kondomet smuttede!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2008

Tynen

Sikke noget crap!
Men du har da heldigvis lidt tid at rende på endnu.

Og kender godt den med snigeren langs væggen! :$
Da jeg skulle købe graviditetstest sneg jeg mig med røde kinder hele vejen langs væggen og op til disken og listede testen op fra sit skjul bag min taske.
Og selvfølgelig under påskud af at det var til min veninde - Arhmen altså!
Følte mig lidt som en luder :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

birgittemarie

Tynen skriver:

Sikke noget crap!
Men du har da heldigvis lidt tid at rende på endnu.

Og kender godt den med snigeren langs væggen! :$
Da jeg skulle købe graviditetstest sneg jeg mig med røde kinder hele vejen langs væggen og op til disken og listede testen op fra sit skjul bag min taske.
Og selvfølgelig under påskud af at det var til min veninde - Arhmen altså!
Følte mig lidt som en luder :$

Harh harh, Tynen, det kan jeg fuldstændigt sætte mig i og det er bare sygt! Hvorfor føler man sig som en luder over måske at være gravid?
Ja, det ved jeg så heller ikke, men er sikker på, jeg ville have følt det samme!

Anmeld

15. juli 2008

birgittemarie

Kalaha! Det er så mærkeligt! Jeg gik lige rundt her i dag og tænkte på det med, at Alexander havde været den vilde, småbesværlige, mens Arthur var den rolige, fordi jeg tænkte på, hvordan den næste ville blive her i huset (L)
Og så tænkte jeg på, om du mon ikke ville få lyst til at få flere børn, når nu Arthur var nemmere... DET ER ET TEGN! ET TEGN; SIGER JEG ;)

Hahahaha til Mortens 2 kommentarer 8D Han er sjov.

Knus fra Birgitte, som på trods af, hvad du vil, håber på en lille pige til det Kalahaske hjem 8D

Anmeld

15. juli 2008

Ny mor

Oh, god Kalua - afsted - eller en pige til huset, som BM siger ;)
(H) Birgitte

Anmeld

15. juli 2008

ka li ja

lol vi har lige snaket om det i mg i dag!!! i følge teorier så skulle det live en pige hvis det blev noget!! har ikke været på apoteket endnu. men er godt nok på vej;) men må hellere hører morten en ekstra gang inden jeg kører.....:D

Anmeld

15. juli 2008

Tut

For fanden ja! Du skal da have en lille pige til "samlingen" :D

Ej kalaha det skal du da ;)

Anmeld

15. juli 2008

Rasmine

LOL...
Nu må jeg sgu grine lidt.
Morten har da de fede kommentarer.

Og så ser jeg lige for mig:
"Kalaha hopper frisk, frejdig og lettet af den langhårede, som ligger med et smørret grin på. Lige indtil de opdager "nitten". Ooooops...."
:P

Må jeg ikke godt lige snage lidt?
-Hvorfor bruger du ikke p-piller el. lign.?
Synes da det er lidt besværligt med kondomos?

(Dog ikke når man er færdig, så kan jeg da godt se det "nemme i at have brugt kondom" :$ )

:D

Anmeld

15. juli 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Må jeg ikke godt lige snage lidt?
-Hvorfor bruger du ikke p-piller el. lign.?
Synes da det er lidt besværligt med kondomos?

(Dog ikke når man er færdig, så kan jeg da godt se det "nemme i at have brugt kondom" :$ )

:D

Bacon, vi bruger også gummi lige PT, og ja - det er 100 gange nemmere når man er færdig! Jeg stoppede med P-piller et års tid før jeg blev gravid, ikke for at blive gravid, men fordi jeg havde taget dem i 10 år og følte det var tid til en pause. Siden er jeg aldrig kommet igang med at tage dem igen, og det passer faktisk os begge fint at bruge kondom. Jeg synes egentlig ikke det er så besværligt, det er da også lidt hyggeligt. Ligesom dengang vi var 18 og lige havde mødt hinanden (L). Jeg har dog været ved at overveje om man skulle igang med pillerne igen eller evt. prøve noget andet, for der går jo ind imellem lidt tid før gummiet kommer på, og det kan godt blive lidt risikabelt i længden. Der er nemmerlig ikke planer om flere unger herhjemme før om et par år... :D

Kalija, du skal sgu da have en lille pige... Kom nu!

KH Asser

Anmeld

15. juli 2008

Rasmine

Nja, det kan godt ske du har ret ASSER. De lugter bare sårn. Af...gummi... Hmm... Kunne godt ske man skulle droppe pillerne igen. For det er da nitte når man ... Ej, never mind. Gider i al fald ikke den våde plet. :'(

Anmeld

15. juli 2008

ka li ja

jeg har spist den.....
grunden til vi bruger kondom, er at jeg ville ha haft en spiral da jeg stoppede med at amme arthur. så derfor brugte vi det indtil jeg stoppede. og har så bare ikke taget mig sammen til at få noget som helst endnu..... jeg hader de skal glo mig i fitten!!! og så gider jeg heller ikke alle de rådne bivirkninger der kan være!
det eneste positive der ville være ved at bruge noget, var en mindre blødning når man har mens! og ja så ville det selvfølgelig også være lettere at være lidt mere spontane;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.