Åhhh nej, min pige er en stor pige... fnis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.210 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun kommer glad hjem fra svømning. De har fået nyt hold og de er kun 4 på holdet. Idun, Patrizia, Elliot og hans storesøster...

Hun har svømmet godt. Dykket og haft svømmefødder på...

Men altså hun ligger så og er rigtig glad. Fortæller at Elliot også går i hendes klasse...

Så siger hun FULDSTÆNDIG ud af det blå:

Moar... hvordan gør man indtryk på en mand?!...

WHAT!!!!!!!!!!!!!!! Jeg begyndte bare FULDSTÆNDIG at fnise og Idun fnisede...

Ai moar, altså det er altså seriøst!!...

øhhhh... Altså Idun, skal vi ikke liiiiiige sige at det der med at gøre indtryk på en MAND, det venter vi med til du blir voksen og nu kan du gøre indtryk på drenge, der er 6-7 år gamle?

... Den tyggede hun lidt på...

Men altså moar. Det er bare fordi Elliot er helt vildt sød

(Ahaaaa... - det var der den lå begravet!!!)...

Så måtte jeg jo fortælle hende at hun bare skulle være sød og lege med den dreng hun syntes er sød også gør man nok indtryk på den måde

Men altså GYYYYYYYYYYYS min store pige bliver stor, når hun nu også går og bliver småforelsket!!!... Hvor skal det ikke ende?? hihi...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Idun kommer glad hjem fra svømning. De har fået nyt hold og de er kun 4 på holdet. Idun, Patrizia, Elliot og hans storesøster...

Men altså hun ligger så og er rigtig glad. Fortæller at Elliot også går i hendes klasse...

øhhhh... Altså Idun, skal vi ikke liiiiiige sige at det der med at gøre indtryk på en MAND, det venter vi med til du blir voksen og nu kan du gøre indtryk på drenge, der er 6-7 år gamle?

Så måtte jeg jo fortælle hende at hun bare skulle være sød og lege med den dreng hun syntes er sød også gør man nok indtryk på den måde

Men altså GYYYYYYYYYYYS min store pige bliver stor, når hun nu også går og bliver småforelsket!!!... Hvor skal det ikke ende?? hihi...  

Åhh hvor sødt Men det var da lige et realitetstjek for mor hehe

Anmeld

30. august 2010

NinaNymannMadsen

hvor sødt.

de vokser sku hurtig kan man så bare høre også selv om man kun er de 6-7 år gammel jo. men det er jo helt tilbage i børnehaven de fleste har "kærester" så og sige.

Anmeld

30. august 2010

Koen.

Ihh hvor er hun sød

Anmeld

30. august 2010

Mussen2

Zafir skriver:

Årh, hvor sødt. Sikke en kvalitet at have givet sit barn, at forelske sig Noget at det største i livet

Anmeld

30. august 2010

Fru Dinesen

Åhhh hvor skønt, den kærlighed den kærlighed

Marcus her hjemme har live besluttet sig for han ik vil ha en kæreste mere ... for de vil bare ha hans penge Hmmmm 

Det skal lige siges Marcus bliver 5 år på mandag og går i børnehave 

Tror du lige mor her stod og måbede lidt he he 

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

Åhh hvor sødt Men det var da lige et realitetstjek for mor hehe

JA!!!!.. Først tænkte jeg: Hvad?!... Falder mine ører af?... Det sagde hun bare ikke også kunne jeg bare ikke lade være med at grine!!!...  Selvom jeg godt ved at hun lige krængede sit inderste ud for mig... Mmm...

Men realitytjæk... Det tror jeg vidst lige på... Troede først vi skulle til at snakke om kærester og forelskelse i 5. klasse HAHA

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Åhhh hvor skønt, den kærlighed den kærlighed

Marcus her hjemme har live besluttet sig for han ik vil ha en kæreste mere ... for de vil bare ha hans penge Hmmmm 

Det skal lige siges Marcus bliver 5 år på mandag og går i børnehave 

Tror du lige mor her stod og måbede lidt he he 

De vil bare ha hans penge?! FNIIIIS... Det er da fantastisk hvad der vælter ud af deres munde af sjove ting de siger

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

FANTASTISK!!!!!

Anmeld

30. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

FANTASTISK!!!!!

Bare vent til det er RUNA der kommer med sådan en udtalelse!!! HAHA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.