 5 uger. Jeg skal ind til Svend igen den 5/10 og få svar på prøverne, og der får jeg af vide hvilken form PCO jeg har og i hvilken grad... Og evt om jeg skal have medicin for den.

Og må jeg lige sige at: Hold nu mund, hvor er ham Svend bare en smadder sød læge. Han lytter, har sympati og empati. Har slet ikke fortrudt jeg har valgt www.copenhagenfertilitycenter.com

Målet er ikke langt fra, og jeg er bare glad!!

Nu vil jeg gå i seng, for jeg er træt! Har været vågen i 40 timer! Og på de 40 timer har jeg været på 2 x 8 timers vagter, set Frigg´s smukke ankomst til verden!

Sov godt dejlige tøser og mænd!!

Har selv pco og vil lige give dig et tip, læs tine grandjean "fra barnløs til frugtbar" lev efter den ( dog glem alt om vitaminerne de snakker om" motioner hver dag. ( jeg powerwalkede 7-10 km) næsten hver dag i ca 10 uger efter job om aftenen. tabte 10kg og blev gravid. Vi havde forsøgt i 2,5 år. jo og så stoppede jeg med at ryge. Skulle have været insimineret, mens mens kom aldrig da jeg skulle igang med behandlingen. nå ja og så spiste jeg metformin i et par måneder (blodsukkerstabiliserende medicin-bruges normalt til diabetikere)

super det gik godt. der er masser af håb, men også arbejde i det, men man får det bare så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Ja det tror jeg også.. For det der med og skære ned duer bare ikke. Så er der lige en situation hvor man tænker, argh jeg tager lige en smøg for at dulme nerver eller noget. Nej tak, skal ikke have smøger liggende, for så ryger jeg dem bare..

Indtil videre har jeg da kunne dulme rygetrængen med stimorol tyggegummi haha

Lige præcis. Min tidligere svigerfar tog også trangen med alm. tyggegummi, og det var nok for ham - bare han havde noget at tygge på, som han sagde. Det skal nok lykkes for dig Skal vi så aftale, at du har en lille bebs om i hvert fald 1½ år?

Anmeld

2. september 2010

Becks

Har selv pco og vil lige give dig et tip, læs tine grandjean "fra barnløs til frugtbar" lev efter den ( dog glem alt om vitaminerne de snakker om" motioner hver dag. ( jeg powerwalkede 7-10 km) næsten hver dag i ca 10 uger efter job om aftenen. tabte 10kg og blev gravid. Vi havde forsøgt i 2,5 år. jo og så stoppede jeg med at ryge. Skulle have været insimineret, mens mens kom aldrig da jeg skulle igang med behandlingen. nå ja og så spiste jeg metformin i et par måneder (blodsukkerstabiliserende medicin-bruges normalt til diabetikere)

super det gik godt. der er masser af håb, men også arbejde i det, men man får det bare så godt

Tak for tippet 

Når jeg skal op til Svend igen om små 5 uger, så taler vi om Metformin, han skal lige have svarene først på mine blodprøver, for at finde ud af hvilken type PCO jeg har

Fedt det lykkedes for jer, det giver mig håb 

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Lige præcis. Min tidligere svigerfar tog også trangen med alm. tyggegummi, og det var nok for ham - bare han havde noget at tygge på, som han sagde. Det skal nok lykkes for dig Skal vi så aftale, at du har en lille bebs om i hvert fald 1½ år?

Jah det synes jeg lyder som en deal 

Anmeld

2. september 2010

Maise

Tutter skriver:

Tak for tippet 

Når jeg skal op til Svend igen om små 5 uger, så taler vi om Metformin, han skal lige have svarene først på mine blodprøver, for at finde ud af hvilken type PCO jeg har 

hmm type?? hvad mener han med det??

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Jah det synes jeg lyder som en deal 

Jeg holder dig op på det

Anmeld

2. september 2010

Becks

Maise skriver:

hmm type?? hvad mener han med det??

Der forskellige typer PCO, svag, mild og svær...

Og så har jeg formået selv og tabe mig ret mange kg. uden medicin, men tog dem alle på igen. Men inden for de sidste 2 måneder har jeg så tabt 8 kg. Og hvis jeg har tabt mig yderligere et par gode kg. vil han ikke give Metformin, for så er min krop selv istand til og tabe sig uden medicin

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Jeg holder dig op på det

Jep  Marts 2012 

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Jep  Marts 2012 

Jamen så er det en deal Jeg har selv føller den 10. marts

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Jamen så er det en deal Jeg har selv føller den 10. marts

Jep 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.