Som I egentlig skulle have haft tirsdag aften, da jeg kom hjem fra job 23:45 - Meeeeen der var jo lige en fødsel man skulle se 
Jeg var inde hos Svend Lindenberg til PCO behandling og snak ang. og blive selvvalgt enlig mor.
OG DET GIK BARE SÅ GODT!!!!! 
Han synes mit valg var perfekt, jeg havde den rette alder, virkede så sikker på mit valg, så det så han slet INEGN problemer i..
Vi aftalte dog, at jeg skulle tabe mig først, stoppe med og ryge osv.
Han ville gerne, at jeg fik taget en masse forskellige blodprøver idag på laboratoriet i Hvidovre, så det fik jeg gjort og de er sendt til dyrkning og er klar om små 5 uger. Jeg skal ind til Svend igen den 5/10 og få svar på prøverne, og der får jeg af vide hvilken form PCO jeg har og i hvilken grad... Og evt om jeg skal have medicin for den.
Og må jeg lige sige at: Hold nu mund, hvor er ham Svend bare en smadder sød læge. Han lytter, har sympati og empati. Har slet ikke fortrudt jeg har valgt www.copenhagenfertilitycenter.com
Målet er ikke langt fra, og jeg er bare glad!!
Nu vil jeg gå i seng, for jeg er træt! Har været vågen i 40 timer! Og på de 40 timer har jeg været på 2 x 8 timers vagter, set Frigg´s smukke ankomst til verden!
Sov godt dejlige tøser og mænd!!
Anmeld