:'( hvem vælger man så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

NessaXenia

jeg havde rykket tiden til en anden dag hvor manden kunne, så han er med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Se om du kan få flyttet datoen til en dag hvor manden helt sikkert kan....

Og ellers så tag en rigtig god veninde med, som du mener kunne have en rigtig fed oplevelse ud af det

Datoen kan ikke rykkes desværre. de er der kun om mandagen..

Anmeld

31. august 2010

Maise

Anonym skriver:

det er ikke dem. men til en 3D som vi betaler for, på en privat klinik.

ahhhhhhhh øv for pokker. hmm har du ikke en god veninde, din mor eller lign der kan træde til?? synes da ikke du skal snydes for oplevelsen. synes selv det var en stor oplevelse at  være til 3d.

Anmeld

31. august 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

det er ikke dem. men til en 3D som vi betaler for, på en privat klinik.

Hvis det betyder meget for dig at have din mand med, som jeg synes du giver udtryk for i dit indlæg, så ville jeg - hvis jeg var dig, rykke datoen til en dag han kan.

Jeg var selv afsted til 3D scanning med min datter på 5 år, og min mor - det var en stor oplevelse, også selvom manden ikke kunne tage fri til dig. Han så videoen derhjemme, og det var en ligeså stor oplevelse for ham er jeg sikker på

Dog var vi senere i graviditeten til endnu en 3D scanning, og der var han med, men jeg havde egentligt ikke indtrykket af at han fik mere ud af at være med "live", fremfor vidoen derhjemme.

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

ahhhhhhhh øv for pokker. hmm har du ikke en god veninde, din mor eller lign der kan træde til?? synes da ikke du skal snydes for oplevelsen. synes selv det var en stor oplevelse at  være til 3d.

ja det er lige præcis det, vi havde begge glædet os til oplevelsen sammen.. syntes det er for privat til at min mor skal med, så har tænkt til på lillemandens Gudmor. ?
hmm men er det sådan at man får en dvd med ? så han kan se det senere ?

Anmeld

31. august 2010

Maise

Anonym skriver:

ja det er lige præcis det, vi havde begge glædet os til oplevelsen sammen.. syntes det er for privat til at min mor skal med, så har tænkt til på lillemandens Gudmor. ?
hmm men er det sådan at man får en dvd med ? så han kan se det senere ?

ja du får dvd og billeder. synes du skal gøre det. det er så hyggeligt og rørende en oplevelse. og den skal du ikke snydes for fordi din mand ikke kan.

Anmeld

31. august 2010

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

hej tøser..
Har lige fået en sms fra Manden som skriver at han ikke kan deltage i 3d scanningen pga. at han ikke kan få fri til det. har grædt uabrudt siden det var den værste besked jeg kunne få, havde lige glædet mig til at det var noget vi skulle sammen, bare ham og jeg.
sidder så tilbage og tænker "skal jeg droppe det, skal jeg tage selv afsted eller noget helt 3. ?"
hvad havde i gjort ?

Åhhha, det er da træls.. Du får lige en     herfra...

Men jeg ville tage min MOR, SØSTER eller en veninde med.

Jeg havde min MOR med til scanning, da min kæreste hellere ikke kunne komme med..

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Mathildesmor skriver:

Hvis det betyder meget for dig at have din mand med, som jeg synes du giver udtryk for i dit indlæg, så ville jeg - hvis jeg var dig, rykke datoen til en dag han kan.

Jeg var selv afsted til 3D scanning med min datter på 5 år, og min mor - det var en stor oplevelse, også selvom manden ikke kunne tage fri til dig. Han så videoen derhjemme, og det var en ligeså stor oplevelse for ham er jeg sikker på

Dog var vi senere i graviditeten til endnu en 3D scanning, og der var han med, men jeg havde egentligt ikke indtrykket af at han fik mere ud af at være med "live", fremfor vidoen derhjemme.

det betyder alt for mig hvis han kunne tage med. der kan ikke rykkes meget med det da de kun er der om mandagen..
men er det sikkert at man får en dvd/video med ?

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Anonym skriver:

det betyder alt for mig hvis han kunne tage med. der kan ikke rykkes meget med det da de kun er der om mandagen..
men er det sikkert at man får en dvd/video med ?

Ring ind og spørg dem, fordi det er forskelligt fra sted til sted, men de fleste steder får man det med...

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

ja du får dvd og billeder. synes du skal gøre det. det er så hyggeligt og rørende en oplevelse. og den skal du ikke snydes for fordi din mand ikke kan.

1000 tak det vil jeg gøre.. så må han se det senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.