Sorte bodyer - Findes det? + Efterspørgsmål på dragt fra Småfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

Tynen

Jeg har fået den fedeste "kjole/ halvlange trøje" i orange til Stella.
Den er uden ærmer og med lynlås hele vejen ned så ville gerne finde en body med lange ærme at give hende på indenunder.

Men findes dette overhovedet?
Synes bare det bliver for varmt med en langærmet bluse udover en body.

Mit andet store issue er at jeg har forelsket mig dybt og inderligt i denne dragt fra Småfolk, men hvor dælen finder man den henne?
Links eftersøges :)

Smider lige et billede af førstnævnte beklædningsgenstand om lidt.
Måske er der en personal shopper der har en alternativ "bodyfarve" at smække indenunder :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

Rasmine

Du kan evt. selv farve alm. hvide bomuldsbody'er? Tag lige garnet med, hvis nu du skal til at farve. ;)

Anmeld

15. juli 2008

Tynen

15. juli 2008

Susan1978

http://cafeslabberas.dk/?c1=1&c2=&c3=&itemID=183

de har den i str 86. til 128 kr.

mon ikke det er den str du skal bruge. ?

mht sorte bodyer så har ej sikke lej . Der er godt nok den hvide ugle bag på, men hvis den alligevel skal bruges med noget ud over.. det er total lækker kvali.

her ses den bagfra.

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

SUSAN!! Det er jo perfekt!(L)
TAK!!

Jeg smider lige et billede af den orange kjole/trøje hun har fået -
Vil stadig gerne høre hvad I andre ville give på indenunder.
Synes orange er lidt svær at mixe :)

Anmeld

16. juli 2008

Susan1978

jamen jeg synes faktisk man kan have alt på til, i dag.

du kan sagtens du kan bruge grøn, brun, pink, eller gul.. alt afhængig af hvor meget farve du vil have på tøsen.

men den sorte vil da klart være flot. Men hun skal vel også have nogle strømpebukser på.. hvad med hvid egentlig.. ville da også være flot.. en hvid body og hvide strømpebukser.

ja jeg er glad for alle farver.. bare ik grå.. det er så trist.. men ville da egentlig også være flot herunder.. hihi

jeg er ik til meget hjælp hvad..

Knus Susan som vil hoppe i seng nu.

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

Kan man købe den sorte body over nettet? Kan ikke finde den :'( Er virkelig en padde til at finde frem til tingene, men super god til at bruge penge :) Jeg havde også tænkt på hvid, men vidste ikke om den blev for kedelig. Har det med hvid ligesom du har det med grå :) Der grünes kunne egentlig også være ret fed?! Eller den gule.. Argh - Jeg kan slet ikke klare så mange kombinationsmuligheder!! 8( Strømpebukser skal der også til, men tror ikke de bliver så svære at finde i de farver. Troede seriøst ikke der fandtes sorte bodyer - Er stadig i chok :D

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

* Fejl

Anmeld

16. juli 2008

Susan1978

jeg handler totalt meget på englesteger.dk..

får altid en super service der.

MEn de har den selvfølgelig ikke i den str.

Trine jeg kan desværre ikke finde den i str 86 lige nu.. men skal da se om jeg kan lede videre i morgen.. måske nogen andre lige kan hjælpe.

Susan ... det var i seng jeg skulle.

Anmeld

16. juli 2008

birgittemarie

Sikke en fin lille trøje/kjole. Rødt kunne også være flot, men hvis det er kjolen, der skal være den iøjnefaldende del af ensemblet (og dette ord er her brugt med et tykt glimt i øjet, siger jeg lige, for man kan sikkert aldrig vide med vi børnetøjssnedkere ;)) ville jeg også bruge sort eller hvidt afhængigt af om hun skulle være sej eller sød.

Nice body med heste... Har du prøvet at søge den på Trendsales? Ellers har jeg desværre ingen anelse om, hvordan man søger sådan en, for det har jeg også siddet og ærgret mig over, at jeg ikke kunne regne ud tit.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.