:'( hvem vælger man så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Anonym trådstarter

hej tøser..
Har lige fået en sms fra Manden som skriver at han ikke kan deltage i 3d scanningen pga. at han ikke kan få fri til det. har grædt uabrudt siden det var den værste besked jeg kunne få, havde lige glædet mig til at det var noget vi skulle sammen, bare ham og jeg.
sidder så tilbage og tænker "skal jeg droppe det, skal jeg tage selv afsted eller noget helt 3. ?"
hvad havde i gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

morethanperfect

Anonym skriver:

hej tøser..
Har lige fået en sms fra Manden som skriver at han ikke kan deltage i 3d scanningen pga. at han ikke kan få fri til det. har grædt uabrudt siden det var den værste besked jeg kunne få, havde lige glædet mig til at det var noget vi skulle sammen, bare ham og jeg.
sidder så tilbage og tænker "skal jeg droppe det, skal jeg tage selv afsted eller noget helt 3. ?"
hvad havde i gjort ?

Jeg tog min søster med til scanning .. Min kæreste har været med til alt andet , og det var hyggeligt det bare var mig og min søster

Anmeld

31. august 2010

Maise

Anonym skriver:

hej tøser..
hvad havde i gjort ?

Vil lige sige dig og det kan du godt sige til din mand at ALLE mænd og kvinder har ret til at få fri til nf og md scanning. og tro mig for jeg har selv undersøgt det.

Anmeld

31. august 2010

mariamiss6

Se om du kan få flyttet datoen til en dag hvor manden helt sikkert kan....

Og ellers så tag en rigtig god veninde med, som du mener kunne have en rigtig fed oplevelse ud af det

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Ja det er godt nok træls, kan huske hvor meget jeg så frem til at skulle afsted.. Ville nok i første omgang sluge skuffelsen, og få bestilt en ny tid så manden kan komme med, for det er noget i burde opleve sammen.

Anmeld

31. august 2010

Sommerfuglelarven

Kan I ikke bestille en ny tid, hvor han så kan være med?

Eller eventuelt tage din mor, svigermor, søster eller veninde med?

Anmeld

31. august 2010

mullesmith2

Anonym skriver:

hej tøser..
hvad havde i gjort ?

Jeg havde fået en ny tid

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg tog min søster med til scanning .. Min kæreste har været med til alt andet , og det var hyggeligt det bare var mig og min søster

årh endnu en grund til at jeg vil have en søster.. det kunne ha' været hyggeligt..

Anmeld

31. august 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

hej tøser..
hvad havde i gjort ?

Jeg har aldrig fået en 3d scanning og var afsted alene til alle mine scanninger da han ikke kunne få fri, nej han var vist med til den førstes MDscanning denga for 10 år siden.

Tag din mor elelr en veninde med hvis du har lyst til det, eller drop det og brug pengene på noget andet

Anmeld

31. august 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Vil lige sige dig og det kan du godt sige til din mand at ALLE mænd og kvinder har ret til at få fri til nf og md scanning. og tro mig for jeg har selv undersøgt det.

det er ikke dem. men til en 3D som vi betaler for, på en privat klinik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.