klyx?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Øh, søde, du skal snart presse et lille menneske ud af din vagina, mens der flyder blod og sekret, og du sveder som en hest og skryder som et æsel. - Sorry, men det der klyx er det mindste af det ;-)

Ikke for at skræmme, men helt ærligt, det er du SÅ LIGEGLAD MED, når du temmelig sikkert ligger der med udvidelsesveer, som jeg i "Sådan er mødre" hørte Hella Joof beskrive som "at få amputeret et ben uden bedøvelse samtidig med, at nogen står og råber møgkælling lige op i dit ansigt" - eller noget i den retning. Hehe.

Men believe it or not - en fødsel er en fantastisk oplevelse! (Dog måske mest i retrospekt).

Stort og kærligt kram 

hah ja ved jeg godt, men tænker at jeg nok er mere klar i hovedet når jeg skal have det der klyx,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

haha nej da...  man skal holde det i sig et par minutter hvis man kan.. jeg kunne holde mig i 30 sek så skulle jeg ud på toilettet. og jeg sad derude LÆNGE... men når man ikke har kunnet komme af med noget i flere uger så er klyx simpelthen næsten bedre end sex..

men nu er jeg også typen der er mega åben omkring mig selv og jeg tager stortset alt med oprejst pande...  og faktisk joker med en del af de måske pinlige ting som man kommer ud for i livet.. men det er jo bare en del af det og det er simpelthen så naturligt for de sygeplejesker der er omkring en.

og hvis du ønsker "privatliv" omkring det så skal du også nok få det.. de plejer da at være rimelig large omrking det... det skal nok gå.

hihi super,

Anmeld

30. august 2010

louise8723

uha.. kan sq godt forstå dig.. havde det på sammem måde.. bare tanken om at jeg skulle ligge der og have det.. puuuha.. var nu heller ikke mig for at når jeg skulle føde sku jeg ligge der med spredte ben for en vildt fremmed..

Meeeeen tro mig.. det var sq hurtigt glemt.. og så var jeg ligeglad.. jeg havde endda lige pludselig besøg af lægestuderende osv så vi var 5 ekstra på stuen hahaha..

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

uha.. kan sq godt forstå dig.. havde det på sammem måde.. bare tanken om at jeg skulle ligge der og have det.. puuuha.. var nu heller ikke mig for at når jeg skulle føde sku jeg ligge der med spredte ben for en vildt fremmed..

Meeeeen tro mig.. det var sq hurtigt glemt.. og så var jeg ligeglad.. jeg havde endda lige pludselig besøg af lægestuderende osv så vi var 5 ekstra på stuen hahaha..

er meget flov over mig selv. men håber da ikke at jeg tænker så meget på det når jeg ligger der hihi

Anmeld

30. august 2010

Low

Det ved jeg nu ikke om man kan men du skal nok regne med at der bliver pillet og kigget godt og grundigt når du skal føde alligevel

Anmeld

30. august 2010

saxa

Tror slet ikke du tænker over det når du endelig står i det.. Og ved ikke om du selv må give dig den.. Kender en der selv har gjort det, hun glemte at tage hætten af, hvilket resulterede i at hun knap nok kunne få den ud igen, da der er modhager på låget Lidt sjovt, men self ikke for hende der gjorde det..

Da jeg fik klyxen fik jeg at vide jeg skulle ligge i min 5 min. Jeg lå på siden og stirrede på klokken - max 1min efter skulle det gå stærkt!! Og NEJ de går self ikke med dig ud på toilettet..

Anmeld

30. august 2010

oo

du kan købe dem i håndkøb på apoteket og ja du må gerne give dem selv

men lad være at være pinlig over dit underliv, jordmødrene har set ALT - også hæmorider

Anmeld

30. august 2010

louise8723

Anonym skriver:

er meget flov over mig selv. men håber da ikke at jeg tænker så meget på det når jeg ligger der hihi

Det er jeg også!!

har det ikke godt med at skulle vise mig på den måde overfor folk jeg da slet ikke kender!..

men ja jo længere ind i fødslen du kommer jo mere glemmer du det.. Din koncentration vil simpelthen være omkring veer og barn

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

Det skal nok gå - og tro mig jeg tror også du er ligeglad når tidspunktet først kommer

Jeg fik slet ikk klyx da jeg fødte, såå... måske du slet ikk får det??!!

Held & lykke

Anmeld

30. august 2010

Millesmammi

årh jeg skulle ha haft det ved fødslen, men jeg kunne simpelthen ikke slappe nok af til de kunne gi mig det, - så skulle jeg prøve selv, men det kunne jeg heller ikke, det gjorde så ondt og det er det ikke meningen det skulle gøre, så jeg slap for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.