1. september 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Tina2

Tjuhl skriver:

jeg ku godt ønske mig, at vi vidste at det stod mellem 2 - selvom jeg ikke er nervøs ved sådan som det er nu heller. men alligevel, det må give en ro, også at vide, at de ting man har snakket om i konsultationen, dem har man snakket med DEM om. vi kan jo godt få en ud, der "bare" har læst journal osv, men som ikke har nogen fornemmelse af os før vi står der i fødslen sammen...

Ja sådan havde det også været, hvis jeg havde valgt JM i Aalborg som jeg har haft de andre gange og derfor har jeg så valgt Dronninglund denne gang, der er de nemlig kun to....

Eneste minus, hvis man kan kalde det det er at HVIS der bli'r noget skal jeg til Hjørring sygehus istedet for Aalborg, og der er lidt længere til Hjørring, men har kun hørt det allerbedste om det sted, så det går nok det hele:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

er hun ikk?

min mor snøftede lidt da hun hørte den og sagde "der er vist ikke mange børn der har fået skrevet en sang endnu før de er født"

Jo!!  Hun bliver bare ved og ved og ved og ved med at give

Anmeld

11. september 2010

Slettet

Jamen Gu kan du da så!

...Mht. at være mor og studerende så synes jeg personligt, at man bliver mere effektiv og evner at prioritere sin tid noget bedre - Nå men du ser i hvert fald rigtig godt ud! Smuk Smuk rund mave du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.