:'( hvem vælger man så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

LISBETH:-)

Anonym skriver:

hej tøser..
Har lige fået en sms fra Manden som skriver at han ikke kan deltage i 3d scanningen pga. at han ikke kan få fri til det. har grædt uabrudt siden det var den værste besked jeg kunne få, havde lige glædet mig til at det var noget vi skulle sammen, bare ham og jeg.
sidder så tilbage og tænker "skal jeg droppe det, skal jeg tage selv afsted eller noget helt 3. ?"
hvad havde i gjort ?

Jeg oplevede det samme da jeg skulle til 3D scanning for 3 år siden - min mand kunne ikke få fri.

Jeg valgte at tage afsted alene (det var ok for manden, da han var med til de andre scanninger) og jeg synes det var fantastisk alligevel. Jeg fik en dvd med hjem fra scanningen som min mand og jeg så, så sammen om aftenen. Til 3D scanning fik jeg kønnet afvide og jeg synes det var lidt sjovt at kun jeg viste det. Manden hørte/så det så da vi så dvd filmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg oplevede det samme da jeg skulle til 3D scanning for 3 år siden - min mand kunne ikke få fri.

Jeg valgte at tage afsted alene (det var ok for manden, da han var med til de andre scanninger) og jeg synes det var fantastisk alligevel. Jeg fik en dvd med hjem fra scanningen som min mand og jeg så, så sammen om aftenen. Til 3D scanning fik jeg kønnet afvide og jeg synes det var lidt sjovt at kun jeg viste det. Manden hørte/så det så da vi så dvd filmen.

årh hvor sødt det vil jeg også gøre.

Anmeld

31. august 2010

Nadia&Daniel

mariamiss6 skriver:

Se om du kan få flyttet datoen til en dag hvor manden helt sikkert kan....

Og ellers så tag en rigtig god veninde med, som du mener kunne have en rigtig fed oplevelse ud af det

Lige det jeg tænke

Anmeld

31. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

hej tøser..
Har lige fået en sms fra Manden som skriver at han ikke kan deltage i 3d scanningen pga. at han ikke kan få fri til det. har grædt uabrudt siden det var den værste besked jeg kunne få, havde lige glædet mig til at det var noget vi skulle sammen, bare ham og jeg.
sidder så tilbage og tænker "skal jeg droppe det, skal jeg tage selv afsted eller noget helt 3. ?"
hvad havde i gjort ?

Kan du ikke få den rykket til han kan komme med - han er trods alt den der er 2. tættest på baby

Anmeld

31. august 2010

Omerovic

Anonym skriver:

hej tøser..
hvad havde i gjort ?

Hej

Min mand gjorde præcis det samme igår Så jeg ringede simpelthen til min lillesøster og gav hende order på at tage før fri fra skole for at skulle tage med mig, helt fantastisk oplevelse.

Min mand så så dvd'en da han kom hjem, og han havde en smule dårlig samvittighed da han så vidundert

Op med homøret ring til søster eller mor, de er der altid <3

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Kan du ikke få den rykket til han kan komme med - han er trods alt den der er 2. tættest på baby

desværre ikke..

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min kæreste skulle desværre afsted til Sverige oveni datoen for 3D-scanningen, men så tog min søde veninde da bare med. Vi havde en super dag, og så så farmand bare dvd'en og billederne da vi sås igen

I dag har jeg så været med hende til scanning, da hendes kæreste skulle arbejde - så nu står der 1-1

Anmeld

31. august 2010

Diana...

Jeg havde fundet en anden dag hvor han også kunne komme med. 

Anmeld

31. august 2010

Diana...

Anonym skriver:

desværre ikke..

Nåå ja ok hvis den ikke kan rygges ville jeg tage afsted selv eller med en veninde el familie medlem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.