klyx?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.308 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Anonym trådstarter

(er ano da dette er en pinligt emne)

jeg står og har termin i denne uge, så akn føde når som helst, og kom til at tænke på det der klyx man skal have, hvordan fungere det og må man selv give sig det?.

har ikke ligefrem lyst til at andre skal  pille mig bag i. og har også i min gravidtet fået et par hæmorider og det syntes jeg er frygtelig pinligt. men kan ikk få dem væk før jeg har født.

så må man selv give sig dette klyx?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

BinaMor

man kan købe en på apotektet og ja det er umiddelbart flovt men nu har jeg fået det 2 gange og jordemødre er gode til at gøre det naturligt og hurtigt... og tro mig.. der kommer ting der er mere "pinligt" når man føder. hehe men ja tænkte det samme i starten..

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

gabriellasmor skriver:

man kan købe en på apotektet og ja det er umiddelbart flovt men nu har jeg fået det 2 gange og jordemødre er gode til at gøre det naturligt og hurtigt... og tro mig.. der kommer ting der er mere "pinligt" når man føder. hehe men ja tænkte det samme i starten..

syntes bare det er mega pinligt når jeg har et par hæmorider, og hvad de mon siger til det osv, for kan først få dem fjernet når jeg har født

Anmeld

30. august 2010

BinaMor

du skal tænke på at MANGE gravide har hæmorider. jeg har feks en syningsfejl fra sidste fødsel som gør at der er grimt dernede og besværligt at komme til men det sagde jeg før hun gav mig den så hun var forberedt og jeg havde fået det ud af verdenen og ikke skulle tænke på hvad hun mon tænkte.. sagde bare at det så "lidt fjollet" ud dernede.

jeg sys ikke du skal være bekymret over det men sys da du skal nævne for din nuværende jm at du har det lidt svært med det så kan det være hun kan berolige dig lidt eller lign.

Anmeld

30. august 2010

Isabella_mor

Jeg har fået Klyx i forbndelse med forstoppelse.. og jeg var indlagt og jeg fik det af en sygeplejerske. det var alet ikke pinligt...

og det er jo simeplthen så man ikke skider på jordemoderen når man ligger og får præssetrang at man skal have det i forb. med fødsel.. 

man prutter meget og man skider en hel masse og det lugter. men det er RIGTIG DEJLIGT... 

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

gabriellasmor skriver:

du skal tænke på at MANGE gravide har hæmorider. jeg har feks en syningsfejl fra sidste fødsel som gør at der er grimt dernede og besværligt at komme til men det sagde jeg før hun gav mig den så hun var forberedt og jeg havde fået det ud af verdenen og ikke skulle tænke på hvad hun mon tænkte.. sagde bare at det så "lidt fjollet" ud dernede.

jeg sys ikke du skal være bekymret over det men sys da du skal nævne for din nuværende jm at du har det lidt svært med det så kan det være hun kan berolige dig lidt eller lign.

okay det gjorde mig lidt rolig(; syns bare det er rigtig pinligt

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fået Klyx i forbndelse med forstoppelse.. og jeg var indlagt og jeg fik det af en sygeplejerske. det var alet ikke pinligt...

og det er jo simeplthen så man ikke skider på jordemoderen når man ligger og får præssetrang at man skal have det i forb. med fødsel.. 

man prutter meget og man skider en hel masse og det lugter. men det er RIGTIG DEJLIGT... 

haha så går de vel ikk med når man sidder på toilettet

Anmeld

30. august 2010

Frk. Himmelblå

Øh, søde, du skal snart presse et lille menneske ud af din vagina, mens der flyder blod og sekret, og du sveder som en hest og skryder som et æsel. - Sorry, men det der klyx er det mindste af det ;-)

Ikke for at skræmme, men helt ærligt, det er du SÅ LIGEGLAD MED, når du temmelig sikkert ligger der med udvidelsesveer, som jeg i "Sådan er mødre" hørte Hella Joof beskrive som "at få amputeret et ben uden bedøvelse samtidig med, at nogen står og råber møgkælling lige op i dit ansigt" - eller noget i den retning. Hehe.

Men believe it or not - en fødsel er en fantastisk oplevelse! (Dog måske mest i retrospekt).

Stort og kærligt kram 

Anmeld

30. august 2010

NessaXenia

SeptemberBaby skriver:

Øh, søde, du skal snart presse et lille menneske ud af din vagina, mens der flyder blod og sekret, og du sveder som en hest og skryder som et æsel. - Sorry, men det der klyx er det mindste af det ;-)

Ikke for at skræmme, men helt ærligt, det er du SÅ LIGEGLAD MED, når du temmelig sikkert ligger der med udvidelsesveer, som jeg i "Sådan er mødre" hørte Hella Joof beskrive som "at få amputeret et ben uden bedøvelse samtidig med, at nogen står og råber møgkælling lige op i dit ansigt" - eller noget i den retning. Hehe.

Men believe it or not - en fødsel er en fantastisk oplevelse! (Dog måske mest i retrospekt).

Stort og kærligt kram 

OOOOOOORG JAER ET GRINEFLIP JEG LIGE FIK DÉR

Anmeld

30. august 2010

Isabella_mor

haha nej da...  man skal holde det i sig et par minutter hvis man kan.. jeg kunne holde mig i 30 sek så skulle jeg ud på toilettet. og jeg sad derude LÆNGE... men når man ikke har kunnet komme af med noget i flere uger så er klyx simpelthen næsten bedre end sex..

men nu er jeg også typen der er mega åben omkring mig selv og jeg tager stortset alt med oprejst pande...  og faktisk joker med en del af de måske pinlige ting som man kommer ud for i livet.. men det er jo bare en del af det og det er simpelthen så naturligt for de sygeplejesker der er omkring en.

og hvis du ønsker "privatliv" omkring det så skal du også nok få det.. de plejer da at være rimelig large omrking det... det skal nok gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.