En dejlig update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Hvor er det bare KANON for dig becksen

Det bliver da bare kanon spændende og få svaret på hvordan det fremtidig skal gå Hvor bliver det spændende

Ja det er så dejligt  og tak 

Synes de 8 dage var lange, hvor jeg skulle vente på og komme op til ham, men nu er der jo endnu længere til 5/10  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Becks

LouiseNielsen skriver:

Eeeej hvor er det spændende.... Stort kæmpe tillykke kan man vel godt sige! Nu er du et skridt nærmere en lille spunk i maven!

Tak 

Ja så lækkert 

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Hvor dejligt for dig Det bliver spændende at høre mere om Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Hvor dejligt for dig Det bliver spændende at høre mere om Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Tusinde tak 

Og sidste smøg er røget imorges.. Lysten er der ikke endnu, men den kommer garanteret senere 

Anmeld

2. september 2010

Susanne79

hvor er det dejligt at høre at det går den rigtige vej nu Glæder mig til at høre nærmere når det igen er, forhåbenligt, godt nyt

Anmeld

2. september 2010

Becks

Susanne79 skriver:

hvor er det dejligt at høre at det går den rigtige vej nu Glæder mig til at høre nærmere når det igen er, forhåbenligt, godt nyt

Tak skal du have 

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Tusinde tak 

Og sidste smøg er røget imorges.. Lysten er der ikke endnu, men den kommer garanteret senere 

Stort tillykke!  Det er sgu sejt gået...

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Stort tillykke!  Det er sgu sejt gået...

Har ville stoppe længe, specielt pga min astma 

Og måske det er dumt jeg tager en kold tyrker, men sådan er det. Jeg skal klare det og jeg vil!! 

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Har ville stoppe længe, specielt pga min astma 

Og måske det er dumt jeg tager en kold tyrker, men sådan er det. Jeg skal klare det og jeg vil!! 

Sjovt du siger kold tyrker. Alle dem jeg kender der er holdt op med at ryge, har gjort det på den måde, så jeg tror det er vejen frem...

Anmeld

2. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Sjovt du siger kold tyrker. Alle dem jeg kender der er holdt op med at ryge, har gjort det på den måde, så jeg tror det er vejen frem...

Ja det tror jeg også.. For det der med og skære ned duer bare ikke. Så er der lige en situation hvor man tænker, argh jeg tager lige en smøg for at dulme nerver eller noget. Nej tak, skal ikke have smøger liggende, for så ryger jeg dem bare..

Indtil videre har jeg da kunne dulme rygetrængen med stimorol tyggegummi haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.