Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: Jep Tornøe....
Jep Tornøe....
Hvor sjovt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: :s - okey, har endnu ikk hørt nogen der har kaldt deres søn det. men kunne godt forestille mig at det er ved at være godt kendt.
:s - okey, har endnu ikk hørt nogen der har kaldt deres søn det. men kunne godt forestille mig at det er ved at være godt kendt.
Hej Babyklar
Se her: Storm
JOSVA
Tror det er lidt "lokalt" det er meget brugt, for der er kun 478 som hedder Storm til fornavn og kun 161 der har fået det i år så.(Som nævnt tidligere)
Jeg kan godt lide
Alvilda
Alruna
Anna -Lynn
Storm
Frey
Min datter hedder Leonora...det er ikke så brugt..endnu
knus Louise
Mine piger hedder Ida Semsa og Alma Elisa <3
Babyklar skriver: Heeii .. Har i nogle gode pige og drenge navne ? - de må gern være lidt anderleds feks, har vi tænkt på navne storm og Melia. Andre forslag ? Gern med mellem navne også
Heeii ..
Har i nogle gode pige og drenge navne ? - de må gern være lidt anderleds feks, har vi tænkt på navne storm og Melia.
Andre forslag ? Gern med mellem navne også
Jeg har en veninde der har døbt hendes dreng Achielles.
Det er der hvis kun 2 der hedder i DK, så det kan man godt kalde specielt
Angela, Mariella, Melanie. Augusta. syns det er nogle meget søde navne og tror ikke de er så brugte min søster har lige fået en pige der skal hedde Bjørk, det er der heller ikke mange der hedder.
Vores søn hedder Ibber, og det er der helt sikkert ikke andre der hedder, for vi har nemlig søgt om navnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128