Åhhh nej, min pige er en stor pige... fnis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Chamomile

Hvor kært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja  Vi har jo faktisk prøvet det med at Kasper har "slået op" et par gange og Filuca har simpelthen været SÅ ked af det når hun kom hjem fra skole den dag... Grædt og sagt at Kasper ikke gad være hendes kæreste mere  Puha, det har faktisk stukket i mit hjerte, for jeg har kunnet se at det VIRKELIG gjorde ondt på hende....

Så har vi snakket lidt om det og jeg har sagt hvis det fx var en tirsdag han har slået op, at jeg var ret sikker på han gerne ville være kærester igen inden fredag- og det har holdt hver gang!  Heldigvis

Åh nej dog... Men jeg kan godt huske at jeg også havde sådan en kæreste engang, hvor vi var kærester også var vi ikke... Men da var jeg 10 år og han var 9 år Så der var vi jo både ældre og mere modne!! HAHA

Anmeld

30. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Åh nej dog... Men jeg kan godt huske at jeg også havde sådan en kæreste engang, hvor vi var kærester også var vi ikke... Men da var jeg 10 år og han var 9 år Så der var vi jo både ældre og mere modne!! HAHA

Ja det er bestemt også tidligt her, men det gør stadig ondt at se hende SÅ ked af det.....

At de er kærester er jo mere det at de bare er aller, allerbedste venner og hun har selvfølgelig følt sig meget svigtet da han "slog op" :-)

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja det er bestemt også tidligt her, men det gør stadig ondt at se hende SÅ ked af det.....

At de er kærester er jo mere det at de bare er aller, allerbedste venner og hun har selvfølgelig følt sig meget svigtet da han "slog op" :-)

Det er jo også mega nedern at man kan 'slå op'med sin ven Iduns bedste ven er jo Estrid og lige efter er det vidst Marie og Patrizia... Men det ville være katastrofalt for Idun, hvis Estrid ikke gad at være bedste veninder mere... Det tror jeg nu ikke sker, fordi de bare virkelig er vilde med at lege sammen Men altså - det er jo det der er hårdt ved at være kærestesr, fordi man kan holde op med at være det...

Anmeld

30. august 2010

A.

ihhh hvor sødt

Anmeld

30. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Det er jo også mega nedern at man kan 'slå op'med sin ven Iduns bedste ven er jo Estrid og lige efter er det vidst Marie og Patrizia... Men det ville være katastrofalt for Idun, hvis Estrid ikke gad at være bedste veninder mere... Det tror jeg nu ikke sker, fordi de bare virkelig er vilde med at lege sammen Men altså - det er jo det der er hårdt ved at være kærestesr, fordi man kan holde op med at være det...

Ja lige præcis..... Kasper og så vores nabos søn Daniel er hendes allerbedste venner, hende og Daniel er sammen nærmest hver dag og er nærmest som søskende, han er også i hendes klasse... De tre er de bedste venner..... Hun leger klart bedst med drenge- måske fordi hun ikke gider "pigelege"....

Anmeld

30. august 2010

MM1987

Hvor er hun sød...

Men kan godt forstå du blev forskrækket, hi-hi... 

Hvor mon hun har fanget den der med "gøre indtryk på mænd" henne

Men håber ham Eliot er en sød dreng

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Hvor er hun sød...

Men kan godt forstå du blev forskrækket, hi-hi... 

Hvor mon hun har fanget den der med "gøre indtryk på mænd" henne

Men håber ham Eliot er en sød dreng

Ja gad vide hvro hun har det fra. Men de lærer MANGE ting i SFO, som mor og far ikke har lært hende hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.