Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: Se DR1 NU!!!!!
Se DR1 NU!!!!!
Fik desværre ikke set DR1 da jeg ligger syg Hvad var der på den kanal og er det noget der bliver genudsendt???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja78 skriver: Fik desværre ikke set DR1 da jeg ligger syg Hvad var der på den kanal og er det noget der bliver genudsendt???
SpunkenJo skriver: Ha Det godt med chris mcdonald Du ka sikkert finde det på deres hjemmeside
Ha Det godt med chris mcdonald Du ka sikkert finde det på deres hjemmeside
Ahh ok - hans programmer så jeg nogle af da han var på chokoladefabrikken
Tanja78 skriver: Ahh ok - hans programmer så jeg nogle af da han var på chokoladefabrikken
SpunkenJo skriver: Kan alligevel lige kort opsumere:træn træn træn og træn hårdt!!!!
Kan alligevel lige kort opsumere:træn træn træn og træn hårdt!!!!
Jeg kan love dig for at jeg skal træne - afventer bare ok fra lægen - fik kejsersnit så maven er ikke klar endnu efter to fødsler så tæt på hinanden Der er kun 18 mdr. imellem de små.. Men nu tager jeg en times gåtur hver dag når jeg skal hente den "store" i vuggeren - det tager en halv time hver vej - og i dag var det med høj puls og vabler...
Tanja78 skriver: Jeg kan love dig for at jeg skal træne - afventer bare ok fra lægen - fik kejsersnit så maven er ikke klar endnu efter to fødsler så tæt på hinanden Der er kun 18 mdr. imellem de små.. Men nu tager jeg en times gåtur hver dag når jeg skal hente den "store" i vuggeren - det tager en halv time hver vej - og i dag var det med høj puls og vabler...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128