Majbørn og flyverdragter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

dorthemus

Tdittmann skriver:

Det kommer lidt an på hvor stor Runa er - jeg ville vælge 74 heller lidt for stor end at den passer her og nu og hun så ikke får glæde af den hele vinteren

Ja det har du ret i...hun er 62 cm nu så ja en 74 er nok bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Hej

Hold op den er fin - den må hun da eje

Synes du skal ha en flyverdragt når i skal bruge barnevogn og bæresele - det jeg ser højt på, er at de er gode bløde og ikke for stive når de er så små

Liva er fra sidst i marts og vi har købt en blød flyverdragt og en blød vinter jakke (til bilen) i str. 74

Knus

Ja det var også det jeg tænkte  Din datter er to måneder ældre end Runa og I har købt en 74? Blir den så ikke alt for stor i 74 til min datter??

Anmeld

30. august 2010

LISBETH:-)

Jeg har også en voksi så jeg skal ikke bruge flyverdragt. Men hold da helt op hvor er den lækker den du har fundet  Jeg ville købe den i str. 74 - der er trods alt HELDIGVIS lidt til at det bliver rigtig rigtig koldt.

Med Amalie der er født i Juli 07 havde jeg en flyverdragt men fik den aldrig brugt. Jeg brugte bare en tyk fleecedragt og så strømpebukser og en tyk sovepose som jeg havde købt i babysam til 200 kr :-)

Ps. Eeeeeelsker dit nye profil billede

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Ja det var også det jeg tænkte  Din datter er to måneder ældre end Runa og I har købt en 74? Blir den så ikke alt for stor i 74 til min datter??

Altså Liva har altid været en lille pige. Hun er 5 mdr på onsdag og bruger str 62 i tøj + få få ting i 68. Så str. 74 skal nok komme til at passe her. Liva er ca 64 cm og vejer lidt over 6 kg

Hvor stor er Runa og hvilken str bruger hun??

Anmeld

30. august 2010

Maise

Min datter er fra sidst i maj i år...hvor nødvendig er en flyverdragt

Havde først overvejet en fleecedragt, men hvis nu det bliver en kold vinter som den sidste så er det da for lidt...og hvad når hun vil sidde op og kigge ud af barnevognen?

Vi har ingen bil så barnevognen og bæreselen bliver meget brugt

Har fundet en lækker lækker flyverdragt der kan lynes om til en kørepose også og den er jeg ret lun på

HVAD HAR I ANDRE GJORT????

knus Dorthe og Runa

har købt en lækker ida t flyverdragt til 300-, på babynet.dk. størrelserne går helt ned til 74. ( men du skal nok være hurtig.) god ide med flyverdragt hvis hun skal sidde op i barnevogn og følge med. måske kravler hun også på et tidspunkt. køber du den skal den være et nr. større end hvad du regner med da IDA t ikke er stor i størrelsen. har selv købt både vinter jakke og flyverdragt. ja ellers voksipose/vinterdyne m. evt. tæppe og en fleecedragt på. du skal helt klart købe 74 til runa. ikke mindre

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

har købt en lækker ida t flyverdragt til 300-, på babynet.dk. størrelserne går helt ned til 74. ( men du skal nok være hurtig.) god ide med flyverdragt hvis hun skal sidde op i barnevogn og følge med. måske kravler hun også på et tidspunkt. køber du den skal den være et nr. større end hvad du regner med da IDA t ikke er stor i størrelsen. har selv købt både vinter jakke og flyverdragt. ja ellers voksipose/vinterdyne m. evt. tæppe og en fleecedragt på. du skal helt klart købe 74 til runa. ikke mindre

Tak Maise  Og tak for pakken idag..supersøde futter som hun har på nu

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Altså Liva har altid været en lille pige. Hun er 5 mdr på onsdag og bruger str 62 i tøj + få få ting i 68. Så str. 74 skal nok komme til at passe her. Liva er ca 64 cm og vejer lidt over 6 kg

Hvor stor er Runa og hvilken str bruger hun??

Jamen Runa er 3 måneder og bruger nu 62..er 62,5 cm og vejer 7 kg  Så jeg tænker  også 74 til hende.

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg har også en voksi så jeg skal ikke bruge flyverdragt. Men hold da helt op hvor er den lækker den du har fundet  Jeg ville købe den i str. 74 - der er trods alt HELDIGVIS lidt til at det bliver rigtig rigtig koldt.

Med Amalie der er født i Juli 07 havde jeg en flyverdragt men fik den aldrig brugt. Jeg brugte bare en tyk fleecedragt og så strømpebukser og en tyk sovepose som jeg havde købt i babysam til 200 kr :-)

Ps. Eeeeeelsker dit nye profil billede

Tak  Det er fra brylluppet...ca. en lille time før jeg måtte haste hjem med skrigende baby  Hun er sig selv igen...gudskelov! Blev vaccineret idag...sagde nærmest ikke et kny, mors store pige  Men er træt så hun har sovet i tre timer og sover nu igen.

Ja den er top lækker og jeg tror det skal være den...Synes det er smart at den kan lynes om til en kørepose  

Og ja vinteren behøver ikke skynde sig med at komme

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Jamen Runa er 3 måneder og bruger nu 62..er 62,5 cm og vejer 7 kg  Så jeg tænker  også 74 til hende.

Tror jeg du roligt kan gøre - vinteren kan jo være lang... desværre!!

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Tror jeg du roligt kan gøre - vinteren kan jo være lang... desværre!!

Jep det var den jo sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.