Majbørn og flyverdragter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.293 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. august 2010

dorthemus

Min datter er fra sidst i maj i år...hvor nødvendig er en flyverdragt

Havde først overvejet en fleecedragt, men hvis nu det bliver en kold vinter som den sidste så er det da for lidt...og hvad når hun vil sidde op og kigge ud af barnevognen?

Vi har ingen bil så barnevognen og bæreselen bliver meget brugt

Har fundet en lækker lækker flyverdragt der kan lynes om til en kørepose også og den er jeg ret lun på

HVAD HAR I ANDRE GJORT????

knus Dorthe og Runa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Tdittmann

Jeg har en dreng fra maj i år og regner ikke med at købe flyverdragt i år. Jeg køber bare en jakke og så putter ham i voksiposen - og så enten i klapvognen eller barnevognen - dog vil jeg købe nogle varme futter så han ikke bliver kold om tæerne.

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Men vi har ikke en voksipose og regner heller ikke med at købe én

Anmeld

30. august 2010

Koen.

Lærke er fra april, vi har en tyk vinter jakke, en fleecedragt og et sæt termotøj

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

lillespurv19 skriver:

Lærke er fra april, vi har en tyk vinter jakke, en fleecedragt og et sæt termotøj

Hmm det er meget forskelligt

Linker lige flyverdragten:

http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?product=76825

Anmeld

30. august 2010

Marco2

Den kan Runa da ikke leve uden

Den er super sød. Jeg havde heller ikke voksi eller lign. til min datter, så hun kom også i en dejlig blød flyverdragt.

Ag

Anmeld

30. august 2010

h_bernie

Da min dreng (født i april 08) oplevede første vinter havde vi bare en vinterjakke og så sad han med dyne/slee bee over benene. Det fungerede fint.

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Marco2 skriver:

Den kan Runa da ikke leve uden

Den er super sød. Jeg havde heller ikke voksi eller lign. til min datter, så hun kom også i en dejlig blød flyverdragt.

Ag

Ja den er fed, ikke?  Tror jeg køber den for Runa er så nysgerrig og elsker at sidde op og kigge ud af barnevognen...gider sgutte ligge ned særlig længe af gangen

Og jg er bange for, at en fleecedragt og dyne bliver for kold især hvis vinteren blir ligeså kold som sidst

Skal jeg købe den i 68 eller 74???

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Min datter er fra sidst i maj i år...hvor nødvendig er en flyverdragt

Havde først overvejet en fleecedragt, men hvis nu det bliver en kold vinter som den sidste så er det da for lidt...og hvad når hun vil sidde op og kigge ud af barnevognen?

Vi har ingen bil så barnevognen og bæreselen bliver meget brugt

Har fundet en lækker lækker flyverdragt der kan lynes om til en kørepose også og den er jeg ret lun på

HVAD HAR I ANDRE GJORT????

knus Dorthe og Runa

Hej

Hold op den er fin - den må hun da eje

Synes du skal ha en flyverdragt når i skal bruge barnevogn og bæresele - det jeg ser højt på, er at de er gode bløde og ikke for stive når de er så små

Liva er fra sidst i marts og vi har købt en blød flyverdragt og en blød vinter jakke (til bilen) i str. 74

Knus

Anmeld

30. august 2010

Tdittmann

Det kommer lidt an på hvor stor Runa er - jeg ville vælge 74 heller lidt for stor end at den passer her og nu og hun så ikke får glæde af den hele vinteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.