Sorte bodyer - Findes det? + Efterspørgsmål på dragt fra Småfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2008

Muffinmus

IKKE KØBE DEN body i str 86 Trine... den vil være 100 gange for stor til lille Stalla. Synes de er lidt store i str så du vil sikkert skulle bruge en str 74 eller 80... Alt andet bliver vist for stort til tøsen:)
Nå, men hensyn til dragten så fås den her, igen ville jeg max vælge den i str 80:)

http://houseofkids.dk/shop/pink-sommerdragt-med-37 658p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

ka li ja

jeg syntes kraftig pink, eller sort passer bedst til orange! ja måske også brun og grøn.

nå men mht småfolk dragten, så kommer str vel også an på hvordan du vasker og tørre den!. jeg tørretumbler alt! og vasker det på 40-60 grader....

Anmeld

16. juli 2008

LouiseViola

Mht Småfolk bodyen, så har Viola den, og den er bare SÅ skøn!
Viola er 78cm og vejer 9,7kg, og hun passer en str 80, måske det kan give dig en ide om hvad str Stella skal have?
Hvis du får problemer med at skaffe dragten, og du bare SKAL have den, så kan du bare skrive til mig, jeg bor nemlig i Holbæk, hvor Småfolk-butikken ligger, og de har den dernede, er selvfølgelig ikke sikker på hvad str de har tilbage, men mon ikke de kan skaffe den str. du skal brug:)

Anmeld

16. juli 2008

Astrid P

http://houseofkids.dk/shop/pink-sommerdragt-med-37 658p.html

Her er den lige en smule billigere... Den er godt nok sød!

Flot Astrid, så kiggede man lige lidt tilbage og så at Maria E havde linket til præcis den samme side... Way to go, smarte!!!

Anmeld

16. juli 2008

birgittemarie

Flot Astrid, så kiggede man lige lidt tilbage og så at Maria E havde linket til præcis den samme side... Way to go, smarte!!!

Hehehehe Astrid ;)(H)

Anmeld

16. juli 2008

Siber

på filabel.dk har de også sorte bodyer både fra ida t og ej sikke lej. De har også i andre fede farver (de farver som susan nævner)

Jeg har ikke lige tjekket str.

God jagt!
Fed kjole og lækker dragt fra småfolk

Knus Siber

Anmeld

16. juli 2008

Anna-Rosa

Hej Tryne :P

Selvom det går langt imellem besvarelserne herinde, håber jeg det er ok at jeg blander mig...Hvis jeg var dig ville jeg købe Katvigs sort/hvide body til at smide indenunder og så evt. matchende leggings eller strømpebuks til...Håber du kan bruge det til noget :)

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

LouiseViola skriver:

Viola er 78cm og vejer 9,7kg, og hun passer en str 80, måske det kan give dig en ide om hvad str Stella skal have?
Hvis du får problemer med at skaffe dragten, og du bare SKAL have den, så kan du bare skrive til mig, jeg bor nemlig i Holbæk, hvor Småfolk-butikken ligger, og de har den dernede, er selvfølgelig ikke sikker på hvad str de har tilbage, men mon ikke de kan skaffe den str. du skal brug:)

Ved du hvad den koster i den biks sådan helt tilfældigvis?

Nu skriver du body - Kan man få den i det?
For den vil jeg jo egentlig hellere have så.
Ved jeg vil komme til at bruge den mere end "dragten"

Anmeld

16. juli 2008

LouiseViola

Tynen skriver:

LouiseViola skriver:

Ved du hvad den koster i den biks sådan helt tilfældigvis?

Nu skriver du body - Kan man få den i det?
For den vil jeg jo egentlig hellere have så.
Ved jeg vil komme til at bruge den mere end "dragten"

Den findes ikke i body, men ved den findes i en langærnet bluse. De har den vist på tilbud, altså blusen, til 100kr i Småfolk-biksen. Ved ikke med sommerdragten, men nyprisen for den er vist 160kr, men måske den også er på tilbud? Vil lige se efter ved lejlighed.
Småfolk bluserne er tilgengæld lidt små i størrelserne, Viola er ihvertfald lige gået op i str. 1-2år.
Jep jep, jeg kender mit Småfolk! Lyder nærmest lidt sygeligt 8(

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

Jeg synes det lyder godt og slet ikke sygeligt ;)

Du må meget gerne kigge efter de 2 ting.
Hvis man kunne spare lidt ville det i hvert fald ikke gøre noget :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.