1. september 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

oo

Bayze skriver:

Tak for din dejlige beretning, der som altid er både humoristisk, underfundig og dybsindig. Man svømmer altså helt væk når du skriver, jeg synes så absolut du skal gøre noget mere ved det der med skriveriet

tak! jamen det kommer måske...nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

aj, hvor er du sød!!

jeg er også begyndt at få helt kriller i maven. jeg har virkelig ingen mavefornemmelse...altså jeg drømmer jo om døtre, men jeg ved ikke. måske er det fordi det har været så underordnet for mig, at det først er nu jeg virkelig begynder at visualisere det her barn og så tænker man "hvem mon du er?"  mine søstre havde begge drømt jeg fødte en pige med pagehår, men min ene svoger er fast besluttet på det blir en dreng. og det er Trine fra NS også, og hun har trods alt drømt om mine børn inden de kom hjem til mig, så jeg tror hun har en 6. sans. det blir i hvert fald spændende!!

Ja, det er rigtigt, har faktisk læst at du drømmer om piger, men jeg holder altså på en dreng...

I skal da have en lille dreng der laver huler nede i skoven, og løber og leger indianer

Men det er jo helt ligegyldigt... Det er bare rigtig spændende...

Anmeld

1. september 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja, det er rigtigt, har faktisk læst at du drømmer om piger, men jeg holder altså på en dreng...

I skal da have en lille dreng der laver huler nede i skoven, og løber og leger indianer

Men det er jo helt ligegyldigt... Det er bare rigtig spændende...

det kan en pige jo også uanset hvad får vi nok en skov krabat...forhåbentlig

Anmeld

1. september 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det kan en pige jo også uanset hvad får vi nok en skov krabat...forhåbentlig

Ja, selvfølgelig kan hun det, ej det ligner ikke mig, er normalt lidt af en rødstrømpe

Anmeld

1. september 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja, selvfølgelig kan hun det, ej det ligner ikke mig, er normalt lidt af en rødstrømpe

neeeeeeej, jeg tog det heller ikke som "men hvis du får en pige skal hun sidde helt stille og kun gå til ballet" agtigt men det blir fedt når din odense krabat og Kittys Vejle krabat og min Faaborg krabat kan ...æh....krabattere sammen  (igen - naturligvis - mens vi drikker the og æder kage)

Anmeld

1. september 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

neeeeeeej, jeg tog det heller ikke som "men hvis du får en pige skal hun sidde helt stille og kun gå til ballet" agtigt men det blir fedt når din odense krabat og Kittys Vejle krabat og min Faaborg krabat kan ...æh....krabattere sammen  (igen - naturligvis - mens vi drikker the og æder kage)

Nej, det ved jeg godt - men blev lige helt flov over mig selv...

Ja... Og sådan to by-krabater vil elske at komme ned i skoven...

Selvfølgelig, yderst vigtig detalje...

Anmeld

2. september 2010

oo

Mia Maia skriver:

Nej, det ved jeg godt - men blev lige helt flov over mig selv...

Ja... Og sådan to by-krabater vil elske at komme ned i skoven...

Selvfølgelig, yderst vigtig detalje...

juhuuu! igår foregik der noget helt fantastisk: på privatmail skrev Kitty om de børnenavne hun ku tænke sig og herinde skrev du om den fødsel du ku tænke dig, og jeg sad og smilede og tænkte, at I er ikke helt uden optimisme  HURRA!!

Anmeld

2. september 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

juhuuu! igår foregik der noget helt fantastisk: på privatmail skrev Kitty om de børnenavne hun ku tænke sig og herinde skrev du om den fødsel du ku tænke dig, og jeg sad og smilede og tænkte, at I er ikke helt uden optimisme  HURRA!!

Nej, optimismen er vidst ved at vende tilbage...

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh hvor jeg elsker at læse dine tråde, Trine! Det er virkelig så dejligt at følge med, det er svært at beskrive! Jeg synes jo du skriver helt FANTASTISK godt, det har jeg sagt så mange gange nu at det lyder så tykt

34 uger - jamen for filan!!! Hvor bliver tiden af?! Det er jo LIGE OM LIDT at baby Juhl kommer ud og... og...og KOMMER UD!!! AF DIG!!! Og så er den der bare! Så er der bare en baby i jeres hus - og den skal altså BO der, Trine!!! Der kommer ikke nogen og henter den igen, hvis du tror det - og den eneste manual der er til vedligeholdelsen og opgraderingen, er den du kan hente herinde (det er så også den allerbedste i verden, men alligevel!)

(Baby Juhl-sangen: synges på Der sad to katte på et bord)

Snart er du ude, Baby Juhl

Søde lille Baby Juhl

Kom søde bebs frit frem fra skjul

Søde lille Baby Juhl

For vi vil så gerne møde dig

Søde lille bitte rare Baby Juhl

Du må love os du er på vej

Søde lille Baby Juhl!

Anmeld

2. september 2010

oo

Rosa skriver:

Åhh hvor jeg elsker at læse dine tråde, Trine! Det er virkelig så dejligt at følge med, det er svært at beskrive! Jeg synes jo du skriver helt FANTASTISK godt, det har jeg sagt så mange gange nu at det lyder så tykt

34 uger - jamen for filan!!! Hvor bliver tiden af?! Det er jo LIGE OM LIDT at baby Juhl kommer ud og... og...og KOMMER UD!!! AF DIG!!! Og så er den der bare! Så er der bare en baby i jeres hus - og den skal altså BO der, Trine!!! Der kommer ikke nogen og henter den igen, hvis du tror det - og den eneste manual der er til vedligeholdelsen og opgraderingen, er den du kan hente herinde (det er så også den allerbedste i verden, men alligevel!)

(Baby Juhl-sangen: synges på Der sad to katte på et bord)

Snart er du ude, Baby Juhl

Søde lille Baby Juhl

Kom søde bebs frit frem fra skjul

Søde lille Baby Juhl

For vi vil så gerne møde dig

Søde lille bitte rare Baby Juhl

Du må love os du er på vej

Søde lille Baby Juhl!

HAHA, Jeg har lige sunget baby juhl sangen for Søren, som var flad af grin - og bagefter sagde "hvor er de bare søde, de damer derinde!"

jaja, jeg VED det godt. Eller nej...jeg tror faktisk ikke jeg rigtig for alvor ved det - altså at der kommer et menneske og skal bo her hos os...for evigt føles det som om, og så alligevel ikke. jeg vralter rundt og skal have hjælp til at komme op af sofaen, ruller ud af sengen, tisser så mange gange i døgnet at det er fuldkommen latterligt osv osv og ALLIGEVEL sidder jeg ret ofte og tænker, at der er nogen der har taget helt fejl et eller andet sted: vi får IKKE en baby!

og tak igen, for roserne om mit ævl! jeg har jo altid skrevet og nu hvor der kommer så mange positive reaktioner herinde på nogle ting jeg skriver helt bare...du ved...uden at gennemlæse, men bare ud fra hovedet og hjertet, så tænker jeg mere og mere over at jeg måske skulle gøre noget ved det. Men man sætter sig (vel) ikke og skriver den næste store roman med en baby på armen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.