Ikk så brugte navne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Dot D

Sommerfuglelarven skriver:

Klaramilla, det hedder min datter

Melika, Liann, Annekie, Annalia, Kinnie, Millie.

Melvin, Lingus, Mingus, Phinneas, Killian.

Jeg læste lige dine forslag, og Annalia er da dømt til at blive drillet. Glem et "n" og det lyder ubehageligt Kan derimod godt lide de drengenavne du foreslog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Der er altså IKKE særlig mange der hedder Storm. Lige under 500 i DK pt. og ca 150 har fået navnet det seneste år, så ja, det er i vækst men langt fra almindeligt.

Anmeld

30. august 2010

Sommerfuglelarven

Dot D skriver:

Jeg læste lige dine forslag, og Annalia er da dømt til at blive drillet. Glem et "n" og det lyder ubehageligt Kan derimod godt lide de drengenavne du foreslog

Altså jeg kan bedst lide det når det staves Analia, men det er fordi trykket er anderledes end du udtaler det, for du gør det Anal-i-a, og det skal udtales Ana-li-a. Men jeg ville aldrig selv bruge Analia, da der er folk som altid vil finde måder at mobbe andre på, og så er det navn oplagt, desværre!

Anmeld

30. august 2010

Dot D

Sommerfuglelarven skriver:

Altså jeg kan bedst lide det når det staves Analia, men det er fordi trykket er anderledes end du udtaler det, for du gør det Anal-i-a, og det skal udtales Ana-li-a. Men jeg ville aldrig selv bruge Analia, da der er folk som altid vil finde måder at mobbe andre på, og så er det navn oplagt, desværre!

Havde godt regnet udtalen ud, men er jo selv blevet drillet rigtigt meget med mit navn som barn, så synes det ville være synd

Anmeld

30. august 2010

quity

Heeii ..

Har i nogle gode pige og drenge navne ? - de må gern være lidt anderleds feks, har vi tænkt på navne storm og  Melia.

Andre forslag ? Gern med mellem navne også

Min søn hedder Malik Oliver. Sidst jeg så efter var der 395 der hedder det her i dk. Malik

Min datter hedder Maisha Isabella. Maisha er der vist kun 4 der hedder i Dk. Maisha

Anmeld

30. august 2010

Fru Dinesen

Uhh jeg kan godt lige....

Ebbe 

Eske

Asker

Storm

Melia

Filucka

Alba

Alma

Vigga

Knusss Linda 19+1 der skal ha noget så alm. som en Alberte

Anmeld

30. august 2010

Thildesmor

min datter hedder Thilde Marie

Anmeld

30. august 2010

Stepmom87

Uhh, jeg eeelsker navnet Storm, en fra min mødregruppe har fået sin søn døbt det.. Men ellers har jeg ingen ideer..

Anmeld

30. august 2010

Junibæbs2013

Pixie

Lulla

Izzy

Daimi / Daimy

Nenna

/

Cuba

Vito

Ludvig

Madox

Linus

(tror dog ikke, at Izzy er godkendt...)

Anmeld

30. august 2010

NoName

Babyklar skriver:

Heeii ..

Har i nogle gode pige og drenge navne ? - de må gern være lidt anderleds feks, har vi tænkt på navne storm og  Melia.

Andre forslag ? Gern med mellem navne også

Min lillebror hedder Boie udtales Boi og ikke Boje som mange tror, han er vist den eneste i DK der har det som fornavn.

Kender også en pige der hedder Røskva, det er heller ikke et navn man møder hver dag.

Arbejdede på et tidspunkt sammen med en pige der hed Mine, det synes jeg er så flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.