Ikk så brugte navne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Lillefe

Babyklar skriver:

:s - okey, har endnu ikk hørt nogen der har kaldt deres søn det. men kunne godt forestille mig at det er ved at være godt kendt.

jeg slår tit op på den danske navne stastestik hvis jeg kigger efter om navne er populære og så populært er storm ikke.. godt nok er der mange fra 09 til 10 som har navn givet deres søn, men SÅ mange er det let ikke..

Resultat af søgning: 2009 2010 Ændring 

Mænd med fornavnet 'storm' 317 478 161 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

mor-til-vanessa

- skriver:

Mine ungers:

Cassandra

Klemens 

Kaiser

Cassandra hedder Liv til mellemnavn - heller ikke det mest brugte, men ganske almindeligt dansk navn..

Klemens overvejede vi at kalde Nicholas til mellemnavn, men det blev ikke til noget.

Kaiser snakkede vi om at kalde Alexander til mellemnavn..

kan godt lide cassandra og liv også. det hedder jeg selv

Anmeld

5. oktober 2010

sandra-t

kan godt li navnet adrian

Anmeld

5. oktober 2010

Henriette22

Jeg kan rigtig godt lide Elias som min egen søn skal hedde

Og så kan jeg rigtig godt lide :

Angelina og Celina.

Anmeld

5. oktober 2010

Malene84

Babyklar skriver:

Heeii ..

Har i nogle gode pige og drenge navne ? - de må gern være lidt anderleds feks, har vi tænkt på navne storm og  Melia.

Andre forslag ? Gern med mellem navne også

Åh pas på med hvad du vælger... Vi havde skrevet Melia, Tristan og Villads på "ønskesedlen", da de navne ikke var særlig brugte . BAAANG - pludselig hed alle Tristan, Villads og Melia  det rykker hele tiden, så tror man skal være uhyre heldig at finde et navn der pludselig ikke kommer på "mode"

Anmeld

5. oktober 2010

Lillefe

sandra-t skriver:

kan godt li navnet adrian

Ej det er også bare vildt sødt! min kæreste kan vist  bare ikke lide det... tror jeg har spurgt ham om alt på min liste... og han kan ikke rigtigt lide nogen af dem.. men det ville helt sikkert være et jeg ville prøve at overtale ham til igen..

Anmeld

5. oktober 2010

Lillefe

Malene84 skriver:

Åh pas på med hvad du vælger... Vi havde skrevet Melia, Tristan og Villads på "ønskesedlen", da de navne ikke var særlig brugte . BAAANG - pludselig hed alle Tristan, Villads og Melia  det rykker hele tiden, så tror man skal være uhyre heldig at finde et navn der pludselig ikke kommer på "mode"

syntes ikke de er så slemt med de to drenge navne igen??

Anmeld

5. oktober 2010

sandra-t

Perl skriver:

Ej det er også bare vildt sødt! min kæreste kan vist  bare ikke lide det... tror jeg har spurgt ham om alt på min liste... og han kan ikke rigtigt lide nogen af dem.. men det ville helt sikkert være et jeg ville prøve at overtale ham til igen..

ja det er nemlig et super navn efter min smag..

så sku det en dag ske at der kom endnu en dreng til mig.. så er det bestemt et navn der må med på listen.

Anmeld

5. oktober 2010

betjenten

Søddepødde skriver:

Hold kæft hvor er det sødt. Hvordan filan kom I på det navn?

Mange tak Jamen jeg ved ikke helt præcis hvornår, men for en 3-4 år siden, ja så kom jeg i tanke om det, og sagde at fik jeg en dreng skulle han helt sikkert hedder Ibber...

Det kommer fra en børnetime med dukker, fra starten af firserne... Der er de 2 drenge, Ibber og Agge, så ja skulle vi få en dreng mere har vi allerede navnet Heldigvis synes kæresten også at det var det fedeste navn....

Anmeld

5. oktober 2010

BabyMus

Aya, Enya, Amaya.. Har en forkærlighed for navne med y i . (:

Filucca og Malucca. Elsker bare de to navne. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.