Majbørn og flyverdragter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Tak Maise  Og tak for pakken idag..supersøde futter som hun har på nu

Godt at høre. Så dejligt når andre bliver glade for det man selv har været glad for. Clara har også brugt dem flittigt. Lægger en masse på i str. 74 i løbet af ugen. har lige taget billeder og redigeret dem. Skal bare lige finde overskudet, for der er en del. Synes hun har for meget   så har rydet lidt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mor_sabina

Min dreng er fra maj sidste år. Vi startede ud med fleecedragter i str 74 til barnevognen og så blev han bare pakket godt ind når vi gik tur, da vi så nåede på den anden side af jul så begyndte han at gå med en lille vogn og med os i hånden så jeg købte en billig billig brugt flyverdragt str 80 som han har brugt det korte tid han var med ude i sneen. Så synes da den er god at have når vi når på den anden side af jul og hun skal opleve vejret.

Anmeld

30. august 2010

*Sofie*

dorthemus skriver:

Min datter er fra sidst i maj i år...hvor nødvendig er en flyverdragt

Havde først overvejet en fleecedragt, men hvis nu det bliver en kold vinter som den sidste så er det da for lidt...og hvad når hun vil sidde op og kigge ud af barnevognen?

Vi har ingen bil så barnevognen og bæreselen bliver meget brugt

Har fundet en lækker lækker flyverdragt der kan lynes om til en kørepose også og den er jeg ret lun på

HVAD HAR I ANDRE GJORT????

knus Dorthe og Runa

Malou er fra maj sidste år
Jeg købte en molo fleecedragt til hende str. 92. Den var dejlig lang på både arme og ben, så hænder og fødder kunne blive pakket godt ind. Når vi skulle ud og gå fik hun en varm hue på, som gik godt ned om halsen. Og så sad hun i barnevognen med dynen omkring sig. Hun var altid dejlig varm efter en gå tur eller lur, trods den kolde vinter vi havde

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

Godt at høre. Så dejligt når andre bliver glade for det man selv har været glad for. Clara har også brugt dem flittigt. Lægger en masse på i str. 74 i løbet af ugen. har lige taget billeder og redigeret dem. Skal bare lige finde overskudet, for der er en del. Synes hun har for meget   så har rydet lidt op.

Uhh det vil jeg gerne se det tøj  Imorgen laver jeg lige en status over hvad hun har i 68 og 74 så jeg ikke bare køber og køber uden at vide hvad hun har brug for

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

mor_sabina skriver:

Min dreng er fra maj sidste år. Vi startede ud med fleecedragter i str 74 til barnevognen og så blev han bare pakket godt ind når vi gik tur, da vi så nåede på den anden side af jul så begyndte han at gå med en lille vogn og med os i hånden så jeg købte en billig billig brugt flyverdragt str 80 som han har brugt det korte tid han var med ude i sneen. Så synes da den er god at have når vi når på den anden side af jul og hun skal opleve vejret.

Det synes jeg også  Derfor vil jeg helst have en flyverdragt.

Anmeld

30. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Uhh det vil jeg gerne se det tøj  Imorgen laver jeg lige en status over hvad hun har i 68 og 74 så jeg ikke bare køber og køber uden at vide hvad hun har brug for

ups det gør jeg tit

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

*Sofie* skriver:

Malou er fra maj sidste år
Jeg købte en molo fleecedragt til hende str. 92. Den var dejlig lang på både arme og ben, så hænder og fødder kunne blive pakket godt ind. Når vi skulle ud og gå fik hun en varm hue på, som gik godt ned om halsen. Og så sad hun i barnevognen med dynen omkring sig. Hun var altid dejlig varm efter en gå tur eller lur, trods den kolde vinter vi havde

Det er også bare så vigtigt at de har varmt tøj på når de sidder stille så længe i en barnevogn...og vi traver mange lange ture

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

ups det gør jeg tit

Laver status?...eller køber og køber?  

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

TAK FOR SVAR

SÅ HAR JEG BESTILT EN IDAT FLYVERDRAGT TIL RUNA I STR. 74...VINTER KOM AN!.....(bare ikke endnu )

Anmeld

30. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Laver status?...eller køber og køber?  

ha ha begge dele. laver status, konstaterer hun har for meget, sælger så og køber igen, må kede mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.