Libero vs. Pampers..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

vi brugte Pampers i starten... men skiftede til Libero... de sidder simpelthen bedre på vores datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

dorthemus

Af de to har jeg valgt Libero...men køber selv Änglamark som jeg synes er de bedste

Anmeld

29. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi plejer at købe Libero..

men ja i dag har vi købt Pampers til Noah...

har sat afsteminig på men i må meget gerne uddybe hva jeres personlige mening er...

Stemt pampers...

Vi har aldrig brugt andet til Frederic og han bliver 2 år på fredag, vi tænker heller ikke på at skifte...

Han har aldrig som sådan haft uheld og overskidt det hele. Han får ikke rød numse og er altid dejlig tør og blød i møllen... Selvom han sover 13-15 timer hver nat.

Anmeld

30. august 2010

JustAnotherName

Har stemt Libero. Det brugte vi i de første måneder til vores børn.

Men idag bruger vi Aldi's billige bleer "Vibelle", fordi de passer godt til vores børn, har fin pasform og er ikke stive i det - og de dermed er helt upåklageligt gode til den (til sammenligning) dejligt lave pris!   

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Skal jeg vælge mellem de to må det blive Libero.

Vi bruger dog ingen af dem. Jeg bruger nogle af de billigere mærker man kan få rundt omkring og som jeg synes er mindst ligeså gode som de lidt dyrere

Anmeld

30. august 2010

maria_wlt

Igen af dem... Lidl's de bedste 

Anmeld

30. august 2010

smokin

vingummibamse skriver:

Vi plejer at købe Libero..

men ja i dag har vi købt Pampers til Noah...

har sat afsteminig på men i må meget gerne uddybe hva jeres personlige mening er...

Vi brugte libero i starten og de var rigtig fine men også meget dyre! Vi bruger dem fra Aldi og de er super og halvt så dyre som libero.

Hilsen

Zette, hvis baby indtil for 2 uger siden sked hver dag = meget bleskift.

Anmeld

30. august 2010

lulleh

her hjemme brugte vi i starten pampers som var det eneste der sad nogenlunde godt på ham. men nu er vi skiftet over til Änglamark MINI og synes at de er rigtig gode og sidder perfekt. også er de billigere end libero som er for klossede og stive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.