1. september 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Tina2

Smukt skrevet, Trine! Glæder mig virkelig også ENDNU mere til min hjemmefødsel nu:-)

Og så har du da bare SÅÅÅ flot en mave!!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

oo

Tina2 skriver:

Smukt skrevet, Trine! Glæder mig virkelig også ENDNU mere til min hjemmefødsel nu:-)

Og så har du da bare SÅÅÅ flot en mave!!! :-)

tak

jaaaaaa! jeg tror vi er mange der helt har fået blod på tanden efter Zafir sendte live - det er så fedt!!!

Anmeld

3. september 2010

Tina2

Tjuhl skriver:

tak

jaaaaaa! jeg tror vi er mange der helt har fået blod på tanden efter Zafir sendte live - det er så fedt!!!

Ja, jeg har jo også hørt meget om hendes første hjemmefødsel + min veninde Stine har født hjemme 2 ud af 3 gange, så havde egentlig bestemt mig allerede inden jeg blev gravid :-)

Bestemte mig faktisk for det KUN pga jeg ville være sikker på at ku' føde i vand, hvilket jeg jo ikke kan være sikker på på sygehuset, hvis stuen med kar er optaget.... Men nu glæder jeg mig virkelig til at det bli'r i vante omgivelser og at vi ikke skal ud at køre lige efter men bare kan hygge os hjemme

Anmeld

3. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Åhh hvor jeg elsker at læse dine tråde, Trine! Det er virkelig så dejligt at følge med, det er svært at beskrive! Jeg synes jo du skriver helt FANTASTISK godt, det har jeg sagt så mange gange nu at det lyder så tykt

34 uger - jamen for filan!!! Hvor bliver tiden af?! Det er jo LIGE OM LIDT at baby Juhl kommer ud og... og...og KOMMER UD!!! AF DIG!!! Og så er den der bare! Så er der bare en baby i jeres hus - og den skal altså BO der, Trine!!! Der kommer ikke nogen og henter den igen, hvis du tror det - og den eneste manual der er til vedligeholdelsen og opgraderingen, er den du kan hente herinde (det er så også den allerbedste i verden, men alligevel!)

(Baby Juhl-sangen: synges på Der sad to katte på et bord)

Snart er du ude, Baby Juhl

Søde lille Baby Juhl

Kom søde bebs frit frem fra skjul

Søde lille Baby Juhl

For vi vil så gerne møde dig

Søde lille bitte rare Baby Juhl

Du må love os du er på vej

Søde lille Baby Juhl!

Åhh, du er fandme da for sød, Rosa

Anmeld

3. september 2010

oo

Tina2 skriver:

Ja, jeg har jo også hørt meget om hendes første hjemmefødsel + min veninde Stine har født hjemme 2 ud af 3 gange, så havde egentlig bestemt mig allerede inden jeg blev gravid :-)

Bestemte mig faktisk for det KUN pga jeg ville være sikker på at ku' føde i vand, hvilket jeg jo ikke kan være sikker på på sygehuset, hvis stuen med kar er optaget.... Men nu glæder jeg mig virkelig til at det bli'r i vante omgivelser og at vi ikke skal ud at køre lige efter men bare kan hygge os hjemme

jeg har også en veninde der fødte hjemme for 2 år siden, og hun var helt "det kan du saaaaagtens!", så man blev helt vild og blodig

jeg glæder mig også meget over vi ikke skal ud og køre og dingle rundt og måske blive sendt hjem og jeg ved ikke hvad! men bare være herhjemme og tage den med ro

Anmeld

3. september 2010

oo

Bayze skriver:

Åhh, du er fandme da for sød, Rosa

er hun ikk?

min mor snøftede lidt da hun hørte den og sagde "der er vist ikke mange børn der har fået skrevet en sang endnu før de er født"

Anmeld

3. september 2010

Tina2

Tjuhl skriver:

jeg har også en veninde der fødte hjemme for 2 år siden, og hun var helt "det kan du saaaaagtens!", så man blev helt vild og blodig

jeg glæder mig også meget over vi ikke skal ud og køre og dingle rundt og måske blive sendt hjem og jeg ved ikke hvad! men bare være herhjemme og tage den med ro

Præcis, det bli'r virkelig dejligt:-) Havde jo besøg af mine to JM forleden og de sagde de måske kom begge to for de har ikke så mange hjemmefødsler, så de GLÆDER sig begge to:-) Og deres studerende står i kø for at komme med til hjemmefødsler

Tror virkelig det bli'r en supergod oplevelse :-)

Anmeld

3. september 2010

oo

Tina2 skriver:

Præcis, det bli'r virkelig dejligt:-) Havde jo besøg af mine to JM forleden og de sagde de måske kom begge to for de har ikke så mange hjemmefødsler, så de GLÆDER sig begge to:-) Og deres studerende står i kø for at komme med til hjemmefødsler

Tror virkelig det bli'r en supergod oplevelse :-)

hvor fedt!

vi kan ikke føde med kendt jordmor hernede, men vi har mødt en 4-5 stykker og de virker bare så søde allesammen (Søren håber dog at vi får en der hedder Lisbeth ), jeg er helt tryg ved det

Anmeld

3. september 2010

Tina2

Tjuhl skriver:

hvor fedt!

vi kan ikke føde med kendt jordmor hernede, men vi har mødt en 4-5 stykker og de virker bare så søde allesammen (Søren håber dog at vi får en der hedder Lisbeth ), jeg er helt tryg ved det

Dejligt, jeg håber I får Lisbeth så :-)

De to vi har er fantastisk skønne begge to, og vi har ikke sådan at vi gerne vil ha' den ene fremfor den anden, de er mere end velkomne begge to :-)

Anmeld

3. september 2010

oo

Tina2 skriver:

Dejligt, jeg håber I får Lisbeth så :-)

De to vi har er fantastisk skønne begge to, og vi har ikke sådan at vi gerne vil ha' den ene fremfor den anden, de er mere end velkomne begge to :-)

jeg ku godt ønske mig, at vi vidste at det stod mellem 2 - selvom jeg ikke er nervøs ved sådan som det er nu heller. men alligevel, det må give en ro, også at vide, at de ting man har snakket om i konsultationen, dem har man snakket med DEM om. vi kan jo godt få en ud, der "bare" har læst journal osv, men som ikke har nogen fornemmelse af os før vi står der i fødslen sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.