kondomet smuttede!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

ka li ja

AAARRRHHHHHH fuck kondomet var pludseligt smuttet af i går, så da jeg hoppede af, lå det bare klasket ved siden af!!! ups.. og pis!!!!!
og da mit hovede ikke kan rumme flere børn lige pt, så må jeg snige mig langs væggen, ned på apoteket, og ha fat i en fortrydelses pille!!!
eller er der andet at gøre?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

ivfmarie

Ka du komme afsted!! Og du behøver ikke at snige - du spæner bare hva remmer og tøj kan holde!! ;)

He, det skete en gang for os (før vi fik ungerne) og ved hva han sagde:

"ups...skal det være en pige eller dreng?"

Marie

Anmeld

15. juli 2008

ka li ja

ja jeg er smuttet!!! lol

aj morten sagde også bare. det bliver en pige!!!

så sagde mutter også - det bliver ikke noget!!!!!!!! hvor lang tid må der max gå, for skal til at i mg, så ville hente den i eftermiddag?

Anmeld

15. juli 2008

ivfmarie

Jeg ringede sgu til vagtlægen - travlt havde jeg! Men jeg tror da godt at det kan vente til eftermiddag.... måske...

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

hmmm...kalaha...kom af sted...jeg aner ikke hvor lang tid der må gå, men hvis du ved du ikke skal have flere børn, og ikke kan stå inde for en abort, så tror jeg du skal droppe din mg i dag...lol

Anmeld

15. juli 2008

ka li ja

det skal det sgu.......... kan mindes at ha hørt noget om 72 timer da jeg var yngre.. men det kan jo sagtens være lavet om nu!!! vi må satse!!!

klamme morten spurgte også lige om jeg var helt på toppen i dag, med det skud protein jeg fik i går!!!!+o(

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

arrrk, mænd er bare så dumme...men du kan jo sige til ham at han bare kan tage den næste barsel...mon ikke det lukker munden på ham?

Anmeld

15. juli 2008

linemus

Fuck da! Ja, 72 timer er korrekt, har jeg lige læst mig til...

Anmeld

15. juli 2008

ka li ja

guddi så er der ingen ko på isen!!! ja mænd!!!!!8D

Anmeld

15. juli 2008

Louise mortil4

jo det er 72 timer der max må gå, den skal ikke længere over lægen, man skal bare på apoteket for at få dem, men det er blevet lavet om til kun en pille. Men jeg må anbefale at du gemmer pakken fra pillen, og at du tager en test om ca 4 uger hvis du ikke har fået menses endnu der, da det ikke er sikkert den virker, det skete her for ikke så lange siden, men det endte i en SA, men gravilieteten var der altså, og nej jeg har heller aldrig hørt om en gravilitet på trods af fortrydelses pille inden det skete her hjemme.

Knus Louise- som krydser fingre for at det går som det skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.