Åhhh nej, min pige er en stor pige... fnis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Bare vent til det er RUNA der kommer med sådan en udtalelse!!! HAHA...

...ØHHH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Chalala85

Zafir skriver:

JA!!!!.. Først tænkte jeg: Hvad?!... Falder mine ører af?... Det sagde hun bare ikke også kunne jeg bare ikke lade være med at grine!!!...  Selvom jeg godt ved at hun lige krængede sit inderste ud for mig... Mmm...

Men realitytjæk... Det tror jeg vidst lige på... Troede først vi skulle til at snakke om kærester og forelskelse i 5. klasse HAHA

hihi kan virkelig godt forstå dig.. Men altså hvor er det stort Idun er så stor så hun kan få følelser for et andet menneske af modsatte køn, det er da stort Og hvor er det fantastisk hun vil dele det med sin mor, det er da noget af det bedste i verden at ens børn vil dele hemmeligheder og stille de vidunderligste spørgsmål som tager pusten fra os, får os til at grine og undre os

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chalala85 skriver:

hihi kan virkelig godt forstå dig.. Men altså hvor er det stort Idun er så stor så hun kan få følelser for et andet menneske af modsatte køn, det er da stort Og hvor er det fantastisk hun vil dele det med sin mor, det er da noget af det bedste i verden at ens børn vil dele hemmeligheder og stille de vidunderligste spørgsmål som tager pusten fra os, får os til at grine og undre os

Ja... Hun sagde faktisk jeg ikke måtte sige det til nogen. Men det er da for stort til at lade være?!  Og hun ka jo heldigvis ikke læse endnu fnis...

Anmeld

30. august 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Ja... Hun sagde faktisk jeg ikke måtte sige det til nogen. Men det er da for stort til at lade være?!  Og hun ka jo heldigvis ikke læse endnu fnis...

Hvor sødt!! Bare rolig, tror ikke der en nogen fra baby der sladre.. vi nyder det hellere og smiler for os selv i stuerne. Fantastisk læsning er det jo

Anmeld

30. august 2010

Tina2

Ha ha, hvor godt

Filuca har jo haft en kæreste siden hun startede i børnehave... Kasper... Han har SÅ stor en stjerne hos hende..... De er så glade for hinanden og gi'r krammer inden de skal hjem fra skole

Den sidste dag inden vi tog til Bornholm nu her gik hun hen til ham og gav ham et ordentlig smækkys på munden og så fik han en stor krammer:-)

Da vi kørte hjem søndag aften faldt hun i søvn da vi kørte over Sjælland, hun var så træt og kom til at græde... Jeg spurgte hvad der var galt og det var så fordi hun savnede Kasper.... Sagde at hun jo så ham om ca 12 timer i skolen (de er heldigvis kommet i samme klasse) og så kiggede hun på mig med røde øjne og sagde "mor alt hvad jeg oplever med Kasper gemmer jeg langt inde i mit hjerte"!!!!  Åhhh, man bli'r jo helt rørt!!!!!

De er bare så søde, og hvis hun gerne vil lave legeaftale er han altid først på listen :-)

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

Hvor sødt!! Bare rolig, tror ikke der en nogen fra baby der sladre.. vi nyder det hellere og smiler for os selv i stuerne. Fantastisk læsning er det jo

Det var det jeg tænkte

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ha ha, hvor godt

Filuca har jo haft en kæreste siden hun startede i børnehave... Kasper... Han har SÅ stor en stjerne hos hende..... De er så glade for hinanden og gi'r krammer inden de skal hjem fra skole

Den sidste dag inden vi tog til Bornholm nu her gik hun hen til ham og gav ham et ordentlig smækkys på munden og så fik han en stor krammer:-)

Da vi kørte hjem søndag aften faldt hun i søvn da vi kørte over Sjælland, hun var så træt og kom til at græde... Jeg spurgte hvad der var galt og det var så fordi hun savnede Kasper.... Sagde at hun jo så ham om ca 12 timer i skolen (de er heldigvis kommet i samme klasse) og så kiggede hun på mig med røde øjne og sagde "mor alt hvad jeg oplever med Kasper gemmer jeg langt inde i mit hjerte"!!!!  Åhhh, man bli'r jo helt rørt!!!!!

De er bare så søde, og hvis hun gerne vil lave legeaftale er han altid først på listen :-)

Uber cute

Anmeld

30. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Uber cute

Ja  Vi har jo faktisk prøvet det med at Kasper har "slået op" et par gange og Filuca har simpelthen været SÅ ked af det når hun kom hjem fra skole den dag... Grædt og sagt at Kasper ikke gad være hendes kæreste mere  Puha, det har faktisk stukket i mit hjerte, for jeg har kunnet se at det VIRKELIG gjorde ondt på hende....

Så har vi snakket lidt om det og jeg har sagt hvis det fx var en tirsdag han har slået op, at jeg var ret sikker på han gerne ville være kærester igen inden fredag- og det har holdt hver gang!  Heldigvis

Anmeld

30. august 2010

Mira0911

Hvor er det sødt... :)

Anmeld

30. august 2010

Chamomile

Hvor kært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.