Kom glad med gode kost-, motion- og slankeråd! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

hahah sjovt du siger det - jeg er nemlig blevet den store tyggegummiæder her efter jeg er gået i gang med min kostomlægning...  Problemet er bare, at det kan give et mega "hul" i maven - fordi man skubber sulten..

Jeg har heldigvis ikke "arvet" min fars gen med at spise alt maden inden den bliver lavet og serveret - hehe så det er ikke der vægten stiger hihi

jeg spiser rent faktisk kun grønt og kød p.t.

Så hvis ikke vægten er faldet efter en måned så er jeg grædefærdig.. og så tænker jeg, at der må være noget galt.

der nævner du det næsten selv.. undgå brød med hvedemel og gluten, det sætter dig i tarmene som klister og kan lagres i kroppen i op til (hold fast) 20 år!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

der nævner du det næsten selv.. undgå brød med hvedemel og gluten, det sætter dig i tarmene som klister og kan lagres i kroppen i op til (hold fast) 20 år!!!!! 

Ja lige præcis.. Det er noget værre klister  og det giver mig problemer den anden vej... hmmm.

Har du udelukket hvidt brød i 20 år? det er sku godt klaret vil jeg sige... Har altid været hooked på en groft franskbrød med ost..

Anmeld

31. august 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Ja lige præcis.. Det er noget værre klister  og det giver mig problemer den anden vej... hmmm.

Har du udelukket hvidt brød i 20 år? det er sku godt klaret vil jeg sige... Har altid været hooked på en groft franskbrød med ost..

nope, har ikke udelukket det, men det kan lagres i kroppen i 20 år, det fortalte min kostvejleder mig... så væk med det... nu får jeg det kun hvis vi er til fest e.l. og der ik er andet

Anmeld

31. august 2010

Svei

Spis ikke efter aftensmaden, indse at hygge og mad IKKE hænger sammen, forkæl dig selv for hvert kilo du taber(men ikke med mad, vej dig dagligt, motion og sund kost er eneste vej og tag billeder fra før og undervejs og mål dig med et målebånd, så kan du se der sker noget også når vægten ikke viser det.´

Det har virket for mig...har tabt mig en del og ikke mindst holdt det i 7 år.

Anmeld

31. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

nope, har ikke udelukket det, men det kan lagres i kroppen i 20 år, det fortalte min kostvejleder mig... så væk med det... nu får jeg det kun hvis vi er til fest e.l. og der ik er andet

Klamt  pyha... jeg prøver også at begrænse mig fra nu af...

Anmeld

31. august 2010

XXSS

jbk skriver:

Spis ikke efter aftensmaden, indse at hygge og mad IKKE hænger sammen, forkæl dig selv for hvert kilo du taber(men ikke med mad, vej dig dagligt, motion og sund kost er eneste vej og tag billeder fra før og undervejs og mål dig med et målebånd, så kan du se der sker noget også når vægten ikke viser det.´

Det har virket for mig...har tabt mig en del og ikke mindst holdt det i 7 år.

Jep  har også taget mål denne gang, vil faktisk hellere kigge på dem end på vægten. Mhs til at måltid efter aftensmad - så har jeg kun fået enten en portion havregryn med rosiner eller yoghurt inden kl. 20...

Specielt disse dage da jeg ligger syg med kvalme og ondt i maven, så er appettiten ikke den største generelt men især til aften, så der hjælper det mig lige med lidt yoghurt eller havregryn

Anmeld

31. august 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Jep  har også taget mål denne gang, vil faktisk hellere kigge på dem end på vægten. Mhs til at måltid efter aftensmad - så har jeg kun fået enten en portion havregryn med rosiner eller yoghurt inden kl. 20...

Specielt disse dage da jeg ligger syg med kvalme og ondt i maven, så er appettiten ikke den største generelt men især til aften, så der hjælper det mig lige med lidt yoghurt eller havregryn

Jeg spiste det sidste klokken 18....bare vær obs på at havregryn er fyldt med kalorier, så man skal spise meget lidt evt som grød, da det jo så mætter og fylder på en anden måde...

Anmeld

31. august 2010

XXSS

jbk skriver:

Jeg spiste det sidste klokken 18....bare vær obs på at havregryn er fyldt med kalorier, så man skal spise meget lidt evt som grød, da det jo så mætter og fylder på en anden måde...

Noget med 30 gram maks eller? synes jeg at jeg har hørt. Har nok fået lidt mere end det..

Anmeld

31. august 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Noget med 30 gram maks eller? synes jeg at jeg har hørt. Har nok fået lidt mere end det..

Man kan jo spise så meget som man vil, bare man sørger for at forbrænde mere end man indtager... så 30g skal vel ses i forhold til hvad du ellers spiser...jeg har aldrig målt eller vejet..

Anmeld

31. august 2010

SpunkenJo

Se DR1 NU!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.